Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (3617)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile, mitä haluasit kaivattusi ja sun välillä tapahtuvan, kun näette seuraavan kerran?
Voitais ainakin sanoa heit ja vihdoinkin ja katsella toisiamme. Siitä se lähtisi.
Edistyisi siitä mihin?
Yhteiseen salaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile, mitä haluasit kaivattusi ja sun välillä tapahtuvan, kun näette seuraavan kerran?
Vois nähdä jossain muualla. Se helpottaisi.
Mun kaipaama naapurin mies on eronnu😳
Enkä noin kuvitellut käyvän kun vasta tuli lisää perheenlisäystäkin.
Suukkosia hänelle. Ehkäpä lähden pihapuuhiin ja törmäilyetäisyydelle.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin pääseväni miehen kainaloon,kun hän katsoo Poirotia.
Toivottavasti halataan ja sit mennään kaljalle tai viinille rupattelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin pääseväni miehen kainaloon,kun hän katsoo Poirotia.
Toivottavasti halataan ja sit mennään kaljalle tai viinille rupattelemaan.
Ohi, emme juuri juo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännää, nähdään taas jonkin ajan kuluttua😍 edistytäänkö katseita pidemmälle vai ei?
Ujostuttaa, jos kaikki siellä tietääkin mun tunteet sua kohtaan.... Pidän pienen tauon ja annan pölyn laskeutua.
Eli tunteet häneen ovat sulle historiaa?
No siis periaatteessa joo kun mieli tietää että varattuihin ei saa koskea ja tunteilu olis vaan itsensä kiusaamista. Mut hei onhan se söpö!(Ja en varmasti ole ainut joka ajattelee näin)
Vierailija kirjoitti:
Meistä kenellekään ei ole vielä annettu huomista päivää.
Näin on. Itse kiitän jokaisesta päivästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännää, nähdään taas jonkin ajan kuluttua😍 edistytäänkö katseita pidemmälle vai ei?
Ujostuttaa, jos kaikki siellä tietääkin mun tunteet sua kohtaan.... Pidän pienen tauon ja annan pölyn laskeutua.
Eli tunteet häneen ovat sulle historiaa?
No siis periaatteessa joo kun mieli tietää että varattuihin ei saa koskea ja tunteilu olis vaan itsensä kiusaamista. Mut hei onhan se söpö!(Ja en varmasti ole ainut joka ajattelee näin)
Eli sä tiedät hänen olevan varattu?
Vierailija kirjoitti:
Mun kaipaama naapurin mies on eronnu😳
Enkä noin kuvitellut käyvän kun vasta tuli lisää perheenlisäystäkin.
Suukkosia hänelle. Ehkäpä lähden pihapuuhiin ja törmäilyetäisyydelle.
Jep, kesä on kohta, luomuna ja hehkeenä pihamaalle pyllistelemään vaan siitä minari päällä. Toimii aina. Pyydät vähän apua lampunvaihtoon jne
Kaipaan rakkauttasi,yhdessäoloa,naurua ja iloa jota annoit minulle.Kanssasi on hyvä olla..vieläkin.
Ah, olisipa ihana kiehnäillä ja viettää pääsiäisen pyhät yhdessä miehekkään miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kuin ex-kaivattuja ja yksi välillä remissiossa oleva ketjujumi.
Yhden kanssa toivoisin ohitusta kaikessa hiljaisuudessa ja toisen kanssa vois heittää moikat ja kuulumiset.
Vierailija kirjoitti:
Olisi sattumaa, jos tapaisimme. Toivottavasti moikkaisimme, jos samaan paikkaan osuisimme.
Iltaa mammoille. Joko luuta on parkissa ja huollettu?
Avoin keskustelu olisi poikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mut pitäis saada haluamaan nyt ja kiireesti. Antti on tulossa käymään 😍😜 Puhukaa jotain mistä halut herää
Tunnetko termin simple minded?
Vierailija kirjoitti:
Mut pitäis saada haluamaan nyt ja kiireesti. Antti on tulossa käymään 😍😜 Puhukaa jotain mistä halut herää
Anttiko ei sitten ole kiihottava?
Vierailija kirjoitti:
Ah, olisipa ihana kiehnäillä ja viettää pääsiäisen pyhät yhdessä miehekkään miehen kanssa.
Vaihtaen intensiivisiä katseita lähempääkin
Vierailija kirjoitti:
Avoin keskustelu olisi poikaa.
Juu, muiden kuin tunnettujen valehtelijoiden ja feikkiystävien kanssa. Jos ei ole muuta saatavilla voi yhtä hyvin lukea tätä ketjua.
Saispa työskennellä taas kahestaan