Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (21947)

Vierailija
21946/21953 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ***** Johanna 😚 

Vierailija
21947/21953 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai pettämiselle ole koskaan hyväksyttävää syytä, mutta ei ole monelle muullekaan ilmiölle parisuhteessa - silti niitä tapahtuu ja mua jaksaa AINA ihmetyttää kategoriset tuomitsijat ihan minkä tahansa eron syyn kohdalla. Jollet ole itse suhteen osapuolena, ole Sveitsi, koska on täysin mahdoton sanoa, mikä kaikki vaikuttaa kaikkeen ja suhteen ulkopuoliset ymmärtävät siitä aina vain murto-osan - mutta ovat valmiita kovin mustavalkoisiin tuomioihin kaikkia asianhaaroja tietämättä. 

Sivusta. Toisin kuin Orson Wellesin roolihahmo kolmannessa miehessä nokkelasti esitti, Sveitsi ei ollut mikään käkikello-onnela, pelkästään 1800- luvulla käytiin ainakin 2 veristä sisällissotaa, niitä edelsi julma Napoleonin miehityshallinto ja koko historia oli puolustautumista Ranskaa ja Hapsburgeja vastaan.

Totta - hyvin korjattu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21948/21953 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai pettämiselle ole koskaan hyväksyttävää syytä, mutta ei ole monelle muullekaan ilmiölle parisuhteessa - silti niitä tapahtuu ja mua jaksaa AINA ihmetyttää kategoriset tuomitsijat ihan minkä tahansa eron syyn kohdalla. Jollet ole itse suhteen osapuolena, ole Sveitsi, koska on täysin mahdoton sanoa, mikä kaikki vaikuttaa kaikkeen ja suhteen ulkopuoliset ymmärtävät siitä aina vain murto-osan - mutta ovat valmiita kovin mustavalkoisiin tuomioihin kaikkia asianhaaroja tietämättä. 

Erittäin hyvin sanottu!

Vierailija
21949/21953 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2+

Vierailija
21950/21953 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä

Vierailija
21951/21953 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä

Vierailija
21952/21953 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sulle löydy halukas, josta sinäkin tykkäät. Ensin sun vain täytyy luoda luottamus, joka ei ole ihan pikku juttu. Minä sitten vollotan tyynyyn, kun en sulle kelvannut rinnalle kulkemaan.

Toivottavasti kaivattu ei ajattele näin sen takia, että kipuilin viime näkemisellä taas omiani.

En sen takia vaan siksi, että on käynyt selväksi, mitä hän minusta haluaa, enkä se ole minä kokonaisuudessaan.

Outo johtopäätös.