Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään Seuren keikkalaista?

Vierailija
01.05.2007 |

Oletko saanut valita vuorosi itse? Milloin maksavat palkan? Menen huomenna haastatteluun. Pakko saada vähän lisätienestiä..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän viestini ei ole tarkoitus mollata Seurea, mutta...

Tuli vain töissä puhetta keikkatöistä ja palkoista. Huomasin, että saan kolme euroa tunnilta enemmän palkkaa kun pari työkaveriani, jotka tekevän Seuren kautta keikkaa. Itse teen toisen firman kautta. Ja töitä on riittänyt jokaiselle päivälle, jonka olen ilmoittanut. Ja monesta olen myös kieltäytynyt.

Eli siis viestini pointti on se, että varmaan joka välitysfirman kautta riittää duunia, mutta palkoissa voi olla huima ero. Tässä sh:n palkassa 3 ¿ tunnilta on mielestäni jo tuntuva ero. Ja kun ne tarjoaa sinulle jotain palkkaa, niin kannattaa sanoa että olet itse ajatellut vähän muuta. Ja varmasti antavat uuden tarjouksen.

Onnea haastatteluun ja keikkailuun.

Vierailija
2/2 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kokemuksia vain, ja jos olisi elämäntilanne vastaava kuin aiemmin, niin tekisin jälleen töitä Seuren kautta. Suosittelen!

Työvuorot ja päivät saa valita itse, toki tarjotusta. Mitä laajemmin olet suostuvainen tekemään työtä, niin sitä enemmän tietenkin töitä riittää. Minä tein töitä jokaisena päivänä, mitkä olin ilmoittanut Seurelle työpäivikseni.

Palkka maksetaan 2 kertaa kuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän