Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20774)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan yhteyttä.
Ota yhteyttä.
Kuningasidea. Tai kuningataridea.
Sivusta.
Olen ollut yhteydessä ja yhteys ei ollut vastavuoroista. Joskus se yhteys jopa katkaistiin.
Huvittaisiko sinua kokea sama?
Tunteita se temppuilu ei valitettavasti poista minulta.
Joku pidempi tauko olisi hyvä, ja sitten...
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut yhteydessä ja yhteys ei ollut vastavuoroista. Joskus se yhteys jopa katkaistiin.
Huvittaisiko sinua kokea sama?
Älä jaksa taas aloittaa tota. Toista ei kiinnosta.
Siellä sataa. Pölyt huuhtoutuu pois ja kohta vihertää. Hyvää pääsiäistä!
Se toimii. Nyt on vaan liikaa. Pitäisi vähän perääntyä hetkeksi.
Kaivatun pitäis ratsastaa kullillani.
Vierailija kirjoitti:
Haluan löytää keinon.
Väsyttävää yksinpuhelua 🥱
Focus on what's important... You know the drill.
I tell to myself.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun pitäis ratsastaa kullillani.
Muistisairaus sotkee sulla nyt hevoseen Jukka.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun pitäis ratsastaa kullillani.
Ei pidä.
Tässä kohtaa on kuin vetäisi tyhjennettyä wc-pytyn vesisäiliötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaa haarasi...
Avaa lompakkosi.
200 - 400€? Käy.
Hiluja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaa haarasi...
Avaa lompakkosi.
200 - 400€? Käy.
Hiluja
Saako tuolla summalla audienssin sun luo? Kenties kahvia edes?😌
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun pitäis ratsastaa kullillani.
Jos pyydät kauniisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaa haarasi...
Avaa lompakkosi.
200 - 400€? Käy.
Hiluja
Eikö hintataso ole edullisempi? 70? Toki jos on joku tosi spesssu mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan löytää keinon.
Väsyttävää yksinpuhelua 🥱
Semmoista mun elämä on.
Yhdy!