Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2450)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku hyvä aprillipila kaivatulle?
En kehtaa laittaa mitä tulee mieleen. On niin sairas mielikuvitus.
Kaivattu vois ihan hyvin laittaa tissikuvan mulle. Sitte sanoa, että hups piti mennä jollekin pojalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustis olen, saat kuitenkin mulkkua toiselta pääsiäisenä 🤬
Ei, kiitos.
Puhuin kuin kaivatulleni. Hän on varattu . Tunteitani se ei pysty muuttamaan, tunteet ovat aidot, aidoimmat kuin koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei merkitse mutta paljastaa. Eikä katseen tarvitse edes olla mitenkään intensiivinen.
Tämäkin sitä naistenlehdistä tuttua "jos katsot häntä 2 sekuntia ja sitten pois, sitten katsot taas, niin hän tietää!"
Mitä jos se kestää yli 20 sekuntia kerrallaan (kyllä, laskin), ja toistuu useasti? Mitä naistenlehdet sitten sanoo?
T. nimim. "kaverin puolesta kyselen"
Mun toiminnasta sais kyl kunnon uutisotsikot.
Vierailija kirjoitti:
Laita vinkkiä lehteen.
Mies, en tuijottele ihmisiä pitkään, Ellen ole kiinnostunut 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita vinkkiä lehteen.
😂 oishan se tämäkin tapa eskaloida asia.
Kaivattu katsoi mua pitkään mutta arvelin nöyrästi sen olleen lähinnä ammatillinen tutkiva katse tilanteesta johtuen. Tai no, vähän ajattelin muutakin mutta sitä ei sovi myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita vinkkiä lehteen.
😂 oishan se tämäkin tapa eskaloida asia.
Joo ei uskois että häät kesällä. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei merkitse mutta paljastaa. Eikä katseen tarvitse edes olla mitenkään intensiivinen.
Tämäkin sitä naistenlehdistä tuttua "jos katsot häntä 2 sekuntia ja sitten pois, sitten katsot taas, niin hän tietää!"
Mitä jos se kestää yli 20 sekuntia kerrallaan (kyllä, laskin), ja toistuu useasti? Mitä naistenlehdet sitten sanoo?
Entä jos vielä hieroo korvanlehteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama viikko, muutan.
Nähdäänkö sitä ennen? Haluaisin edes kerran nähdä. En tiedä, minkä verran uskaltaisin avautua näistä jutuista, mutta haluaisin silti nähdä. Halata. Vaikka se olisi viimeinen kerta ikinä.
Eipä nyt kuulosta tutulta.
Vierailija kirjoitti:
Pääsiäinen on munarikasta aikaa🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laskit!? :D t. En myönnä osallisuutta
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, vain suklaisilla pärjätty jo vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit rohkee kun tulit siihen viereiseen, punapää.
Mihin viereiseen? Sanoisitko tästä ees jotain enempi?
tv punatukkainen nainen karmeessa harhoissa
Laitteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 sek katsekontakti ilman että keskustelette? Aikamoista. Mut vois varmaan keräillä ja virvoitella lattialta, jos noin kävisi. Jutellessa eri asia, siinähän voi tuijotella pitkäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisällön tuottajana eivät olleet ukkomiehet. Terveisin Tieto. Kiitos kun sivuutatte ja unohdatte elämäänne liittymättömät viestit.
Tiedossa on. Mutta ukkomiehet avustivat keikassa.
Miltä tuntuisi, jos joku lavertelisi kaikki asiasi eteenpäin ja usuttaisi jotkut muut kiusaamaan perhettäsi 24/7 eri palstoilla?
Ja tekisi näin, koska haluaa susta eroon, muttei saa sanottua sitä itse ja haluaa välttää vastuuta kunnianloukkauksista, yksityiselämään liittyvän tiedon levittämisestä ja muista rikoksista. Eihän se poista vastuuta, yllyttäjä saisi saman tuomion oikeudessa kuin tekijä.
Taitaisi sitten olla kyseessä aito psykopaatti, tuo tekijä.
Ei tarvi olla psykopaatti, kuka tahansa kaksinaamainen ja raukkamainen pelkuri pystyisi aivan samaan.
On psykopaatti jos tahallaan ja raukkamaisuuttaan satuttaa toisia.
Psykopaatit eivät syö beetasalpaajia eivätkä kärsi sosiaalisista peloista.
Kyllä voi kärsiä ja syödä. Kun on vähääkään sadistisuutta noiden muiden piirteiden lisäksi on psykopaatti.
Psykopaatit usein aiheuttavat muille sosiaalisia ongelmia ja pelkoja. Muiden oireiden lisäksi.
Psykopaatin ja anti-sosiaalisen persoonan tunnusmerkki on psykoottisuuden puute. He toisin sanoen ovat täysin kytköksissä reaalimaailmaan. Eivät dissoile ja koe irrallisuutta koskaan.
Miettikää, kuinka tylsää elämä olisi jos täten mielikuvituskykyä ei olisi? Psykopaattejahan kutsutaan psykiatrian teksteissä tietynlaisiksi debiileiksi persooniksi. Heiltä puuttuu oivalluskyky. Mielikuvitus ja oivalluskyky kulkevat käsi kädessä. Tämä on empatian merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 sek katsekontakti ilman että keskustelette? Aikamoista. Mut vois varmaan keräillä ja virvoitella lattialta, jos noin kävisi. Jutellessa eri asia, siinähän voi tuijotella pitkäänkin.
Jo muutama sekunti katsekontaktia, niin olen about hajoamassa atomeiksi 😍 No, ehkä tästäkin voi jotain päätellä.. ... ....
Huomenna nähdään. Kuumottaa jo valmiiksi. Viime viikolla en päässyt ihailemaan sua.
Kiitos. Tääkin tuntu oudon hyvältä😄🥹