Miehet eivät tajua että naiset pukeutuvat tahallaan epäviehättävästi
Yhtään nuori tai viehättävä nainen vetää puoleen kaiken maailman hyypiöitä ja on yhtä tärkeää karsia niiden määrää kuin löytää kumppani. Se tatuointi voi olla naisella juuri siksi että pysyisit kaukana, ei siksi että hän tarvitsee opastusta mikä näyttää hyvältä.
Kommentit (31)
Juuri tästä Islam on puhunut pitkään! Naisille kaapu!!!
Vierailija kirjoitti:
Naisille kaavut, naisille omat taksit, naisille omat metrovaunut, naisille omat osastot busseissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille kaavut, naisille omat taksit, naisille omat metrovaunut, naisille omat osastot busseissa.
Feministien ja islamistien tavoitteet ovat tältä osin varsin yhtenevät. Molemmat haluavat kaikin keinoin erottaa naiset miehistä.
Naiset ovat nykyään niin epäsosiaalisia
Lihotin itseni tahallaan, jotta miesten ehdottelut ja hymyilyt loppuisivat, vaan eipä auttanut!!??
Vierailija kirjoitti:
Lihotin itseni tahallaan, jotta miesten ehdottelut ja hymyilyt loppuisivat, vaan eipä auttanut!!??
Kannattaa hankkia paita missä lukee "miehet pysykää kaukana, en pidä teistä". Myös tukan värjäys siniseksi voi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt teit hallaa itsellesi. Lihavuus on riski sairastumiseen. Epäterveellinen ruokavalio on pahasta.
Vierailija kirjoitti:
Minä aivan tarkoituksellisesti pukeudun epäviehättävästi jos joudun liikkumaan yksin kaupungilla.
Oman miehen seurassa näytän aina kauniilta.
Tästä tuli väistämättä mieleen islamilainen kulttuuri. Itse en ainakaan aio moiseen alistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ja ironisinta tässä on se, että ongelmana on myös kantismiehet, jotka jaksavat mölytä itsensä tasoisista ulkkareista.
Jaa. No minä tykkään näyttää kauniilta ja pidän aina (kapeaa) vyötäröä korostavia vaatteita. Lähes aina hametta tai mekkoa. En minä halua näyttää rumalta siksi, että foliohatussani kuvittelisin kaikkien miesten kuolaavan perääni ja lähentelevän muuten.
Saan kyllä kehuja toki silloin tällöin, mutta ei kukaan tule kopeloimaan ja uskoo yleensä kerrasta, jos pyydän poistumaan. Elämme ilmeisesti aivan erilaisissa maailmoissa, kun ei ole kohta neljänkymmenen vuoden aikana kohdattua sellaisia limanuljaskoita, mitä väitätte kaikkien miesten olevan.
Ai muutat myös kasvosi ja liikakilosi miehesi seurassa?