Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhottavaa kun mieheni ei pidä nuolemisesta. Minä taas rakastan sitä kun minua nuollaan...

Vierailija
01.05.2007 |

Tästä on kehkeytynyt suhteessamme iso kysymys... Mies kyllä mielellään vastaanottaa suuseksiä, mutta ei sitä anna vaikka kuinka rukoilen ;-((.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää vielä tollanen että itse ruinaa ottamaan suihin mutta ei nuole vaimoaan.

Vierailija
2/12 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako hän nuolla hyvin? Ts. onko hänellä itsellä itsevarma olo, että hän osaa tämän homman, vai voisiko hän mahdollisesti olla epävarma ja haluton siksi?

-> opeta miestä kannustaen ja kehuen antamaan juuri sellaista suuseksiä, josta sinä nautit. Jokainen nainen tykkää erilaisesta suuseksistä, ja luulisi, että miehesi haluaisi oppia tyydyttämään juuri sinut. Älä myös vaadi suuseksisessiota alusta orgasmiin, koska se voi kestää puolikin tuntia, ja siinä ajassa kieleen alkaa sattua. Ottaakaa esileikkiin ja suuseksiin muutakin kuin nuolemista, pitäkää sessiot tarpeeksi lyhyinä kerrallaan.

Pystytkö sinä saamaan orgasmin, ja jos saat niin miten? Ymmärtäähän mies, että erittäin harva nainen saa orgasmin yhdynnässä ja että esileikki on ensiarvoisen tärkeää, jotta nainen voi saada orgasmin.

-> kerro faktat miehelle ystävällisesti ja kannustavasti, tutkikaa vaikka netistä yhdessä ohjeita, ÄLÄ moiti!

Oletko itse aktiivisesti " mukana" , silloin kun hän antaa suuseksiä? Nk. " kuollutta lahnaa" on nimittäin maailman tylsintä nuolla!!

-> Näytä, voihki, huokaile, puhu ääneen, kiitä suuseksin aikana ja sen jälkeen, kuinka hyvältä tuntuu!

Vai, ja tämä vaikka onkin mahdollinen ongelmavaihtoehto, on se pahin, mikä mulla tuli mieleen: Onko mies niin itsekäs, ettei välitä sinun nautinnostasi? Tällaisilla miehillä ei mene kauakaan, kun vaimolla lopahtaa kiinnostus seksiin kokonaan (nimim. kokemusta on!) ja silloin on paha seksikurimus alkanut

-> suoraan sanottuna: jätä mies, hanki sellainen joka rakastaa sinua!

Joka tapauksessa ei ole reilua missään parisuhteessa, että vain vastaanottaa suuseksiä. Kyllä puolisolle pitäisi antaa myös nautintoa (tämä koskee myös niitä naisia, jotka mielellään ottavat vastaan mutta eivät anna miehelleen suuseksiä)....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänestä se on oksettavaa... ;-((

Vierailija
4/12 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä mun mielestä mieheski vois vuoksesi " uhrautua" ... tai sitte et ota säkään enää suihin. molemminpuolinen ilo on paras ilo. :)

Vierailija
5/12 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä puhettakaan suuseksistä (minulle), pettingistä tms. :(

Vierailija
6/12 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on toisinpäin. Minusta parasta on antaa naiselleni suuseksiä ja nähdä kun hän nauttii. Jatkaisin vaikka kuinka pitkään, mutta yleensä kun hän on lauennut ensimmäisen kerran, haluaa muutakin.

Toisaalta taas hän ei minulta juurikaan suihin ota, vaikka välillä pyydänkin. Ikinä ei oma-aloitteisesti. En ole tästä suurempaa stressiä kuitenkaan ottanut, parempi vähän kuin ei ollenkaan.

Ja esileikit kuuluu kyllä olennaisesti asiaan, ilman niitä se olisi outoa, ainakin rakastamansa ihmisen kanssa.

-TM-

Vierailija
7/12 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon suuseksin saamisen takia aloin pitää karvat poissa. Ja sen jälkeen onkon jäänyt tavaksi tämä posliinimuoti. Suuseksiä saan riittävästi.

Vierailija
8/12 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu kelpaavan vaikka mitä tekisin. Ehkä olen tehnyt tästä asiasta isomman ongelman kuin se on...

Vierailija
9/12 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei mielellään nuole jos naisen pillu haisee pahalle. En minäkään haluaisi nuolla sellaista.

Vierailija
10/12 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mille se haisee, kun ei koskaan ole laittanut päätänsä tissejä alemmas?

Vierailija
11/12 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maku/erite ällöttää, voi laittaa elmukelmua väliin. Se on oikeesti tosi hyvä!!

Vierailija
12/12 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä sen tietää kun ravintolasta pokaa naisen, että minkälainen Suohirviö sieltä kultakutrien takaa paljastuukaan ?

(kokemusta- yön hämäryydessä neidin alushousuja riisuessa, kaislaisen mutasuon rikkihajut tunkeutuivat nenääni, yöks)