Asun kerrostaloyksissä ja minulle tuli joku jätehuoltomaksu , onko mennyt väärään osoitteeseen?
Kuitenkin minun osoite mutta laskussa ei ole edes minun nimeä? Ja lukee että kohta peritään jos en maksa. Mikä ihmeen jätehuoltomaksu? Mistä voi tätä kysyä?
Kommentit (15)
Jos ei alkuperäisessä laskussa ole nimeä, niin miten ne voi periä?
Vierailija wrote:
Isännöitsijältä voi kysyä.
siis keneltä?
Maksa äläkä kitise jokaisesta pikkuasiasta!
Vierailija wrote:
Siinä on väärä nimikin, mutta minun osoite niin minne ihmeeseen lähetän laskun???
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Siinä on väärä nimikin, mutta minun osoite niin minne ihmeeseen lähetän laskun???
Miten niin väärä nimi??
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Laita ruksi kuoreen, viesti:ei asu tässä osoitteessa ja tiputa postilaatikkoon. Toki voit ottaa yhteyttä myös laskuttavaan tahoon. Mitta ei toi sun maksettavaksi tule, joten voit heittää vaikka roskiin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Laita ruksi kuoreen, viesti:ei asu tässä osoitteessa ja tiputa postilaatikkoon. Toki voit ottaa yhteyttä myös laskuttavaan tahoon. Mitta ei toi sun maksettavaksi tule, joten voit heittää vaikka roskiin.
Ai että roskiin? Mihin jätteeseen tämä muuten menee?
Ööh. Selvitä ny vaik ekaks että asutko yksin asunnossasi digi blaa virastosta ja käyttääkö joku sun osoitetta omanaan.
Ei me kerrostaloasukkaat saada erikseen mitää jätemaksuja, vaikka maksetaan nekin
Jos laskussa ei ole edes sinun nimi miksi avasit sen? Palauta postiin.
On meillekkin tullu edellisen asukkaan kirjeitä. Kuoreen vaan merkintä, että henkilö ei asu osoitteessa ja viet postilaatikkoon. Järkeä päähän nyt, jos toisen ihmisen nimikin kuoressa!
Mulle on myös tullu karhukirje mun nimellä. Avasin, se oli joku kiinteistökauppa jossain päin suomea, soitin siihen numeroon, että en ole minä. En ole ostanu tonttia mistään. Asia sillä selevä.
Edellisen asukkaan postia vai?
Jos kerran onberi nimikin.
Laita postin laatikkoon tai soita laskuttajalle.
Sinun luona asuu ns. Olematon ihminen jonka tiedot on rekisteröity sinun osoitteeseen. Virallisesti et asu yksin.
Ei toisten ihmisten kirjeitä saa avata, vaikka osoite olisi oma. Jos on avannut vahingossa, niin sitten vaan kirjoitetaan kuoren päälle "avattu vahingossa" ja palautetaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vedä osoitte kynällä yli. Korjoitta päälle - väärä ospitte ja palautta postiin.
Isännöitsijältä voi kysyä.