Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (4603)
Hän saattaisi järkätä jonkun spektaakkelin, ei epäilystäkään. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku typerys taas leikkii palstapoliisia ja poistattaa viestejä.
Sama se, kaipaan silti tuota mustiin pukeutunutta neitiä, vaikka en saisi. Hän vain täyttää naisihanteeni joka osa-alueella.
Miksi et saisi kaivata häntä? 😎
Olen varattu. Enkä halua leikkiä 2 naisen tunteilla samaan aikaan.
Nää molemmat naiset haluaa just sut? Tasan ei käy..
Ja hän valitsee näistä naisista olla sen kanssa joka ei täytä hänen naisihannettaan kaikin tavoin??
Elämä ei ole noin yksioikoista. Tärkein ihminen on se, jota ei missään tilanteessa halua satuttaa. Sivusta
Ja komea pukumies . Vaaleanpunainen pulumies. Tai kikkarekultatikutrimainen pukunainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama se, kaipaan silti tuota mustiin pukeutunutta neitiä, vaikka en saisi. Hän vain täyttää naisihanteeni joka osa-alueella.
Ja hän valitsee näistä naisista olla sen kanssa joka ei täytä hänen naisihannettaan kaikin tavoin??
Elämä ei ole noin yksioikoista. Tärkein ihminen on se, jota ei missään tilanteessa halua satuttaa. Sivusta
Jep. Muista toi kun astiat menee jakoon.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko toiveita kukkien suhteen?
Ei äklöpinkkiä, violettia tai isoja ruusuja. Muuten en ole kranttu.
Humpappaa biisit joo. Menkää merellä kosimaan humpappaa vaikka muumipappaa
Vierailija kirjoitti:
Muhun on iskeny silmät yksi varattu. Minä sinkku ja olen kuin en huomaisikaan. Silti JOS hän eroaisi, ehkä haluisinkin tutustua. Mutta hän on kaiketi menossa naimisiin pitkäaikaisen kumppanin kanssa. Aika pahalta tuntuu, kun kaikki vois olla toisin. Mutta ehkä se kaikilla on tällaista. Itse en voisi mennä naimisiin jos miettisin toista. Tuntuisi väärältä.
Mä en tajua noita, jotka menee naimisiinkin asti vaikka on iskeneet silmänsä johonkin toiseen. huh huh
Rutiininomainen pukumies. Vain lasieste edessä. Ja varo jos se soi. Siis se soi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko toiveita kukkien suhteen?
Käytä mielikuvitusta ulkona ja tuo sellainen.
Ai sellaiset,mistä Irwin laulelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sille "tärkeimmälle" voi valehdella kumminkin ja kaipailla muita?
Muhun on iskeny silmät yksi varattu. Minä sinkku ja olen kuin en huomaisikaan. Silti JOS hän eroaisi, ehkä haluisinkin tutustua. Mutta hän on kaiketi menossa naimisiin pitkäaikaisen kumppanin kanssa. Aika pahalta tuntuu, kun kaikki vois olla toisin. Mutta ehkä se kaikilla on tällaista. Itse en voisi mennä naimisiin jos miettisin toista. Tuntuisi väärältä.