Ihanaa Kohta Kanarialle
Tasokas hotelli, täyshoito, lämmin allas, hyvä kuntosali. Kyllä jo odotan, että pääsen juoksemaan, treenaamaan, vaeltamaan, lukemaan hyviä kirjoja, lomailemaan. saan valmiin ruuan ja hyvän drinkin illalla tunnelmallinen musiikin soidessa taustalla. Ei lapsiperheitä ja tarjolla kaikkea, siis muutakin kuin pizzaa ja ranuja. Aamukahville churroja, tuoreita hedelmiä ja lasi skumppaa, jos siltä tuntuu. En etsi kulttuuria, vaan lämpöä, vapautta ja hyvää palvelua. Nyt jo lähtökuopissa.
Kommentit (34)
Calima ehtii ohi ennen kuin ollaan perillä. Ihana lämpö odottaa.
Ap
Mä en ymmärrä, että mikä ihme siellä Kanarialla oikein kiinnostaa? Mä ymmärrän sen, että vuosikymmeniä sitten siellä suomalaisetkin kävivät, kun lienee olleen ihan ensimmäisiä lämpimiä talvilomakohteita meille. Nyt täysi turistirysä eivätkä käsittääkseni paikallisetkaan nykyisistä turistimääristä tykkää. Kanaria ja Rodos -sinnepäin suomalaiset kun eovät ymmärrä, että muutakin kohdetta on tarjolla.
Tyhjäpäät menevät, vaikka maan omat kansalaiset kärsivät jo (liiasta) turismista.
Venäläisiä on eniten nyt Balilla kuin Mongoliassa ja Thaimaassa . Turkissa on Ukreja. Kyproksella . Kypros on kaikkien suosikki lomakohde. Kreikka. Santorini. Rodos. Kreeta. Uuskohde on Kroatia.
Tälle viikolle luvattu ne hiekkamyrskyt:(
Lanzarote. Mustaa hiekkaa tulivuorista. Nykyään voi mennä myös tulivuori La Palmalle . Laivalla. Ja Kap Verdelle. Voit ostaa asunnon Kap Verdeltä.
Kreikan saarilla myydään asuntoja edullisesti.
Kyllä minäkin nykypäivänä miettisin jotain muuta kohdetta. Toki tähän aikaan vuodesta ei kovin lämpimiä kohteita löydy noinkaan läheltä, jos ei halua matkustaa Aasiaan (mm. minua ei kiinnosta Aasian matkailu ollenkaan). Kap Verde on myös samalla listalla.
Löytyyhän Espanjasta muitakin kohteita, missä on samanlaiset lämpötilat kuin Kanarian parikymmentä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä, että mikä ihme siellä Kanarialla oikein kiinnostaa? Mä ymmärrän sen, että vuosikymmeniä sitten siellä suomalaisetkin kävivät, kun lienee olleen ihan ensimmäisiä lämpimiä talvilomakohteita meille. Nyt täysi turistirysä eivätkä käsittääkseni paikallisetkaan nykyisistä turistimääristä tykkää. Kanaria ja Rodos -sinnepäin suomalaiset kun eovät ymmärrä, että muutakin kohdetta on tarjolla.
No aika hyvin AP kertoi, mikä siellä kiinnostaa! Toki on monta muuta kohdetta, mutta melkein kaikkiin on paljon pitempi lentomatka. Ja kun kerran lämpö, lenkkeily, kuntosali, hyvä ruoka ja rentoutuminen kiinnostaa lyhyellä (1-2 viikkoa?), niin miksi lähteä merta edemmäs kalaan?
Murcia on edullisten asuntojen osto paikka. Vanhat asunnot myynnissä . Mantereelta. Spain.
Kuulostaa mukavalta. Olimme Teneriffalla pari vuotta sitten 5*+ resortissa. Ihana bungalow ja upea iso puutarha. Ei tosin ollut all inclusive, mutta puolihoito.
Kivat pari viikkoa, voisin tehdä uudestaankin.
Portugal on vaihtoehto ja Sisilia . Kuin italia.
Kroatiassa on puhtaita uimavesiä . Uutuuskohde Albania on edullisin olut ja ruoka. Bulgariassa on hyvää ruokaa . Bulgaria siirtyi Euro valuuttaan. Myös Kreikassa on Eurovaluutta.
Benidorm ja Torrevieja vanhoja suomalaisten suosikkeja. Fuengirola.
Sinne vaan, idiootti https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011820521.html