Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20759)
Vierailija kirjoitti:
Mun toiminnasta sais kyl kunnon uutisotsikot.
Laita vinkkiä lehteen.
Mies, en tuijottele ihmisiä pitkään, Ellen ole kiinnostunut 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita vinkkiä lehteen.
😂 oishan se tämäkin tapa eskaloida asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita vinkkiä lehteen.
😂 oishan se tämäkin tapa eskaloida asia.
Joo ei uskois että häät kesällä. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei merkitse mutta paljastaa. Eikä katseen tarvitse edes olla mitenkään intensiivinen.
Tämäkin sitä naistenlehdistä tuttua "jos katsot häntä 2 sekuntia ja sitten pois, sitten katsot taas, niin hän tietää!"
Mitä jos se kestää yli 20 sekuntia kerrallaan (kyllä, laskin), ja toistuu useasti? Mitä naistenlehdet sitten sanoo?
T. nimim. "kaverin puolesta kyselen"
Entä jos vielä hieroo korvanlehteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama viikko, muutan.
Nähdäänkö sitä ennen? Haluaisin edes kerran nähdä. En tiedä, minkä verran uskaltaisin avautua näistä jutuista, mutta haluaisin silti nähdä. Halata. Vaikka se olisi viimeinen kerta ikinä.
Eipä nyt kuulosta tutulta.
Vierailija kirjoitti:
Mustis olen, saat kuitenkin mulkkua toiselta pääsiäisenä 🤬
Pääsiäinen on munarikasta aikaa🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei merkitse mutta paljastaa. Eikä katseen tarvitse edes olla mitenkään intensiivinen.
Tämäkin sitä naistenlehdistä tuttua "jos katsot häntä 2 sekuntia ja sitten pois, sitten katsot taas, niin hän tietää!"
Mitä jos se kestää yli 20 sekuntia kerrallaan (kyllä, laskin), ja toistuu useasti? Mitä naistenlehdet sitten sanoo?
Laskit!? :D t. En myönnä osallisuutta
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, vain suklaisilla pärjätty jo vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit rohkee kun tulit siihen viereiseen, punapää.
Mihin viereiseen? Sanoisitko tästä ees jotain enempi?
tv punatukkainen nainen karmeessa harhoissa
Laitteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 sek katsekontakti ilman että keskustelette? Aikamoista. Mut vois varmaan keräillä ja virvoitella lattialta, jos noin kävisi. Jutellessa eri asia, siinähän voi tuijotella pitkäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 sek katsekontakti ilman että keskustelette? Aikamoista. Mut vois varmaan keräillä ja virvoitella lattialta, jos noin kävisi. Jutellessa eri asia, siinähän voi tuijotella pitkäänkin.
Jo muutama sekunti katsekontaktia, niin olen about hajoamassa atomeiksi 😍 No, ehkä tästäkin voi jotain päätellä.. ... ....
Huomenna nähdään. Kuumottaa jo valmiiksi. Viime viikolla en päässyt ihailemaan sua.
Vierailija kirjoitti:
En viihdy mulkkujen seurassa.
sivuleba
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kiitos.
Puhuin kuin kaivatulleni. Hän on varattu . Tunteitani se ei pysty muuttamaan, tunteet ovat aidot, aidoimmat kuin koskaan.
Et ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota selvää itsesi, ei kaverisi puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Mies, en tuijottele ihmisiä pitkään, Ellen ole kiinnostunut 😆
Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laskit!? :D t. En myönnä osallisuutta
Oli pakko, kun tilanne alkoi mennä absurdin puolelle ja piti harhauttaa itseään edes jollain. Muulla kuin epätoivoisella päänsisäisellä mantralla siitä että "mitä tapahtuu, mitä sää oikein teet mulle ja tiedätkö tekeväsi sen?!" Samalla kun käyt asiallista keskustelua ko. henkilön kanssa.
Opin sen, että kun se tapahtuu tarpeeksi monta kertaa niin huonostihan siinä käy mielenrauhalle. Toivottavasti punastelustani ja sanojen sekoamisesta oli edes jotain iloa hänelle. 🤷
Mistä johtuu että joku tapailemani mies soittaa joskus aika myöhään esim klo 23.45 (enkä enää vastaa) mutta hän ei tarjoa apua vaikka tietää että minulla oli tarve fyysiselle avulle tavaroiden kanssa.
Mulle tämä on nyt oikeastaan loppu mun puolelta koska kyllä ihmisen pitää itse tajuta milloin tarjota apua.