Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (3203)
Suomi24:stä on poistettu useita skandaalimaisia paljastuksia sinusta. Vain valheelliset ja epärealistiset hääuutiset ovat jääneet verkkoon.
Eli et oikeasti halunnut palata yhteen kanssani?
t. Ex-poikaystäväsi
Vierailija kirjoitti:
Hei hanikultani! Tänään saat kunnolla k*rpää.
Odottelen.
Haluan kanssasi ilkikurisen pikku apinan.
Ex
Mä en koskaan käy S24.fi alustalla.
Ei siis mitään tietoa, kun en lue.
Olen viettänyt simppeliä elämää,
ei elämästäni siinä mielessä saa
draamaa revittyä paitsi tekaisten.
Alastonkuviakaan ei exillä ole
yhtä ainoaa..
Jos sellaisia jossain näkyy,
ne ovat toisen naisen tai AI-tuotettua.
Mt laitoshoidossa en ole
koskaan ollut {avo/suljettu}.
Tällaisiahan on isoilla julkuilla,
miksi ihmeessä yksityishlöstä
kukaan kirjoittaisi moisia. E
Uh. Nyt täytyy tehdä jotain muutakin, eihän tästä tuu mitään kun mielessä vaan kaivattu ja sksi ja kaikki muu ihana.
Täällä on melkein rajummat jutut kuin iltalehdissä :D
Perkule kun ei ikinä saa nukkua. Milloin valvottaa kiireet, milloin stressi, milloin kaivattu, milloin ihan vaan elämän suoritaminen. Nyt raivasin pienen hetken lepoa ja rauhaa ja just ku olin saanut unen päästä kiinni, alkoi Hornetti vetää pillurallia päällä. Nuku nyt sotakonemelussa. No, jatketaan kaipaamista valveajatuksin sit.
Ei täällä jaksa käydä. Hulluja näkee töissäkin. Mun ihanalle pikkuhullulle pääsiäisterkut. Oot varmaan vieläkin ihana. Pusuhalit! 😊
Vierailija kirjoitti:
Suomi24:stä on poistettu useita skandaalimaisia paljastuksia sinusta. Vain valheelliset ja epärealistiset hääuutiset ovat jääneet verkkoon.
t. Ex-poikaystäväsi
Mä ajattelin ennen, ettet sä ollut tarpeeksi hyvä, ja siksi päätin itsekkäästi etten halua mennä sun kanssa naimisiin tai tehdä lapsia.
Mut kun mun toiveet löytää sua parempi mies meni pieleen, aloin miettiä valintojani uudestaan ja kaipaan nyt sitä, miten hyvin kohtelit mua.
Jos sä voisit hyväksyä roolin mun tyttären isäpuolena, niin voitais harkita perheen perustamista.
Vierailija kirjoitti:
J:tä kuumottaa, kun kohta käy hullusti.
Itsellesikö puhelet? 😊
Vierailija kirjoitti:
t. Ex-poikaystäväsi
Mitäs hlvettiä nyt taas? En oo avannut sitä sivustoa vuosiin. Enkä aio avata nytkään että katsoisin. Jos siellä jotain kukkua on niin syylliset löytyy vanhoista kuvioista, koska mun uusimmat kuviot tuskin siellä hengaavat eikä kukaan kirjoittelisi sinne provoja kun kaikki on täällä. Jotkut muut ehkä kuvittelevat mun olevan siellä. Mutta omien kuvioideni vanhat sivulliset sotkijat on niin muinaisia (+10 vuotta zero contact) ettei niillä pitäis olla mitään motiivia kirjoitella mitään. Aika ajanut ohi. Eivätkä tiedä nykytilanteesta mitään. Että siltä pohjalta...
Lisää tällaista sotkemista niin munhan on sitten pakko vaan tunnustaa kaikki rakkaudelliset tunteeni irl ja kasvotusten :D että ei siinä.
Jahas uutta minihametta hakemaan ja pääsiäisen viettoon! Viikonloppuna pääsee bostaileen uutta asua :)
Jäätävää sontaa palsta pullollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Ex-poikaystäväsi
Mä ajattelin ennen, ettet sä ollut tarpeeksi hyvä, ja siksi päätin itsekkäästi etten halua mennä sun kanssa naimisiin tai tehdä lapsia.
Mut kun mun toiveet löytää sua parempi mies meni pieleen, aloin miettiä valintojani uudestaan ja kaipaan nyt sitä, miten hyvin kohtelit mua.
Jos sä voisit hyväksyä roolin mun tyttären isäpuolena, niin voitais harkita perheen perustamista.
Minulla ei skidejä
enkä millään tavalla
kaipaa exiäni
suhdeuusintaan.
Lämmöllä sydämessäni
heidät
mukanani kannan.
Kun mä lähden,
en taakseni katso.
x
Onko teidän mielestä naisen masturbointi sama asia kuin miehen masturbointi?
Jos naiset saatte selville miehenne masturboivan suututteko asiasta vai miten reagoitte?
Tyttöystävän masturboiminen paljastui, itseä se kiihotti kovasti, kun kävi toisin päin tyttöystävä pahoitti mielensä ja suuttui. Tätä en käsitä.
Voitteko naiset kertoa mitä eroa teidän mielestä miesten ja naisten masturboinnilla on? Ja suututteko siitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://hotlips.fi/p37958/dream-toys-naapurintytt%C3%B6-bella-masturbaa…
Luuletko sä k e h a r i, että kukaan edes avaa linkkejäsi? :D Voi voi mitkä luulot...
Pokelinkit ei todellakaan mun. x
Vierailija kirjoitti:
Onko teidän mielestä naisen masturbointi sama asia kuin miehen masturbointi?
Jos naiset saatte selville miehenne masturboivan suututteko asiasta vai miten reagoitte?
Tyttöystävän masturboiminen paljastui, itseä se kiihotti kovasti, kun kävi toisin päin tyttöystävä pahoitti mielensä ja suuttui. Tätä en käsitä.
Voitteko naiset kertoa mitä eroa teidän mielestä miesten ja naisten masturboinnilla on? Ja suututteko siitä
Ei suoraan sanottuna kiinnosta yhtään kenenkään masturboiminen minkään vertaa enkä esim. halua tietää mitä toinen ajattelee tai katsoo masturboidessaan, en halua tietää siitä MITÄÄN. Oma masturbointi on lähinnä panetuksen poistoa, ei siinäkään mitään kiinnostavaa.
Sori, jos ei tullut runkkarille matskua!
Vierailija kirjoitti:
Jahas uutta minihametta hakemaan ja pääsiäisen viettoon! Viikonloppuna pääsee bostaileen uutta asua :)
Niin paljon on paino pudonnut, että saan laitettua valkoisen farkkuhameen päälle pääsiäisen viettoon.
Pitää vielä miettiä, minkälainen pusero siihen sopii.
Korkkarit laitan kuitenkin, kun miesystäväni on niin pitkä, että tasoitan pituuseroa koroilla.
Ihanaa kun tulee kesä.
Tuun mukaan ja rakastelen sua silmilläni koko ajan, niin että sulle tulee kiire suoriutua nopeasti ulos sieltä.