Kristinusko ei ole suomalaisuuden ydintä, vaan päälleliimattu kontrolointikoneisto
Mutta suomalainen ei ole ikinä unohtanut juuriaan, omia jumaliaan ja yhteyttä luontoon. Eikä sitä voi meistä irrottaa. Mikään määrä saarnaa tai kontrollia ei pääse suomalaisuuden ytimeen.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei estä sinua harjoittamasta pakanauskontoa (lue saatananpalvontaa) omassa kotona. Kannat vain itse mukisematta seuraukset ja menet kiltistä ensin Helvettiin ja lopuksi Tuliseen järveen.
Juurikin tällä uhkailulla kristinusko on levinnyt
Katolisten pyhimyksetkin korvasivat esi-isien henget
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei estä sinua harjoittamasta pakanauskontoa (lue saatananpalvontaa) omassa kotona. Kannat vain itse mukisematta seuraukset ja menet kiltistä ensin Helvettiin ja lopuksi Tuliseen järveen.
Juurikin tällä uhkailulla kristinusko on levinnyt
Katolisten pyhimyksetkin korvasivat esi-isien henget
Katolilaisuus pyhimystenpalvontoineen hävisi täältä pian uskonpuhdistuksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Hiekkauskonnot on tuontitavaraa. Suosin aitoa suuomalaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuonen tytin lautalla menen Tuonelaan, Yliseen, manan majoille, kuten sinäkin.
Ulosta kämmenellesi ja syö sitten ahnaasti sitä mitä peräsuolestasi tuli ulos.
Ei ole suomalaista tuollainen. Ehkä aavikkoneeeekeriuskonnossa sitten tuollaista?
Lukekaa nyt ensin se Kalevala, niin tiedätte, mistä siinä puhutaan. Säälittää vähän taas tämä sivistyksen puute. Menkää edes lukemaan läksyjänne.