Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet eivät tajua että naiset pukeutuvat tahallaan epäviehättävästi

Vierailija
16.02.2026 |

Yhtään nuori tai viehättävä nainen vetää puoleen kaiken maailman hyypiöitä ja on yhtä tärkeää karsia niiden määrää kuin löytää kumppani. Se tatuointi voi olla naisella juuri siksi että pysyisit kaukana, ei siksi että hän tarvitsee opastusta mikä näyttää hyvältä. 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aivan tarkoituksellisesti pukeudun epäviehättävästi jos joudun liikkumaan yksin kaupungilla. 

Oman miehen seurassa näytän aina kauniilta. 

Ai muutat myös kasvosi ja liikakilosi miehesi seurassa?

Vierailija
22/31 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tästä Islam on puhunut pitkään! Naisille kaapu!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille kaavut, naisille omat taksit, naisille omat metrovaunut, naisille omat osastot busseissa.

Vierailija
24/31 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille kaavut, naisille omat taksit, naisille omat metrovaunut, naisille omat osastot busseissa.

Feministien ja islamistien tavoitteet ovat tältä osin varsin yhtenevät. Molemmat haluavat kaikin keinoin erottaa naiset miehistä.

Vierailija
25/31 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat nykyään niin epäsosiaalisia

Vierailija
26/31 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihotin itseni tahallaan, jotta miesten ehdottelut ja hymyilyt loppuisivat, vaan eipä auttanut!!?? 

Vierailija
27/31 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihotin itseni tahallaan, jotta miesten ehdottelut ja hymyilyt loppuisivat, vaan eipä auttanut!!?? 

Kannattaa hankkia paita missä lukee "miehet pysykää kaukana, en pidä teistä". Myös tukan värjäys siniseksi voi auttaa.

Vierailija
28/31 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt teit hallaa itsellesi. Lihavuus on riski sairastumiseen. Epäterveellinen ruokavalio  on pahasta.

Vierailija
29/31 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aivan tarkoituksellisesti pukeudun epäviehättävästi jos joudun liikkumaan yksin kaupungilla. 

Oman miehen seurassa näytän aina kauniilta. 

Tästä tuli väistämättä mieleen islamilainen kulttuuri. Itse en ainakaan aio moiseen alistua.

Vierailija
30/31 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ja ironisinta tässä on se, että ongelmana on myös kantismiehet, jotka jaksavat mölytä itsensä tasoisista ulkkareista. 

Vierailija
31/31 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No minä tykkään näyttää kauniilta ja pidän aina (kapeaa) vyötäröä korostavia vaatteita. Lähes aina hametta tai mekkoa. En minä halua näyttää rumalta siksi, että foliohatussani kuvittelisin kaikkien miesten kuolaavan perääni ja lähentelevän muuten. 

Saan kyllä kehuja toki silloin tällöin, mutta ei kukaan tule kopeloimaan ja uskoo yleensä kerrasta, jos pyydän poistumaan. Elämme ilmeisesti aivan erilaisissa maailmoissa, kun ei ole kohta neljänkymmenen vuoden aikana kohdattua sellaisia limanuljaskoita, mitä väitätte kaikkien miesten olevan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme