Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (21413)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua tipu
Kot kot
Oliko tuo ”niin minäkin sinua”? 😍😄
Ei, se olis kot-kot-kot. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ei kirjoitella enää rakkaudesta, kun se ei koskaan tule saamaan täyttymystään. Ei ole syytä enää loukata kumpaakaan meistä.
Ei siitä kirjoittaa tartte. Se ei kuitenkaan muutu mitä on IRL, ja se odottaa täyttymystään.
Juu, tällä hetkellä saan irl parempia rakkausharhoja kuin täältä.
Voihan se olla hyväkin, jos pystyy olla kirjoittamatta rakkaudesta. Jos kohde on sellainen jolle ei oikeastaan pitäisi kirjoittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kirjoitella enää rakkaudesta, kun se ei koskaan tule saamaan täyttymystään. Ei ole syytä enää loukata kumpaakaan meistä.
En loukkaannu rakkaudesta. Se on varmaan meidän ero.
Voi olla. En mäkään oikeestaan loukkaannu. Mut kyllä se tuntuu musta pahalle, et puhutaan rakkaudesta, jota ei koskaan tule. Tulee ihan turhia toiveita ja haihatteluja. Mä elän tunteet voimakkaasti, enkä osaa suhtautua ko. asiaan viileästi. Samalla lailla kuin fwb-suhde ei toimi mulla, kun minä ihastun. Ja haluaisin säästää itseä lisäsydänsuruilta.
Vierailija kirjoitti:
Terveiset kotiin <3
Hyvä varmaan lämmitellä sinnekin suuntaan.
kampanjoija - ilopilleritär
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla hyväkin, jos pystyy olla kirjoittamatta rakkaudesta. Jos kohde on sellainen jolle ei oikeastaan pitäisi kirjoittaa
Kannattaako silloin kirjoittaa lainkaan?
ei ole mitään master plania
Vierailija kirjoitti:
***** Johanna 😚
**** Tapio
rakkaalla olisi loputtomasti kestämistä mun välttelyn kanssa. ilopilleri-luonnetta kaipaisi -----estoton ja estoinen.
Mulla ei ole enää kykyä ja voimia peruuttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua tipu
Kot kot
Oliko tuo ”niin minäkin sinua”? 😍😄
Ei, se olis kot-kot-kot. Sivusta
Oliko se sitten ”minäkin sinua”? 😊
Vierailija kirjoitti:
kuolema ei ole ihmiselon pahin asia, vaan se että oma sisin kuolee ennenaikaisesti.
Miksi se kuolee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä kirjoittaa tartte. Se ei kuitenkaan muutu mitä on IRL, ja se odottaa täyttymystään.
Meillä ei odota, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuolema ei ole ihmiselon pahin asia, vaan se että oma sisin kuolee ennenaikaisesti.
Miksi se kuolee?
pelko pysäyttää
Mitä aiot? Anna pieni vihje.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se kuolee?
pelko pysäyttää
Miksi ajattelen että ehkä jos pelkää, elää ja tuntee vahvasti.
To