Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keräsikö Purra risuja työttömänä?

Vierailija
16.02.2026 |

Vuosia maitto nimimerkki Riikalle valtiolta maksimaaliset tuet, ja maksut terapiaan. 

Missäs on Riikan tekemä risukasa? 

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta se vois edelleen kerätä risuja työkseen. 

Vierailija
22/38 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kova on katkeruus persuja ja Purraa kohtaan, ovatko ilmaisrahat vähentyneet? Purra on elämässään pärjännyt hyvin vai onko täällä monta ministeriä ja kansanedustajaa mollaajana?

Persu on valmis maksaan 100e että 23% persujen äänestäjistä saa 50e. Ei oo suakaan järjellä pilattu. 👍 

Mä voin ihan oikeesti maksaa vähän et mä nääm romaninaisen töissä. 47 vuoden ikään oon päässy näkemättä semmosta näkyä.

47 vuotta elämämkoulua selvästi takanas. Tämä koskisi myös persujen työttömiä äänestäjiä. Uskomatonta, että jouduin asian selittämään 47 vuotiaalle. Ei oo suakaan järjellä pilattu, tosiaan. 👍 

Kyllä. Se elämänkoulu on opettanu et romanit ei saa tehä työtä eikä naiset kulkea ilman sitä eahtihametta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kova on katkeruus persuja ja Purraa kohtaan, ovatko ilmaisrahat vähentyneet? Purra on elämässään pärjännyt hyvin vai onko täällä monta ministeriä ja kansanedustajaa mollaajana?

Persu on valmis maksaan 100e että 23% persujen äänestäjistä saa 50e. Ei oo suakaan järjellä pilattu. 👍 

Mä voin ihan oikeesti maksaa vähän et mä nääm romaninaisen töissä. 47 vuoden ikään oon päässy näkemättä semmosta näkyä.

Oon nähnyt romaninaisen töissä mm. sairaalassa ja kirjastossa, myös kouluissa on heitä koulunkäyntiavustajana.

Vierailija
24/38 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon nähnyt romaninaisen töissä mm. sairaalassa ja kirjastossa, myös kouluissa on heitä koulunkäyntiavustajana.

Ollu yhdyskuntapalvelua näpistyksistä

Vierailija
25/38 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks Riikka ei vaan marssinut siivoojaks? Tuet kelpas mutta ei työt johon kuulemma riittää että kävelee vaan sisään. 

Siivous ei ole oikeaa työtä. Väkivaltafantasiointi Mestarin vieraskirjassa on.

Vierailija
26/38 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks Riikka ei vaan marssinut siivoojaks? Tuet kelpas mutta ei työt johon kuulemma riittää että kävelee vaan sisään. 

Siivous ei ole oikeaa työtä. Väkivaltafantasiointi Mestarin vieraskirjassa on.

Suomen sisun keskiviikko illoissa spermaturpana kekkulointi on oikeaa työtä mutta siivous ei. 

T:Nimimerkki todella valkoinen Purra, koska Riikka ei siivoa

Vierailija
27/38 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä ihan lahjakkaasti kupannut veronmaksajien rahoja.

Vierailija
28/38 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Missäs on Riikan tekemä risukasa?" 

Se on Suomi 2026. 

Vierailija
29/38 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Hänhän kävi terapiassa. Ja nyt sitten saamme kokea sen "onnistumisen".

Vierailija
30/38 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te voisitte kans käydä jossain terapiassa joille on kauhistus jos jotain pitäs joutua tekemään

Vierailija
31/38 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouluissa oli 80-luvulla taksvärkkipäivät, oppilaat oli pakkotöissä haravoimassa kaupunkia. Ope veti rahat liiviin.

Suomessa on vielä 2026 varusmiespalvelus, jossa miehet hoitaa maanpuolustuksen ilman palkkaa.

saat ilmaisen koulutuksen(myös johtaja) ja vielä palkkas pitäisi saada?

Vierailija
32/38 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoamaan opin nuorena parissa päivässä, kun sain ohjeet aineiden ja liinojen käytöstä ja näytettiin kohteet kerran. Kyllä varmasti toimettomat maahanmuuttajatkin oppisivat. Siivoustyön ohjaajilla tulee olla hyvä koulutus, heidän työnsähän on perehdyttää ja valvoa työtä. Sosiaaliturvan tulisi terveillä olla vastikkeellista. Lapset päiväkotiin oppimaan kieltä, ja mammat pois kotoa. Samoin nuoret miehet pois kauppakeskuksista. Ettei lähde heti alussa väärille raiteille tottuminen.

Vierailija
33/38 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouluissa oli 80-luvulla taksvärkkipäivät, oppilaat oli pakkotöissä haravoimassa kaupunkia. Ope veti rahat liiviin.

Aina oli rahakeräys afrikan nälkää näkeville.

Vierailija
34/38 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te voisitte kans käydä jossain terapiassa joille on kauhistus jos jotain pitäs joutua tekemään

Voi sua pientä trollia. Missä se Riikan risukasa on? Toi sun provoilu tässä keskustelussa on vaan noloa kun kysymys on jo ilmoilla. 

Vierailija
35/38 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoamaan opin nuorena parissa päivässä, kun sain ohjeet aineiden ja liinojen käytöstä ja näytettiin kohteet kerran. Kyllä varmasti toimettomat maahanmuuttajatkin oppisivat. Siivoustyön ohjaajilla tulee olla hyvä koulutus, heidän työnsähän on perehdyttää ja valvoa työtä. Sosiaaliturvan tulisi terveillä olla vastikkeellista. Lapset päiväkotiin oppimaan kieltä, ja mammat pois kotoa. Samoin nuoret miehet pois kauppakeskuksista. Ettei lähde heti alussa väärille raiteille tottuminen.

Etkä oppinut, miksi valehtelet? 

Kokeile trolli huomenna uudestaan, ja mene oikeisiin töihin. 

Vierailija
36/38 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sua pientä trollia. Missä se Riikan risukasa on? Toi sun provoilu tässä keskustelussa on vaan noloa kun kysymys on jo ilmoilla. 

Sä oot varmaan nainen joka on kasvanu kerrostalossa kaupungissa niin sua ei oo ikinä kukaan käskeny tekemään mitään etkä oo oppinukaan tekemään mitään.

Näät maailman siks niin hirveen erilailla ku mies joka on kasvanu maatilalla ja käyny armeijan sissikomppaniassa.

Vierailija
37/38 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä esitys Purralta. Kuinkahan  ne ideologisesti työttömät vassarit saa mihinkään työhön, epäilen 

Vierailija
38/38 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😄

Vierailija
39/38 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy olevan kova pelko monella vihervassarilla että joutuvat jotain tekemään tukiensa eteen.

Vierailija
40/38 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne taitenden maisterit pystyvät edes  pyörätuolia työntämään vai onko heille liian vaikeaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme