Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnettu masennuslääke pilasi Maijan elämän

Vierailija
18.02.2026 |

https://www.iltalehti.fi/mieli/a/1287b425-0a47-4e25-99fd-1d4452ba49b7

Aina tehdään uutisia Cipralexin tai Venlafafiinin vaaroista. Milloin tehdään artikkeli Deprakinen ja Leponexin vaaroista? Deprakine on kielletty toisissa maissa sillä vetää maksan paskaksi. Leponex aiheuttaa sydäntulehduksia ja äkkikuolemia. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehokkain masennuslääke on ns. taikasienet. Yksi tai kaksi kertaa sieniterapiaa on riittänyt parantamaan masennuspotilaita. Suomessa se ei käy kun sienet on luokiteltu huumeiksi joita ei voi käyttää lääkkeenä. Kumma kyllä pameja ja opioideja voi käyttää lääkkeinä vaikka niitä käytetään myös huumeina.

Kohta tallien lantaloissa käy kuhina!

Minä ottaisin omin luvin jos olisin masentunut. Ongelmani on ahdistus mihin sienet eivät auta.

Vierailija
22/29 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että masennuslääkkeiden tarkoituksena on estää vihan kohdistuminen ulkopuolisiin. Masennushan on sisäänpäin kääntynyttä vihaa. Vaaravyöhykkeellä ovat esimerkiksi ne, jotka ovat omalla toiminnallaan (esim. kiusaamalla vuosikaudet) aiheuttaneet henkilölle vihan itseään kohtaan - entä jos viha kääntyykin niihin, jotka sen ovat aiheuttaneet? Silloin on kiusaajilla henki heikossa.

Mulla ainakin masennus oli mielenkiinnon puute mihinkään. Mikään ei kiinnostanut. Tuntui että oli vaan hengissä kuin kituva huonekasvi.

Mulla taas se on vihaa väkivallasta lapsuuden perheessä, sekä koko peruskouluajan ja vielä sen jälkeenkin tapahtuneesta koulukiusaamisesta. Joskus nuorempana viha kääntyi sisään päin ja ilmeni masennuksena ja vihaan minua itseäni kohtaan. Enää ei ole näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että lääketeollisuus tienaa myymällä mömmöjä.

Vierailija
24/29 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit ovat lääketehtaiden suurin osakkeenomistajaryhmä.

Varokaa myös rauhoittavia, ulkomaisissa tutkimuksissa niiden on huomatttu altistavan dementialle.

Vierailija
25/29 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön Cipralexia eikä minulla ole tullut mitään haittavaikutuksia. 

Vierailija
26/29 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki SSRI ja SNRI "lääkkeet" voivat aiheuttaa näitä. Ja nämä vaikutukset voivat alkaa yhden, kyllä, yhden pillerin jälkeen. Eikä ne välttämättä katoa koskaan. Noita pitäisi määrätä pedofiileille, ei kenellekkään muulle.

Mitä näitä? Mitä pitäis sitten masentuneille määrätä? Juu, ei liikunta ja raitis ilma ainakaan mun masennuksiani ole poistanut.

Vierailija
27/29 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti ennen parikyt vuotta sitten pärjättiin ilman mömmöjä.

Vierailija
28/29 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä opimme tästä pidämielikirkaana ja juo tarpeeksi viinaa ja ole jokaisen epäonistumisten kohdalla positiivinen kuin marleyn biisissä dont wory be happy dididi niin ja älä s a a t a n a n masennu be happy.😀😀😃

Vierailija
29/29 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä opimme tästä pidämielikirkaana ja juo tarpeeksi viinaa ja ole jokaisen epäonistumisten kohdalla positiivinen kuin marleyn biisissä dont wory be happy dididi niin ja älä s a a t a n a n masennu be happy.😀😀😃

Viina on depresantti. Jos ei sitä juo ei masennu.