Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kristinusko ei ole suomalaisuuden ydintä, vaan päälleliimattu kontrolointikoneisto

Vierailija
17.02.2026 |

Mutta suomalainen ei ole ikinä unohtanut juuriaan, omia jumaliaan ja yhteyttä luontoon. Eikä sitä voi meistä irrottaa. Mikään määrä saarnaa tai kontrollia ei pääse suomalaisuuden ytimeen.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei estä sinua harjoittamasta pakanauskontoa (lue saatananpalvontaa) omassa kotona. Kannat vain itse mukisematta seuraukset ja menet kiltistä ensin Helvettiin ja lopuksi Tuliseen järveen.

Tuonen tytin lautalla menen Tuonelaan, Yliseen, manan majoille, kuten sinäkin.

Ulosta kämmenellesi ja syö sitten ahnaasti sitä mitä peräsuolestasi tuli ulos.

Vierailija
22/26 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei estä sinua harjoittamasta pakanauskontoa (lue saatananpalvontaa) omassa kotona. Kannat vain itse mukisematta seuraukset ja menet kiltistä ensin Helvettiin ja lopuksi Tuliseen järveen.

Juurikin tällä uhkailulla kristinusko on levinnyt

Katolisten pyhimyksetkin korvasivat esi-isien henget

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin tällä uhkailulla kristinusko on levinnyt

Katolisten pyhimyksetkin korvasivat esi-isien henget

Katolilaisuus pyhimystenpalvontoineen hävisi täältä pian uskonpuhdistuksen jälkeen.

Vierailija
24/26 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiekkauskonnot on tuontitavaraa. Suosin aitoa  suuomalaista.

Vierailija
25/26 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuonen tytin lautalla menen Tuonelaan, Yliseen, manan majoille, kuten sinäkin.

Ulosta kämmenellesi ja syö sitten ahnaasti sitä mitä peräsuolestasi tuli ulos.

Ei ole suomalaista tuollainen. Ehkä aavikkoneeeekeriuskonnossa sitten tuollaista?

Vierailija
26/26 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa nyt ensin se Kalevala, niin tiedätte, mistä siinä puhutaan.   Säälittää vähän taas tämä sivistyksen puute.   Menkää edes lukemaan läksyjänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän