Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa. Viides virtsatietulehdus puolen vuoden sisällä! Miten saada oikeaa hoitoa?

Vierailija
17.02.2026 |

Aiheuttaja on E. Coli ja viljelyssä selvinnyt ESBL. Syön jotkut perusantibiootit ja n. kuukauden päästä alkaa uusi tulehdus. Kuinka kauan tämä jatkuu? Onko olemassa muutakin hoitoa? Tuntuu, että lääkärit eivät ota tosissaan.

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin, että tänne tullaan neuvomaan hygienia-asioissa. Kyllä, käyn joka yhdynnän jälkeen virtsalla. Pesen alapäätä monta kertaa päivässä. Jos vatsa toimii, käytän aina suihkua. Ja olen normaalipainoinen.

Ap

Kumppanin hygienia?

Kyllä se ongelma on se sperma, joka on immunosupressantti. SEn on tarkoitus olla, jotta pystyy tuhoamaan vaginan bakteerikannan, että siemen pääsee etenemään. Te typerykset vingutte tätä myrkkyä kehoonne oikein vapaaehtoisesti kerta toisenne jälkeen. Hyh hyh, ällöttää ajatuskin

Vierailija
22/98 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se p*llun räplääminen!

oletpa asiaton ja nolo. kertoo sinusta vain omaa kieltään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri oli sanonut virtsatietulehduksista kärsivälle läheiselle, että karpalo on yhtä tehokas mitä antibiootti. Toiselle henkilölle eri lääkäri suositteli lyhyttä tulehduskipukuuria oireiden alkaessa tuntua.

Vierailija
24/98 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

E. coli tulee peräaukon suulta, eli jotenkin sulla ne bakteerit päätyvät väärään paikkaan. Jos käytät stringejä, heitä ne pois ja hanki mummikset tilalle. Mun tytär syö lisäksi esim. joka päivä karpalotabletin tai kaksi jos tuntuu tulehdus iskevän. Itse olen selvinnyt sillä, että käytän paikallisestrogeenipuikkoja satunnaisesti.

Vierailija
25/98 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä harrasta anaaliseksiä sieltä se bakteeri leviää.

Vierailija
26/98 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri oli sanonut virtsatietulehduksista kärsivälle läheiselle, että karpalo on yhtä tehokas mitä antibiootti. Toiselle henkilölle eri lääkäri suositteli lyhyttä tulehduskipukuuria oireiden alkaessa tuntua.

puolukka monille tehokkaampi ja valkosipulisiivut,  eli leikataan kuin leipää, siivuiksi- allisiinin vuoksi.  

Vierailija
27/98 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E. coli tulee peräaukon suulta, eli jotenkin sulla ne bakteerit päätyvät väärään paikkaan. Jos käytät stringejä, heitä ne pois ja hanki mummikset tilalle. Mun tytär syö lisäksi esim. joka päivä karpalotabletin tai kaksi jos tuntuu tulehdus iskevän. Itse olen selvinnyt sillä, että käytän paikallisestrogeenipuikkoja satunnaisesti.

Itse juomalla vettä ja välttämällä spermaa xD Terve kudos ei tulehdu siitä että bakteeri tulee, vaan immuunijärjestelmä toimii

Tuo kierre oli itsellä joskus lapsena ja teininä, kun en ymmärtänyt juoda. Mutta sen jälkeen kun tuon veden keksin ei ole päässyt kertaakaan läpi. Ei se karpalo niitä kudoksia nesteytä ja elvytä vaan on myrkky. Sen jälkeen kun vaikutus loppuu, sama ongelma edessä. Bakteereja on joka paikassa, niitä ei pääse karkuun. Vain riittävä nestetasapaino ja sitä kautta syntyvä jatkuva, korkea immuniteetti suojaa tuollaiselta. Tietty se että tunkee pilluunsa sitä myrkkyspermaa on sitten omaa typeryyttä, mutta olettaen että on mahdollisuus tästä kieltäytyä ja huolehtia terveydestään niin suosittelen

Vierailija
28/98 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on niitä muitakin kuin mummiksia, kauniita upeita alushousuja. ja olkoon kotona ilman housuja,paituli päällä, nukkuakin pitää aina ilman pöksyjä neuvoo gynet- ilmakylpy,ei hiivoja sun muuta. pikkuhousunsuojia kuin pakon edessä

Vierailija
29/98 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa puhdistaa itsetyydytysvälineet.

Vierailija
30/98 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesetkö liian usein alapää, älä ainakaan käytä mitään pesuaineita, jotka kuivattaa  ja kuiva elin tulehtuu helpommin.

Vierailija
31/98 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

puolukka monille tehokkaampi ja valkosipulisiivut,  eli leikataan kuin leipää, siivuiksi- allisiinin vuoksi.  

Ei tämä muuta mitään pitkällä tähtäimellä. Ap on jo taltuttanut tulehduksen monta kertaa antibiootilla, ei se muuta sitä että vaihtaa antibioottia luonnonlääkintään. Uskokaa jo, ongelma on siinä nestetasapainossa ja sen kautta puutteellisessa immuniteetissa, minkä vuoksi tulehdus pääsee aina uudestaan valtaan. Krooninen vaiva johtuu kroonisesti huonosta elintavasta. Bakteereja on ja niitä tulee väkisinkin koko ajan joka puolelta, niiltä ei voi suojautua. Toki se sperma ja että mies levittää persebakteereita, myrkkyspermojaan ja omia visvojaan aphen on asia erikseen, totta kai sekin kannttaa lopettaa, ellei ole absoluuttinen debiili. Mutta noin muuten ongelma korjaantuu sillä että poistaa sen kroonisen ongelman: nestehukan

Vierailija
32/98 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle auttanut 1000mg C-vitamiinia välittömästi kun oireet alkaa ja vähintään 2 litraa vettä sekä särkylääke. Puolukat ja karpalot myös jokapäiväisessä käytössä. Kaikki aluhousut 100% puuvillaa, ei stringejä. Istun aina villainen alustan päällä, en koskaan kylmällä tuolilla tai muulla alustalla. Viimeksi oon antibiootteja hakenut ehkä 10v sitten. Totesin hyödyttömiksi ja johtavat vain kierteeseen sekä tuhoan turhaan suolistoni niillä. 

Vierailija
33/98 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen länsimaalainen nainen kantaa kaikki sienet ja hiivat kun on totuttu jakelemaan toosaa joka puolelle. Siellähän nyt läträät niiden voiteiden kanssa.

Vierailija
34/98 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, noi p-taudit pitää kyllä ensin sulkea pois, itsellä oli VTI kierre, joka loppujen lopuksi paljastui klamydiaksi. Mutta sit kun oli ihan oikea VTI-kierre muutamaa vuotta myöhemmin, lopullinen apu oli neuvosta, jonka antoi sellainen iäkkäämpi labrahoitaja, joka otti vastaan sitä mun näytettä sillä kertaa. Hän kysyi, että "käythän aina pissalla seksin jälkeen?" Tuota neuvoa oon nyt noudattanut lähes 30v, eikä ole VTI:tä ollut sen koommin. 

Niin virtsa antibakteerisena eliminoi sitä SYÖPÄÄ mitä vapaaehtoisesti värkkiinne imette, eli spermaa. :D Hävettäisi olla h uoruli.

Oon 55v, seksikumppaneita on ollut 2kpl, 1. tartutti tuon klamydian ja se juttu loppui siihen. Toisen kanssa oon nyt ollut yhdessä 32v. Kolme aikuista lasta meillä on yhdessä. Mutta kait tämä sit huoraamista on?

Vierailija
35/98 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap ottaisit näitä lisäkeinoja käyttöön (mitä näissä viesteissäkin on kerrottu): karpalo/puolukkamehu yms. valmisteet, tarpeeksi nesteytystä ja itse laittaisin sen kumppanin koeajaksi käyttämään kondomia, jottei sieltä tule mitään mahdollisia lisä-ärsytyksiä. Toivotaan, että ne auttavat.

Vierailija
36/98 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle auttanut 1000mg C-vitamiinia välittömästi kun oireet alkaa ja vähintään 2 litraa vettä sekä särkylääke. Puolukat ja karpalot myös jokapäiväisessä käytössä. Kaikki aluhousut 100% puuvillaa, ei stringejä. Istun aina villainen alustan päällä, en koskaan kylmällä tuolilla tai muulla alustalla. Viimeksi oon antibiootteja hakenut ehkä 10v sitten. Totesin hyödyttömiksi ja johtavat vain kierteeseen sekä tuhoan turhaan suolistoni niillä. 

Ja tässäkin se vaikuttava ainesosa: 2 litraa vettä.

Ihmisen immuniteetti on täysin sidoksissa verenkiertoon ja veren puhtaus sekä määrä ovat sidoksissa siihen, paljonko annat sille vettä. Solut myös varastoivat nestettä itseensä ja kuiva solu on alttiimpi tulehdukselle. Joo ihan helvetin tylsää ja noloa että vaiva johtuukin siitä ettei viitsi juoda, kun on jo draamannut siitä puoli vuotta, mutta tuo nyt vaan on se totuus ja ratkaisu

Vierailija
37/98 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun olette valmis vesigaten seuraavaan asteeseen niin jopa raskausmyrkytys (joka on siis verenmyrkytys) johtuu liian alhaisesta nestetasapainosta. Ja tämän vuoksi naisia silvotaan, raskauksia keskeytetään ja lapsia siirretään keskoskaappeihin puolen miljoonan hinnalla, kun naiset eivät viitsi juoda riittävästi vettä. Paljon coolimpaa laukata lääkäriin draamailemaan

Vierailija
38/98 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta apteekista karpalokapseleita ja Tokmannilta puuvillaisia alushousuja ja litran juomapullo. Ota joka aamu karpalokapseli, pue jalkaan puuvillaiset alushousut ja juo se litran juomapullo tyhjäksi kaksi kertaa päivässä.

Seksin jälkeen käy pissalla, suihkussa, juo puoli litraa vettä ja ota karpalokapseli. Ennen seksiä huolehdi että mies käy suihkussa ja pesee alapäänsä kunnolla. 

Vierailija
39/98 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen länsimaalainen nainen kantaa kaikki sienet ja hiivat kun on totuttu jakelemaan toosaa joka puolelle. Siellähän nyt läträät niiden voiteiden kanssa.

Ihanko sinä tosissasi luulet, että ennen ei ollut virtsatietulehduksia? Tai että niistä ei kärsitä länsimaiden ulkopuolella? Miten olet tuollaiseen käsitykseen päätynyt? Kyseessä on sen mittaluokan ajatusvääristymä, että kiinnostaa.

Vierailija
40/98 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tässäkin se vaikuttava ainesosa: 2 litraa vettä.

Ihmisen immuniteetti on täysin sidoksissa verenkiertoon ja veren puhtaus sekä määrä ovat sidoksissa siihen, paljonko annat sille vettä. Solut myös varastoivat nestettä itseensä ja kuiva solu on alttiimpi tulehdukselle. Joo ihan helvetin tylsää ja noloa että vaiva johtuukin siitä ettei viitsi juoda, kun on jo draamannut siitä puoli vuotta, mutta tuo nyt vaan on se totuus

Älä viitsi vouhkata. Nykynaiset juo liikaakin vettä, kaksi litraa ei ole monta vesilasillista, sen juo lähes jokainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä