Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (21947)
Se ei ole rikos, että kertoo oman mielipiteensä toimivasta parisuhteesta. Sehän kuuluu palstan aiheeseenkin jossain määrin. Toisen nimittely ja solvaaminen taas on palstan sääntöjen sekä lain vastaista. Jos ei pysty viestimään asiallisesti, kannattaa pidättäytyä kokonaan viestimästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T, oliko
Huimaa tänään aamulla?
? Huimaa isolla?
Juu.
Ei soita kelloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo avosuhdejankkaaja aloittaa jatkuvasti saman jankin tällä palstalla? Kun tämä on terveiset kaivatulle. Tätä kauttako hän ehdottelee sitä avosuhdetta mielitietylleen? Ilmeisesti viesti ei ole mennyt armaalle vielä perille. Kumma juttu sinänsä.
Oisko siksi, että pääsee sitten riehumaan ja kirjoittamaan kilometrin pituisia jaarittelujaan, jos joku tuokin esille toisen näkökulman. Ja haukkumaan vähä-älyiseksi. On nimittäin toistuva kuvio tasaisin väliajoin... Aika raskasta, kaipauspalstalla.
Vai olisiko siksi, että en pidä teidän ahdasmielisten tavasta haukkua erilaisuutta ja yrittää määritellä, miten jokaisen tulisi elää. Onko sinulla vielä tarve jatkaa aiheesta? Pitäisikö olla puuttumatta, kun te kiusaatte ihmisiä ja esimerkiksi haukutte ällöttäviksi? Onhan se ikävää, kun kaikessa rauhassa kiusaa jotakuta ja sitten aletaan lyömään takaisin, eikö?
Voisitko riidellä täällä päivisin, tapasi mukaan. Jätä ilta kaipaajille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härka ja Rapu
Heräsi inspiraatio jostain hyvästä surf&turf-safkaata! Kiitos!
Eli härkä ja rapu sopii sun mielestä hyvin yhteen. Kiitos kannustuksesta.
Olet mun paras lounasseura. Tiedäthän että olen ihan hullun ihastunut suhun? t
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T, oliko
Huimaa tänään aamulla?
? Huimaa isolla?
Juu.
Ei soita kelloja.
Nyt on oiva aika sanoa: "Hän tietää."
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla vielä toivoa kaivattusi suhteen?
Ei minulla muuta olekaan, kuin uskoa, toivoa, ja rakkautta hänen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo avosuhdejankkaaja aloittaa jatkuvasti saman jankin tällä palstalla? Kun tämä on terveiset kaivatulle. Tätä kauttako hän ehdottelee sitä avosuhdetta mielitietylleen? Ilmeisesti viesti ei ole mennyt armaalle vielä perille. Kumma juttu sinänsä.
Oisko siksi, että pääsee sitten riehumaan ja kirjoittamaan kilometrin pituisia jaarittelujaan, jos joku tuokin esille toisen näkökulman. Ja haukkumaan vähä-älyiseksi. On nimittäin toistuva kuvio tasaisin väliajoin... Aika raskasta, kaipauspalstalla.
Vai olisiko siksi, että en pidä teidän ahdasmielisten tavasta haukkua erilaisuutta ja yrittää määritellä, miten jokaisen tulisi elää. Onko sinulla vielä tarve jatkaa aiheesta? Pitäisikö olla puuttumatta, kun te kiusaatte ihmisiä ja esimerkiksi haukutte ällöttäviksi? Onhan se ikävää, kun kaikessa rauhassa kiusaa jotakuta ja sitten aletaan lyömään takaisin, eikö?
Voisitko riidellä täällä päivisin, tapasi mukaan. Jätä ilta kaipaajille!
En voi, olen päivisin töissä. Onko sinulla asian suhteen ongelmia? Minä riitelen ja vastapuoli ei? Älä haasta riitaa, niin loppuu heti. Ja anna ihmisten muutenkin olla.
Vierailija kirjoitti:
Olet mun paras lounasseura. Tiedäthän että olen ihan hullun ihastunut suhun? t
Et jatkaisi enää…
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla vielä toivoa kaivattusi suhteen?
Ei taida olla, kun on erilaiset toiveet siitä, mitä kukin haluaa. 😟
mk kaipaan sua päivittäin vieläkin. Palaan meidän hetkiin usein. Mikä meni pieleen? Kaikkea hyvää sulle, toivottavasti et muistele mua pahalla.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa vain kahdenvälinen suhde, jossa on rakkautta, kunnioitusta, välittämistä, avoimuutta ja kiihkeyttä.
Sama. Hyvä seksi vain puuttuu listasta. Mutta kaikkea ei voi aina saada samassa paketissa. Nuo riittää hyvin, seksi seksinä jonkun muun kanssa sit, jos sitä tekee mieli.
Kaipaan viestiä omalta kaivatultani. Vaikka sitten post-it -lapulle. Mieluiten irl, mutta tännekin käy.
Sinut kätken uniin kauniisiin.