Miehen logiikkaa
Erosin reilu kuukausi sitten 6 vuoden suhteesta. Syynä mm. se, että miestä ei enää juuri näkynyt. Viimeisen puolen vuoden aikana oli tehnyt kahdeksan reissua Espanjaan ja viettänyt kesän mökillään. Tammikuussa oli 1,5 viikkoa Suomessa ja lähti taas. Piti olla 2 viikkoa, mutta lähdön jälkeen kävi ilmi, että lähtikin kuukaudeksi.
Sanoin selkeästi, että syy eroon on, ettei hän enää ole koskaan paikalla, ja en halua istua kotona yksin, tavallaan varalla, jos häntä kiinnostaisi tavata.
Hänen piti palata viime perjantaina jo maksetulla lennolla, mutta ilmoittikin jäävänsä vielä kolmeksi kuukaudeksi kun kuulemma Suomeen ei kannata enää tulla.
Nyt hän lähettää minulle viestin:
- Nyt kun olet muutaman viikon sulatellut elämää ilman minua, niin vieläkö olet sitä mieltä, että haluat eron?
Minähän jäin tänne, kun tilanne oli sinun puolelta sellainen, että näit minut täysin punaisena vaatteena. Mitä hyötyä minun olisi ollut tulla siinä tunnelmassa. Ajattelin, että jos saat vähän etäisyyttä, niin voisit nähdä minussa hyvääkin.
Kertokaa nyt miehet mikä logiikka tässä on? Onko hän vain yksinkertainen? Korjaa tilannetta sillä samalla syyllä, jonka tietää johtaneen eroon. Eli syy eroon oli poissaolossa, mutta hän korjaa ongelmaa olemalla lisää poissa. Poissa olon ansiosta minun olisi pitänyt nähdä mitä kaikkea hyvää hänessä on?
Hyvä että on muutaman tuhannen kilometrin päässä, niin en hyökkää hänen kimppuunsa.
Kommentit (31)
Mitä tuota kelaamaan? Laitat viestin, että "Kyllä kiitos, olen varma päätöksestäni. Aurinkoista kevättä ja loppuelämää!" ja jos vielä tulee jotain yhteydenottoja, blokkaat koko hepun.
Onpa kyllä kettuileva viesti. Ehkäpä itse estäisin tässä vaiheessa ihan siitä ilosta ettei enää tarvitse inttää eikä ihmetellä mitään häneen liittyvää. Jotain ihan muuta raikasta nyt elämääsi.
Osoittaa jo sikahuonoa makua, että haluaa olla jossain Espanjassa talvella...
Kuuden vuoden suhde ja sinä kysyt meiltä, onko miehesi yksinkertainen?
Sinä olet yksinkertainen.
Mene sinä pikkujonne nyt jo v*ttuun täältä. Kukaan ei tarvitse sinun analyysejäsi siitä mikä on vihaamista ja mikä ei.
Vierailija kirjoitti:
Yhy yhy miesten p*skasta käytöksestä puhuminen on miesvihaa, yhyyy, ei saa!
Niin pitäisi aina olla turpa kiinni ja nätisti.. luojan kiitos on olemassa myös hyviä miehiä!
Sä kirjoitat ihan asiasta tunnekuohussa, ja silti sun kirjoitustapa on selkeä, mahtava ja helppolukuinen. Kertoo selväpäisyydestä ja tasokkuudesta muutenkin. Ei hätää siis.
Ihania nää hiekkalaatikkotason mussukat :D Sitten se reppana ei edes tajua, että ero tuli jo aikaa sitten.
Ainoa vastaus tuohon viestiin on, että mulle olisi sulle paketti, mihin osoitteeseen voi lähettää sen. Ja sitten lähettäisin lasten muoviämpärin ja lapion.
Vierailija kirjoitti:
Naisen logiikkaa: 6-14-työpäivä on paljon lyhyempi kuin 10-18 🤣👌🏼
Voisikohan nämä tuhat kertaa pakit saaneet mennä katkeroitumaan vaikka 'Saako kurkku olla käyrä' -ketjuun.
Minä en ole sellainen tyyppi joka heti on hinkuamassa haleja ja lohdutusta kun ahdistaa, vaan olen mieluiten yksin. Täten jotenkin automaattisesti oletan että muutkin toimii samoin ja sitten tulee yllätyksenä kun joku ahdistunut vetää herneet siitä että annan tilaa enkä syöksy lohduttamaan.
Mitä muita yksinkertaisuuden ja alamittaisuuden merkkejä hänessä on ollut. Se että häipyy mökilleen ja Espanjaan ihastumaan, viittaa ihan vaan manipulointiin ja kusetukseen. Reilustikin olisi voinut erota hän, jos ei olisi tuollainen k'''pää.