Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2916)
Vierailija kirjoitti:
Psykoosi on ihan kamala sairaus.
Varmasti, ja senkin ymmärtää parhaiten siihen sairastuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei merkitse mutta paljastaa. Eikä katseen tarvitse edes olla mitenkään intensiivinen.
Tämäkin sitä naistenlehdistä tuttua "jos katsot häntä 2 sekuntia ja sitten pois, sitten katsot taas, niin hän tietää!"
Mitä jos se kestää yli 20 sekuntia kerrallaan (kyllä, laskin), ja toistuu useasti? Mitä naistenlehdet sitten sanoo?
T. nimim. "kaverin puolesta kyselen"
Laskit!? :D t. En myönnä osallisuutta
Oli pakko, kun tilanne alkoi mennä absurdin puolelle ja piti harhauttaa itseään edes jollain. Muulla kuin epätoivoisella päänsisäisellä mantralla siitä että "mitä tapahtuu, mitä sää oikein teet mulle ja tiedätkö tekeväsi sen?!" Samalla kun käyt asiallista keskustelua ko. henkilön kanssa.
Opin sen, että kun se tapahtuu tarpeeksi monta kertaa niin huonostihan siinä käy mielenrauhalle. Toivottavasti punastelustani ja sanojen sekoamisesta oli edes jotain iloa hänelle. 🤷
"mitä tapahtuu, mitä sää oikein teet mulle ja tiedätkö tekeväsi sen?!" Tuon tyyppistä pyöri omassa tilanteessakin päässäni ja sen jälkeen tietty joka kerta muita ihmisiä silmiin katsoessa ajatus "max 3 sek, älä katso pidempään, ties mikä portaali vahingossa avautuu, danger zone". Näinpä vielä jonkin tutkimuksen sen jälkeen, jossa tuntemattomat ihmiset laitettiin katsomaan toisiaan silmiin tosi pitkään ja olivat ystäviä vielä vuosia jälkeenpäin tms.
Olen ajatellut minun (sen "hengen") näkevän silmien kautta sen toisen kokonaan niin etten itse tajua näkemääni, mutta sisin on löytänyt toisesta jotain joka vetää puoleensa tai saa perääntymään. Kylmiä ihmisiä, lämpimiä ihmisiä. Se kokemani tunne on jälkikäteen osoittautunut oikeaksi.
Reagoin myös liian herkästi ja voin pahoin tiettyjen ihmisten seurassa. Väärän ihmisen kosketuskin voi olla liikaa. Sivusta aivan eri.
Vierailija kirjoitti:
Näkeehän sen kiinnostuneisuuden sinusta, niin varmaan näkee minustakin🤔
Hui. Olette vaan kuin ei yhtään kiinnostaisi niin se menee ohi.
Jonkin aikaa sen jälkeen kun miesystäväni kuoli niin yksi nainen samalta asunalueelta tuli juttelemaan minulle ja sanoi että hän on tajunnut että sinä olet syvällinen ihminen etkä pinnallinen.
Sanoin vain että kiitos että huomasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu katsoi mua pitkään mutta arvelin nöyrästi sen olleen lähinnä ammatillinen tutkiva katse tilanteesta johtuen. Tai no, vähän ajattelin muutakin mutta sitä ei sovi myöntää.
No oli siinä muutakin. Kyl sä tiedät. 😍
Itsekin koin näin, mutta siihen liittyi muutakin kuin vain katse, ja siltikin, eihän sitä oikeasti varmuudella tiedä.
Sivusta
Oletkohan K kiinnostunut minusta yhtään?
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa tajusit mun tykkäävän susta?
No kun melkein törmättiin, koitit väistää pelkästään päätä kallistamalla. = D
``Päivät ilman sinua
On niin tyhjät jäiset
Iltani on ikävät
Ja yöni yksinäiset
Katson ulos pimeään
Kaipaan sinun luokses
Tunnen kuinka levoton
On sydän sinun vuokses...``
Isä Taivaan anna mulle rakkaus kiitos ja aamen. Anna muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Kaisalle?
Vierailija kirjoitti:
Olen. Olen rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaisalle?
Ihan sama Kelle. Tietysti olen kiinnostunut mitä kuuluu, miten voit, onhan kaikki hyvin, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaisalle?
Ihan sama Kelle. Tietysti olen kiinnostunut mitä kuuluu, miten voit, onhan kaikki hyvin, jne.
Kaikki hyvin. Ainut mikä huonosti niin kaipaan sinua hyvin paljon. Syliin kun pääsisi.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaiki ok?
Sivu, ei.
Jos tämän nyt lopettaa niin ajan kanssa menettää merkitystään, koska vahvistusta ei tule, ja joku päivä näyttäytyy vain kummallisena harhaisena episodina.
Näkemisestä tulee kyllä kaikenlaista mieleen, mutta jos nyt vaikka aluksi selviäisi hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämän nyt lopettaa niin ajan kanssa menettää merkitystään, koska vahvistusta ei tule, ja joku päivä näyttäytyy vain kummallisena harhaisena episodina.
Hyvä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Jonkin aikaa sen jälkeen kun miesystäväni kuoli niin yksi nainen samalta asunalueelta tuli juttelemaan minulle ja sanoi että hän on tajunnut että sinä olet syvällinen ihminen etkä pinnallinen.
Sanoin vain että kiitos että huomasit.
Koska se keskustelu kertoi että joku tajusi minut. Hän sanoi että suurin osa ei ymmärrä että sun puheliaisuuden takana on jotain muuta. Että hän on kuunnellut juttujani ja huomasi että olen jotain muuta kuin moni tajuaa.
Luulis, että on parempaakin tekemistä.