Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkut luovuttaa liian helposti?

Vierailija
16.02.2026 |

Olipas hupaisa juttu ylen artikkeleissa. Siellä kerrotaan, että nykyään sinkut ovat malttamattomia ja luovuttavat suhteen muodostamisessa liian aikaisin, asiat jäävät kesken. Sitten parutaan, että sieltä ei löydy ketään...

Ei, en ole itse koskaan edes asentanut mitään tuollaista sovellusta. Olen onnellisesti perheen perinteisesti perustanut, kumppani löytyi harrastusreissuilta. 

Niin mutta miten aloitetaan seurustelemaan, jäin miettimään peruskysymystä. Luovutetaan liian helposti. Vai kunnioitetaanko toista liikaa, ei haluta häiritä, ehkä pelästyttää... Välillä tuntuu että jos tuntee vetoa toiseen, miksi siitä pitää tehdä liian vaikeaa... 

Käy itse lukemassa artikkeli ja mieti, osaatko sinä pelata nykyään tuota peliä. Minua pelottaisi tehdä ees profiilia näin nelikymppisenä, ei, en todellakaan halua ketään sotkemaan nyt hyvin sujuvaa arkea.

Artikkeli: https://yle.fi/a/74-20209970

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jäisin suhteeseen jossa kaikki ei ole heti alusta asti täydellistä juuri minulle. Minä tyydyn vain minulle täydelliseen suhteeseen eikä minun tarvi joustaa vaatimuksistani. Se on miesten tehtävä joustaa vaatimuksistaan että naisen ei tarvi kun eihän naisen kuulu tyytyä mihinkään ja on täysin hyväksyttävää että naisne vaatii vain mielestään täydellisyyttä

Jaahas.

Mä etsin ainakin ihmistä, ihan vikoineen ja heikkouksineen. En mä mitään jumalan kuvaa halua. Olispa kamalaa. Myös eri mieltä saa olla asioista, kunhan kunnioittaa ja arvostaa toista silti.

Mutta kai toi sit toimii sulle. Täydellisyys on tylsää.

Vierailija
22/29 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun paheeni oli sinkkuna, että kelpuutin vain komeat miehet. Menin naimisiin vasta 28-vuotiaana kun vihdoin löytyi mies, jolla oli hyviä luonteenpiirteitä ja älyä, eikä vain pelkkää ulkonäköä. Rahaa hänellä ei suuremmin ollut, mutta koska olimme töissä, niin hyvin pärjättiin myös taloudellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa yrittää kyllä liian pitkään. Tuloksena on että tapaa vääriä tyyppejä ja rikollista ainesta. Kiinnostus voikin löytyä ihan muualta.

Vierailija
24/29 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset luovuttaa jos mies ei ole komea eikä rikas. Minua ei ainakaan enää kiinnosta seurustelu naisen kanssa. Naiset ovat jotenkin niin ällöttäviä että en halua olla töissäkään lähellä naisia.

En ole nähnyt hetkeen ihmistä, jolla on noin isoja ongelmia kaapin oven kanssa. 

Vierailija
25/29 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen luovuttanut ennen koko peliä.

Vierailija
26/29 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jäisin suhteeseen jossa kaikki ei ole heti alusta asti täydellistä juuri minulle. Minä tyydyn vain minulle täydelliseen suhteeseen eikä minun tarvi joustaa vaatimuksistani. Se on miesten tehtävä joustaa vaatimuksistaan että naisen ei tarvi kun eihän naisen kuulu tyytyä mihinkään ja on täysin hyväksyttävää että naisne vaatii vain mielestään täydellisyyttä

Jaahas.

Mä etsin ainakin ihmistä, ihan vikoineen ja heikkouksineen. En mä mitään jumalan kuvaa halua. Olispa kamalaa. Myös eri mieltä saa olla asioista, kunhan kunnioittaa ja arvostaa toista silti.

Mutta kai toi sit toimii sulle. Täydellisyys on tylsää.

Oletkin tästä päätellen mies.

Vierailija
27/29 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitkäaikaisen puolison löytämisen pidäkään olla helppoa. Aito kemia ainakin itselläni syntyy vain hyvin pienen joukon naisten kanssa ja sen takia oikean naisen löytämiseen pitääkin käyttää paljon vaivaa.

Vierailija
28/29 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat usein ensin liian tuppautuvia ja sitten alkaa muut kiireet.

No, jospa mies tulkitsee että nainen ei ole hänestä aidosti kiinnostunut miehen aloitteellisuudesta huolimatta ja päättää jättää tämän rauhaan, jotta ei häntä pidettäisi minään omituisena ahdistelijana. Se on herrasmiehen päätös kun ei saa selvää myönteistä palautetta vaan reaktiona on mykistyminen tai välttelevä käytös normaalin keskustelun sijasta.

Vierailija
29/29 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pitkäaikaisen puolison löytämisen pidäkään olla helppoa. Aito kemia ainakin itselläni syntyy vain hyvin pienen joukon naisten kanssa ja sen takia oikean naisen löytämiseen pitääkin käyttää paljon vaivaa.

On helpompi löytää miehenä pitkäaikainen kumppani kuin (rehellisesti saavutettu) lyhytaikainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi