Tunnettu masennuslääke pilasi Maijan elämän
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/1287b425-0a47-4e25-99fd-1d4452ba49b7
Aina tehdään uutisia Cipralexin tai Venlafafiinin vaaroista. Milloin tehdään artikkeli Deprakinen ja Leponexin vaaroista? Deprakine on kielletty toisissa maissa sillä vetää maksan paskaksi. Leponex aiheuttaa sydäntulehduksia ja äkkikuolemia.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että masennuslääkkeiden tarkoituksena on estää vihan kohdistuminen ulkopuolisiin. Masennushan on sisäänpäin kääntynyttä vihaa. Vaaravyöhykkeellä ovat esimerkiksi ne, jotka ovat omalla toiminnallaan (esim. kiusaamalla vuosikaudet) aiheuttaneet henkilölle vihan itseään kohtaan - entä jos viha kääntyykin niihin, jotka sen ovat aiheuttaneet? Silloin on kiusaajilla henki heikossa.
Mulla ainakin masennus oli mielenkiinnon puute mihinkään. Mikään ei kiinnostanut. Tuntui että oli vaan hengissä kuin kituva huonekasvi.
Mulla taas se on vihaa väkivallasta lapsuuden perheessä, sekä koko peruskouluajan ja vielä sen jälkeenkin tapahtuneesta koulukiusaamisesta. Joskus nuorempana viha kääntyi sisään päin ja ilmeni masennuksena ja vihaan minua itseäni kohtaan. Enää ei ole näin.
Pääasia että lääketeollisuus tienaa myymällä mömmöjä.
Lääkärit ovat lääketehtaiden suurin osakkeenomistajaryhmä.
Varokaa myös rauhoittavia, ulkomaisissa tutkimuksissa niiden on huomatttu altistavan dementialle.
Syön Cipralexia eikä minulla ole tullut mitään haittavaikutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki SSRI ja SNRI "lääkkeet" voivat aiheuttaa näitä. Ja nämä vaikutukset voivat alkaa yhden, kyllä, yhden pillerin jälkeen. Eikä ne välttämättä katoa koskaan. Noita pitäisi määrätä pedofiileille, ei kenellekkään muulle.
Mitä näitä? Mitä pitäis sitten masentuneille määrätä? Juu, ei liikunta ja raitis ilma ainakaan mun masennuksiani ole poistanut.
Kummasti ennen parikyt vuotta sitten pärjättiin ilman mömmöjä.
Mitä opimme tästä pidämielikirkaana ja juo tarpeeksi viinaa ja ole jokaisen epäonistumisten kohdalla positiivinen kuin marleyn biisissä dont wory be happy dididi niin ja älä s a a t a n a n masennu be happy.😀😀😃
Vierailija kirjoitti:
Mitä opimme tästä pidämielikirkaana ja juo tarpeeksi viinaa ja ole jokaisen epäonistumisten kohdalla positiivinen kuin marleyn biisissä dont wory be happy dididi niin ja älä s a a t a n a n masennu be happy.😀😀😃
Viina on depresantti. Jos ei sitä juo ei masennu.
Minä ottaisin omin luvin jos olisin masentunut. Ongelmani on ahdistus mihin sienet eivät auta.