Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20774)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultsuseni mikä koirarotu mä olisin. Menisikö jatkuvaksi rähinäksi.
Pinnalta säyseä mutta ärsytettynä arvaamaton.
Millä tavalla arvaamaton.
Eiköhän hän itse tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaa haarasi...
Laitapa sinä haarasi vähän kapeammaksi, että viereiselle penkille mahtuu istumaan.
Että vituttaa miehet jotka vie kahden tilan tiukoissa paikoissa tuolla haaraleveysistunnalla. Jalat vaan kiltisti yhteen.
Arvaa vituttaako sen jälkeen istua kulli kaksi kerroin?
Aina voi seisoskella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaa haarasi...
Avaa lompakkosi.
Omg 😂 ivusta
Oli pakko. 😃 Sori siitä. Avaan kyllä haarani, jos tilanteeseen sopii, mutta en komentaen enkä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaa haarasi...
Laitapa sinä haarasi vähän kapeammaksi, että viereiselle penkille mahtuu istumaan.
Että vituttaa miehet jotka vie kahden tilan tiukoissa paikoissa tuolla haaraleveysistunnalla. Jalat vaan kiltisti yhteen.
Arvaa vituttaako sen jälkeen istua kulli kaksi kerroin?
Ei se niin iso ole 🤏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaa haarasi...
Laitapa sinä haarasi vähän kapeammaksi, että viereiselle penkille mahtuu istumaan.
Että vituttaa miehet jotka vie kahden tilan tiukoissa paikoissa tuolla haaraleveysistunnalla. Jalat vaan kiltisti yhteen.
Arvaa vituttaako sen jälkeen istua kulli kaksi kerroin?
Ei se niin iso ole 🤏
Liian pienet housut, ennenkuin lauot mielipiteitäsi tikustani!
En minäkään tykkää istua jalat yhdessä ja olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaa haarasi...
Avaa lompakkosi.
Omg 😂 ivusta
Oli pakko. 😃 Sori siitä. Avaan kyllä haarani, jos tilanteeseen sopii, mutta en komentaen enkä ketjussa.
Ei kai nyt sentään kenelle tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa sinut mukaan ulos. 💕🥰
Siellä sataa.
Pukeutumiskysymys
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tykkää istua jalat yhdessä ja olen nainen.
Kotona saat istua niin kuin haluat. Yleisillä paikoilla ei ole tapana levitellä haarojaan.
En oo arvaamaton, ehkä vähän keinoton toisinaan.
Vierailija kirjoitti:
Mur.
Björn där?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tykkää istua jalat yhdessä ja olen nainen.
Kotona saat istua niin kuin haluat. Yleisillä paikoilla ei ole tapana levitellä haarojaan.
T. Kaarina Suonperä
Minä avaan vaikka komentaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaa haarasi...
Laitapa sinä haarasi vähän kapeammaksi, että viereiselle penkille mahtuu istumaan.
Että vituttaa miehet jotka vie kahden tilan tiukoissa paikoissa tuolla haaraleveysistunnalla. Jalat vaan kiltisti yhteen.
Arvaa vituttaako sen jälkeen istua kulli kaksi kerroin?
Ei se niin iso ole 🤏
Liian pienet housut, ennenkuin lauot mielipiteitäsi tikustani!
Seliseli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tykkää istua jalat yhdessä ja olen nainen.
Kotona saat istua niin kuin haluat. Yleisillä paikoilla ei ole tapana levitellä haarojaan.
Olen aika hoikka muuten joten ei yleensä haittaa. Näyttää vaan poikkeavalta.
Arvaa vituttaako sen jälkeen istua kulli kaksi kerroin?