Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet eivät tajua että naiset pukeutuvat tahallaan epäviehättävästi

Vierailija
16.02.2026 |

Yhtään nuori tai viehättävä nainen vetää puoleen kaiken maailman hyypiöitä ja on yhtä tärkeää karsia niiden määrää kuin löytää kumppani. Se tatuointi voi olla naisella juuri siksi että pysyisit kaukana, ei siksi että hän tarvitsee opastusta mikä näyttää hyvältä. 

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vastaan aina kysymykseen, että en pese persettäni. Pesen kyllä, mutta ajatelkoot mies, että olen paskaperse, niin ei miehelle syty kiinnostusta. Minulla ei syttyisi kyllä muutenkaan tuollaisen kysymyksen esittäjiin :D

Vierailija
2/31 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeudun itseäni varten. useammin ne naisia ovat olleet jotka kroppaani ovat kommentoineet tai siihen luvatta koskeneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma asia.

Vierailija
4/31 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aivan tarkoituksellisesti pukeudun epäviehättävästi jos joudun liikkumaan yksin kaupungilla. 

Oman miehen seurassa näytän aina kauniilta. 

Vierailija
5/31 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäviehättävien suomalaisnaisten tyyliin sopii parhaiten epäviehättävät rytkyt. Hankala edes suunnitella kivannäköisiä vaatteita naisille, joilla turpea pää, paksu kaula, riipputissit, pallomaha, lituska perse ja tikkujalat.

Vierailija
6/31 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pukeudu "epäviehättävästi", mutta saan silti olla ihan rauhassa kaikkialla. 

Vierailija
7/31 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko epäviehättävä joku oikea sana vai merkki lukemisen romahtamisesta?

Vierailija
8/31 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja tämä siis vain Suomessa. Missään muualla maailmassa naiset eivät halua olla tahallaan epämiellyttäviä ympäristölleen. Ulkomaalainen tyttöystäväni sanoi että suomalaiset naiset ovat miehekkäitä ja pelottavia.

Vierailija
9/31 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaantunut nainen ei tarvitse miehiä mihinkään.

Valitettavasti on miehiä jotka eivät a) tajua tätä ja b) eivät tiedä että naisen lähestymiseen tarvitaan suostumus. Niinpä ainoa vaihtoehto naiselle on tehdä itsestään riittävän epäviehättävä jotta turvallinen tila säilyy edes jollain lailla.

Vierailija
10/31 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aivan tarkoituksellisesti pukeudun epäviehättävästi jos joudun liikkumaan yksin kaupungilla. 

Oman miehen seurassa näytän aina kauniilta. 

Ei väliä tuijotan silti häpeilemättä sun upeeta kroppaa ja mielessäni asettelen turpeata pipettiäni sun anneliin <3

Vierailija
11/31 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin vastaan aina kysymykseen, että en pese persettäni. Pesen kyllä, mutta ajatelkoot mies, että olen paskaperse, niin ei miehelle syty kiinnostusta. Minulla ei syttyisi kyllä muutenkaan tuollaisen kysymyksen esittäjiin :D

Minä en ole koskaan tuollaista kysynyt keltään naiselta,olenko jotenkin erilainen mies.

Vierailija
12/31 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti on miehiä jotka eivät a) tajua tätä ja b) eivät tiedä että naisen lähestymiseen tarvitaan suostumus. Niinpä ainoa vaihtoehto naiselle on tehdä itsestään riittävän epäviehättävä jotta turvallinen tila säilyy edes jollain lailla.

EI vaan katkeroitunut nainen

Vierailija
13/31 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi on vain pysyvä muistutus omasta tyhmyydestä.

Vierailija
14/31 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itsepetos auttaa monen yksinäisen yön yli

Vierailija
15/31 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kikka on sanoa ei-toivotulle tyypille että herpesrakkulat ovat just päällä.

Vierailija
16/31 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin nenärenkaan juuri tästä syystä. Pitää miehet loitolla!

Vierailija
17/31 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkki miten nainen pukeutuu epäviehättävästi:

Vierailija
18/31 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi juuri houkuttelee hyypiöitä. Merkki siitä, että nainen on vaikutuksille altis ja heikkotahtoinen.

Vierailija
19/31 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset nimenomaan eivät pese alapäätään. Tämä on ihan fakta. 

Vierailija
20/31 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ulla burkah, saa tehtä mittä vaan vaarauzkoinen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan