Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei tykkää kondomista?

Vierailija
16.02.2026 |

Mies ei suostu käyttämään kumia! Mikä siinä on, ettei miehet tykkää siitä? En ole saanut kunnon vastausta. En vaan tykkää/halua on ainoa perustelu, jonka olen saanut.
Itse en haluaisi millään hormonaalista ehkäisyä, koska olen ailahteleva persoona muutenkin. 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehes syyt on. En tykkää eikö halua. Mistäs me sen syyt voidaan tietää?! Ei mitenkään. Kuuntele sitä. Se ei tykkäää siittä? Oisikohan se syy sillä siinä kun se ei tykkää. Jos sinulle ei passaa niin jätä se vaikka keksi muuta. Juttele sen kanssa ei ole meidän ongelma. Eikä me voida siitä mitään tietääkkään ainoastaan sun miehes voi.

Vierailija
22/30 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 60 naisen kanssa olen seksiä harrastanut, enkä ole kertaakaan kondomia käyttänyt, ei ongelmaa.

Ei ongelmaa? Ei tauteja, ei lapsia? Olet joko vastuuton sika tai tuhkamuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joa sen peenis on mato jolla on sadetakkiphobia.

Vierailija
24/30 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuinka paljon täällä ihmiset arvailee. Silti ainoa henkilö joka tietää on sun miehes miksi. Turha siitä on itkeä jossain vauva palstalla. 

Vierailija
25/30 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en naisena myöskään tykkää siitä miltä kondomi tuntuu, että ymmärrän hyvin jos mies sanoo, ettei pidä niistä.

Totta ja sinkkuna ollessa olen Tinderistä löytänyt naisia, jotka on olleet ymmärtäväisiä asian suhteen ja on saanut ilman kumia laskea sisään <3

Vierailija
26/30 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 60 naisen kanssa olen seksiä harrastanut, enkä ole kertaakaan kondomia käyttänyt, ei ongelmaa.

Ei ongelmaa? Ei tauteja, ei lapsia? Olet joko vastuuton sika tai tuhkamuna.

Mitä sinä täällä toisia ihmisiä haukut.

Vierailija
27/30 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia sattuu yksinkertaisesti olemaan niin, että miehillä EI OLE muita varsinaisia ehkäisykeinoja kuin kondomi!

Uskaltaisin väittää, että useimmat miehet kyllä pillereitä popsisivat vähintäänkin kokeilumielessä jos sellaisia olisi tarjolla. Tässä asiassa voitkin syyttää lääketiedettä.

Letkut voi käydä napsaisemassa poikki. Ai niin mutta eihän se käy kun mies saattaa haluta lapsia kuolinvuoteellaan eikä minuuttiakaan aikaisemmin.

Vierailija
28/30 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kaipaa perusteita aiheeseen, joitakin on jo tullutkin, mutta lähinnä "ei tunnu yhtä hyvältä kuin paljaalla", joka ei kovin paljoa vielä aihetta avaa. Itsellä kondomit on paras keino pysyä uskollisena puolisolleni, koska en halua seksitauteja enkä lehtolapsen isäksi.

Olen samaa mieltä tuosta, että kumin kanssa seksi on vain kalpea aavistus paljaalla yhtymiseen verrattuna. Tuntoherkkyys ainakin puolittuu ja siksi paneminen menee helposti jyystöksi. Lisäksi liukkauden ja kosteuden kokemus häviää oikeastaan kokonaan ja itselle ne on iso osa nautintoa. 

Jotkut on puhuneet sisään paljaalla laukeamisen nautinnollisuudesta, itse kuulun samaan ryhmään. Se on jotenkin upeaa ja eläimellisempää, kun nainen haluaa naimisen päätteeksi spermat sisäänsä, ehkä jopa riettaampaa.

Suuseksin tuntuma kärsii erityisesti kumista välissä, olipa kyseessä kondomi miehellä tai suuseksisuoja naisella. Kuin olisi ilmapallo välissä. 

Näistä syistä kondomi on omalla kohdalla paras parisuhteen ulkoisia seksikontakteja ehkäisevä asia, koska kondomiseksi ei ole itselle sen väärti, että tekisi edes maailman kuuminta naista mieli sohia kullilla kondomin kanssa.

Vierailija
29/30 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa erilaisia kumeja. On olemassa kumeja, joiden kanssa tunto on hyvä 

Vierailija
30/30 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaa erilaisia kumeja. On olemassa kumeja, joiden kanssa tunto on hyvä 

Ei jaksa askarrella toinen toistaan paskempia kumeja tutkien, paljon parempi pysyä monogamisena. Jos nykyinen suhde kosahtaisi joskus, vasta testien kautta uutta naista seksikumppaniksi ja sitä rataa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä