Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkut luovuttaa liian helposti?

Vierailija
16.02.2026 |

Olipas hupaisa juttu ylen artikkeleissa. Siellä kerrotaan, että nykyään sinkut ovat malttamattomia ja luovuttavat suhteen muodostamisessa liian aikaisin, asiat jäävät kesken. Sitten parutaan, että sieltä ei löydy ketään...

Ei, en ole itse koskaan edes asentanut mitään tuollaista sovellusta. Olen onnellisesti perheen perinteisesti perustanut, kumppani löytyi harrastusreissuilta. 

Niin mutta miten aloitetaan seurustelemaan, jäin miettimään peruskysymystä. Luovutetaan liian helposti. Vai kunnioitetaanko toista liikaa, ei haluta häiritä, ehkä pelästyttää... Välillä tuntuu että jos tuntee vetoa toiseen, miksi siitä pitää tehdä liian vaikeaa... 

Käy itse lukemassa artikkeli ja mieti, osaatko sinä pelata nykyään tuota peliä. Minua pelottaisi tehdä ees profiilia näin nelikymppisenä, ei, en todellakaan halua ketään sotkemaan nyt hyvin sujuvaa arkea.

Artikkeli: https://yle.fi/a/74-20209970

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jäisin suhteeseen jossa kaikki ei ole heti alusta asti täydellistä juuri minulle. Minä tyydyn vain minulle täydelliseen suhteeseen eikä minun tarvi joustaa vaatimuksistani. Se on miesten tehtävä joustaa vaatimuksistaan että naisen ei tarvi kun eihän naisen kuulu tyytyä mihinkään ja on täysin hyväksyttävää että naisne vaatii vain mielestään täydellisyyttä

Jaahas.

Mä etsin ainakin ihmistä, ihan vikoineen ja heikkouksineen. En mä mitään jumalan kuvaa halua. Olispa kamalaa. Myös eri mieltä saa olla asioista, kunhan kunnioittaa ja arvostaa toista silti.

Mutta kai toi sit toimii sulle. Täydellisyys on tylsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä