Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20774)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan tutkia vähän elämää. Kurkistan hieman ovesta ja ryntään piiloon peiton alle. Huomenna uusi yritys.
Äkkiä takaisin mamman kainaloon.....
On selvitty jotenkin tähänkin asti. Pitää kuitenkin saada elämästä jotain irtikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä käy rakkaudelle, kun ei saa vastarakkautta? Alkaako se näyttämään rumalta?
Ainakin maistumaan v#tun pahalta.
Ei vttu maistu pahalta? Pese sitä useammin
Ei aina auta, mene terveystiedon kurssille.
Sun mielestä on siis ok sanoa että maistuu vtun pahalta? Että vttu siis maistuu automaattisesti pahalta?
Mene itse terveystiedon kurssille. Vtun ei kuulu maistua pahalta.
Kerrotaanko tämä nykyään terveystiedon kurssilla? Sivusta
Edellisen kommentista päätellen kyllä 🤷🏻
Tämän asian tarkistan heti tiistaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa rakastamaan ihmistä, joka ei huomioi tarpeitasi?
Rakastan sitä ylempää häntä.
Mitä ylempää?
Astraali.
Kiva on virtuaalilunttu. Voi helveta.
Sinä kaunis seksikäs suloinen nainen. Ikävä on kova. Näytät aina niin hengästyttävän upealta että sulaisin syliisi jos maailman kaikki esteet olisi raivattu tieltäni.... <3 Anteeksi. Toivottavasti tunteeni sulavat olemattomiin joku päivä.
Liian usein olet mielessäni 🤍
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa rakastamaan ihmistä, joka ei huomioi tarpeitasi?
Traumatausta se taitaa yleisin syy olla. Mikä on oma syysi?
Itse en ole vielä rakastunut ja hän huomioi ihan riittävästi, joten kunhan spekuloin vain.
Vierailija kirjoitti:
Sinä kaunis seksikäs suloinen nainen. Ikävä on kova. Näytät aina niin hengästyttävän upealta että sulaisin syliisi jos maailman kaikki esteet olisi raivattu tieltäni.... <3 Anteeksi. Toivottavasti tunteeni sulavat olemattomiin joku päivä.
Mitä puoliso tykkää luonnehdinnastaan este?
Ehkä hänessä on se maallisenakin. Minä en voi varmuudella tietää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa rakastamaan ihmistä, joka ei huomioi tarpeitasi?
En tarvitse rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Kiva on virtuaalilunttu. Voi helveta.
;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa rakastamaan ihmistä, joka ei huomioi tarpeitasi?
Traumatausta se taitaa yleisin syy olla. Mikä on oma syysi?
Itse en ole vielä rakastunut ja hän huomioi ihan riittävästi, joten kunhan spekuloin vain.
Ei tämä ole yleisin syy todellakaan. Aika erilaisia ovat sitten nämä ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ihmettele vaan kysy. Kysy kysy kysy kunnes vastataan.
Siten ne asiat edistyy.
Joutuu estolistalle jos kovinkin jankuttaa. Kannattaa uskoa ekasta kerrasta jo kun ei vastata - hiljaisuus on se vastaus.
Tämä. Mutta aina ei ymmärrä ja tunteet vie, ja sitten pilaakin kaiken. sivulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa rakastamaan ihmistä, joka ei huomioi tarpeitasi?
Traumatausta se taitaa yleisin syy olla. Mikä on oma syysi?
Itse en ole vielä rakastunut ja hän huomioi ihan riittävästi, joten kunhan spekuloin vain.Ei tämä ole yleisin syy todellakaan. Aika erilaisia ovat sitten nämä ihmiset.
Kuinka niin ei ole? Onko sulla jokin tilasto siis?
Mikä oli se oma syysi, et vastannut
Mitä ylempää?