Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oh hoh. Obama myönsi haastattelussa että avaruusolentoja on olemassa ja nyt Trump tulee pitämään puheen niistä. Jotain isoa on tapahtumassa.

Kommentit (160)

Vierailija
141/160 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa ei ole mikään totta.

Ööööh?? Siinä on kuule ihan linkitkin. Luitko ne?

T. Ap

Se että linkkaat jonkun paskalehden paskapuhetta täynnä olevan paska-artikkelin ei ihan hirveästi auta. 

Vierailija
142/160 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aito chatgpt vastaus. Älkää uskoko tota yhtä paskapäätä. Se käyttää varmaan jotain kiinalaista pilipaliälyä tai mikkisoftan copilotia.

Onko olemassa uskottavaa näyttöä maanulkoisesta elämästä tai avaruusaluksista?

Johdon yhteenveto

Tämänhetkinen kokonaiskuva (historiallisesta ajasta nykypäivään) on kaksijakoinen: (1) tieteellinen astrobiologia ja SETI-tyyppinen tutkimus tuottaa kasvavan määrän mahdollisesti elinkelpoisiin ympäristöihin ja mahdollisiin biomarkkereihin liittyviä havaintoja, mutta (2) mitään tapausta ei ole vahvistettu niin, että voitaisiin sanoa maanulkoinen eliö tai maanulkoinen alus löytyi tai kävi täällä. 

Erityisesti viralliset ja laajasti dokumentoidut tutkintalinjat Yhdysvalloissa päätyvät samaan ydinjohtopäätökseen UAP-ilmiöstä: havaintoja on paljon, osa jää selvittämättä datan puutteen vuoksi, mutta viranomaiset eivät ole löytäneet näyttöä maanulkopuolisesta tekn

Kaikki tekoälyt antavat siis saman vastauksen, jopa epäilyttävä "aito chatgpt": Vahvistettuja tapauksia ei ole. Kokeilin itsekin, yhteenvetona: Ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/160 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan niissä jotain perää. Kerran kattelin Saksassa kirkossa seinällä olevia keskiaikaisia öljymaalauksia. Kahdessa oli Neitsyt Marian kuva ja maalauksen taustalle taivaalla selvästi lentävä lautanen. Mitä ihmettä taiteilija näki? Entä mikä on sädekehä jumalien pään päällä? Mitenkä joku lammaspaimenten aikakaudella keksii laittaa "sädekehän" jumalaisen pään päälle?

Se että ufot on lautasia on 40-luvun jälkeen median luoma käsitys. Ei niitä ekan ufobuumin aikaisia havaintoja kuvattu lautasiksi.

Sädekehä jumalallisuuden kuvauksissa tuhansia vuosia vanha aihe, Lähi-Idässä ja Intiassa. Buddhallakin oli sädekehä.

Niin meinaatko että ufot olisivat jotenkin nykymaailman ilmiö, että parituhatta vuotta sitten niitä ei ollut? 

En. Opettele lukemaan. Lentävä lautanen meemi kehittyi lehdistön luomana 40-luvulla vaikka silloisissa havainnoissa ei ollut mitään lautasmaista.

Vierailija
144/160 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ChatGPT: Mitä voidaan rehellisesti sanoa nyt, onko olemassa uskottavaa näyttöä maanulkoisesta elämästä tai avaruusaluksista?

On tilastollisesti uskottavaa, että jossain universumissa on elämää.

On täysin avointa, onko sitä lähellä, älykästä, teknistä tai koskaan yhteydessä meihin.

Todiste maanulkoisesta elämästä tai avaruusaluksista ei ole vielä ilmestynyt ei sellaisessa muodossa, joka läpäisisi tieteellisen, riippumattoman, toistettavan tarkastelun.

Eli:

Mahdollisuus on auki.

Uskottavaa, vahvaa näyttöä ei ole.

Vierailija
145/160 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaruusolennot ilmoittavat että rakentavat Trumpille kultaisen valtaistuimen ja kertovat että heillä on tekniikkaa jolla Trump elää ikuisesti.

Vierailija
146/160 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekoäly (CHATGPT 5.1) tietää OIKEAN vastauksen: 

Tiede ei tällä hetkellä tunne ensimmäistäkään varmennettua alienia tai avaruusalusta.

UFO/UAP-ilmiö on osin todellinen (ihmiset näkevät oikeasti outoja juttuja), mutta tähän mennessä mikään hyvälaatuinen aineisto ei ole osoittanut, että kyse olisi vieraasta sivilisaatiosta. Mahdollisuus elämään muualla on suuri, mutta todisteet puuttuvat vielä.

Luotan tuohon paljon enemmän kuin johonkin random youtube-videoon.

Kai ymmärrät että tämä 'tekoäly' on tilastollinen malli. Jos paskaa infoa on N kertaa enemmän kuin oikeaa informaatiota niin tekoäly kertoo sinulle sitä paskaa.

Tuo on aikamoista yleistämistä ja yksinkertaistamista. Tekoäly hyödyntää sisäistä mallia tieteellisestä metodista suosien:

- toistettavi

Mitä hyötyä tekoälystä sitten on!

Vierailija
147/160 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ns.alien. olen esimerkiksi kimera geneettisesti. Äitini kertou kummallisista tapauksista odottaessaan minua.

Olen varmaan hybridiolio.

Minulla on kummallisia kykyjä.

Kerran minua epäiltiin rikoksesta. Oli kuvat ja kaikki.

Olin kuitenkin todistettavasti muualla.

Vierailija
148/160 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa ei ole mikään totta.

Ööööh?? Siinä on kuule ihan linkitkin. Luitko ne?

T. Ap

Se että linkkaat jonkun paskalehden paskapuhetta täynnä olevan paska-artikkelin ei ihan hirveästi auta. 

Internet kertoo kysyttäessä: The Hill on yhdysvaltalainen, Washington D.C:ssä toimiva politiikkaan keskittyvä uutissivusto ja sanomalehti, jota pidetään yleisesti luotettavana, mutta poliittisesti keskivaiheilla (Center) tai hieman oikealle kallellaan olevana.

Vierailija
149/160 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli mun warre. Laitoin vähän liikaa nitroa pönttöön.pieraisi kuin saksalainen tankki.

Vierailija
150/160 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: 99% avaruusolioista esiintyy jenkkilässä, voidaan siis todeta että jenkkihapatusta koko asia

Dataa! Näin kerran tilaston jossa oli ufohavaintojen määrä suhteessä siihen, kuinka kaukana on lähin suuri lentokenttä. Kaikista eniten havaintoja tehtiin alueella joka oli tyyliin 8-15 kilsaa lentokentästä. Tää oli muuten 'Muricassa. 
Lol.

Vierailija
151/160 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan Trumpista näkee päällekin että hänellä on 25 kromosomiparia.

Vierailija
152/160 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tekoäly olisi ollut olemassa Kopernikuksen päivinä niin se olisi kertonut että aurinko kiertää maata.

Jos ketjun teko äly eks Pertti lukisi ChatGPT:stään, että Goebbelsin mukaan Maa on litteä ja Laurakin on samaa mieltä, niin se on jo kahden todentama havainto eli enemmän kuin tämmöisen random Vauva-kirjoittajan fakta ;DDDD

-winner-

Vierailija
153/160 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dementoituneet presidentit näkevät harhoja kuten muutkin dementikot. Sen takia vanhojen ihmisten ei pitäisi olla johtamassa mitään eikä etenkään valtioita.

Ei se Obama ole ihan niin vanha.

Vierailija
154/160 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen vahvan intuitiivisesti minuudessani, että olen oikeassa ja te olette väärässä.

Tämä tuli minulle vahvan energeettisenä näkynä unessa!

Oletko nyt aivan varma, että olit unessa ja sinua ei silloin abduktoitu ja minuutesi peppu on oudosti kipeä! ;DDDDD

-winner-

Vierailija
155/160 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan niissä jotain perää. Kerran kattelin Saksassa kirkossa seinällä olevia keskiaikaisia öljymaalauksia. Kahdessa oli Neitsyt Marian kuva ja maalauksen taustalle taivaalla selvästi lentävä lautanen. Mitä ihmettä taiteilija näki? Entä mikä on sädekehä jumalien pään päällä? Mitenkä joku lammaspaimenten aikakaudella keksii laittaa "sädekehän" jumalaisen pään päälle?

Se että ufot on lautasia on 40-luvun jälkeen median luoma käsitys. Ei niitä ekan ufobuumin aikaisia havaintoja kuvattu lautasiksi.

Sädekehä jumalallisuuden kuvauksissa tuhansia vuosia vanha aihe, Lähi-Idässä ja Intiassa. Buddhallakin oli sädekehä.

Kait minä sentään tiedän mitä maalauksessa näin? Maalauksessa täysin irrallinen esine taivaalla Neitsyt Marian takana! Ja juuri toi että sädekehä on niin vanha on se juttu.  Kuka tai mikä olisi se "jumala" jonka pää sädehti?

Vierailija
156/160 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen kriittinen ajattelu on korvaamaton. Tekoäly voi tarjota tiivistyksiä, näkökulmia, ehdotuksia ei lopullista totuutta.

Silti joku ihminen tyrkyttää tänne tekoälyn kommentteja --- keksimättä itse yhtään mitään ;DDDDDD Varmaan Petteri Orpo Intiasta tekoälykokouksessa naputtelee ;DDDDD

-winner-

Vierailija
157/160 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

E.T. phone home 👽

Vierailija
158/160 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaruusolennot ilmoittavat että rakentavat Trumpille kultaisen valtaistuimen ja kertovat että heillä on tekniikkaa jolla Trump elää ikuisesti.

V-rottaburgeri päivässä pitää Trumpin pirteänä ;DDDDD

-winner-

Vierailija
159/160 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat siis että Lähi-Idässä on nähty Jumala? Ja että Intiassa on nähty Jumala? Ja että KaukoIdässä on nähty Jumala? Vai mies ja jopa naisia jolla on sädekehä?

Vierailija
160/160 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa sinänsä mistään puheesta puhuttu, jos jaksoi lukea virkettä pidemmälle, osaa englantia eikä heti tee valtavaa uskonhyppyä.

Mutta selvää on, että oranssin miehen on saatava sanoa viimeinen sana. Hauskaa, käytännössä ketään ei ole millään konstilla saatu kakistamaan asiaa ulos, niin oranssi narsisti hoitaa homman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme