Nyt tuli raju väite: Sarah Ferguson ja Jeffrey Epstein harrastivat seksiä tunteikkaat viestit julki
Nyt tuli raju väite: Sarah Ferguson ja Jeffrey Epstein harrastivat seksiä tunteikkaat viestit julki
Sarah Fergusonin ja Jeffrey Epsteinin yhteydenpidosta julkaistiin lisää viestejä.
Kommentit (6)
Andrew lempi toisessa huoneessa ja Sarah Epstein kanssa toisessa huoneessa. Molemmat sai yhtäaikaa, tavoiteltu tila.
Vierailija kirjoitti:
- Andrew makasi Ghislainen kanssa, Ghislaine makasi Epsteinin kanssa... Olen kuullut, että Epstein ja Sarah makasivat keskenään. Se ei yllätä minua, Lownie kertoi.
Parinvaihtoa.
Voi Beatrice ja Eugenie! Onneksi näyttää siltä, että molemmat ovat löytäneet hyvät puolisot, joiden kanssa perustaneet perheet. Häpeä vanhempiensa teoista ei kuitenkaan koskaan poistu.
Ihmetyttää Epsteinin suosio naisten keskuudessa, vaikuttaa ihme hyypiöltä. Mutta ilmeisesti raha ja valta kiehtoo.
- Andrew makasi Ghislainen kanssa, Ghislaine makasi Epsteinin kanssa... Olen kuullut, että Epstein ja Sarah makasivat keskenään. Se ei yllätä minua, Lownie kertoi.