Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei tykkää kondomista?

Vierailija
16.02.2026 |

Mies ei suostu käyttämään kumia! Mikä siinä on, ettei miehet tykkää siitä? En ole saanut kunnon vastausta. En vaan tykkää/halua on ainoa perustelu, jonka olen saanut.
Itse en haluaisi millään hormonaalista ehkäisyä, koska olen ailahteleva persoona muutenkin. 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisiko kuule se, että se ei tunnu samalta?

Kuvittele että räpläisit itseäsi työhanskat kädessä. Kivaa sekin, mutta mieluummin ilman niitä.

Vierailija
2/30 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomin kanssa ei lasketa kerraksi 

Monet haluaa saada tietyn määrän naisia. Jounkun tasaluvun yli ja kondomin kanssa ei lasketa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet haluaa saada tietyn määrän naisia. Jounkun tasaluvun yli ja kondomin kanssa ei lasketa.

Niin

Vierailija
4/30 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia sattuu yksinkertaisesti olemaan niin, että miehillä EI OLE muita varsinaisia ehkäisykeinoja kuin kondomi!

Uskaltaisin väittää, että useimmat miehet kyllä pillereitä popsisivat vähintäänkin kokeilumielessä jos sellaisia olisi tarjolla. Tässä asiassa voitkin syyttää lääketiedettä.

Vierailija
5/30 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOTKUT miehet. Ei kaikki. Aina tätä samaa saa''nan yleistystä.

Vierailija
6/30 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en naisena myöskään tykkää siitä miltä kondomi tuntuu, että ymmärrän hyvin jos mies sanoo, ettei pidä niistä.

Vierailija
7/30 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lasketakkaan. Siinä on kumi välissä, etkä laske siemensyöksysyä sisään

Vierailija
8/30 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavampaa painaa paljaalla,ja heittää sitten tyytyväisenä"mällit ränniin"..

Vierailija
9/30 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 60 naisen kanssa olen seksiä harrastanut, enkä ole kertaakaan kondomia käyttänyt, ei ongelmaa.

Vierailija
10/30 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei tunnu läheskään niin hyvältä. Itse en edes pysty tulemaan kondomin kanssa.

Vierailija
11/30 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 60 naisen kanssa olen seksiä harrastanut, enkä ole kertaakaan kondomia käyttänyt, ei ongelmaa.

Mulla hiukan enemmän..on sitten muutama kersakin..

Vierailija
12/30 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan miesystävä silleesti pidä niistä, mutta käyttää niitä koska tietää ettei halua että tulen vahingossakaan raskaaksi (jep, syön myös pillereitä). Me ei haluta lapsia, mutta halutaan kuitenkin nauttia seksistäkin. Kumi on välttämätön paha.

Ja hei, edelleen ne seksitaudit.... kondomi suojaa niiltä tällä hetkellä parhaiten ja sen takia minua inhottaa kun saa lukea  netistä miten miehet vonkuu saada painaa paljaalla lähes kenen tahansa naisen kanssa.

Vierailija
13/30 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu niin hyvältä. Yksinkertaista. Jos se ei mene perille kun 100 kertaa ihmiset sen sanoo. Niin oma vikasi kun olet idiootti ja et puhetta ymmärrä.

Vierailija
14/30 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö ruokaanikaan pakkauksen kanssa, joten miksi nuzzizin tuntoaistit lamautuneina?

Vierailija
15/30 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä naisten kondomejakin olemassa.

Vierailija
16/30 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi spämmäät aiheesta? Ketään ei kiinnosta kondomi-ongelmasi. 

Vierailija
17/30 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minunkaan miesystävä silleesti pidä niistä, mutta käyttää niitä koska tietää ettei halua että tulen vahingossakaan raskaaksi (jep, syön myös pillereitä). Me ei haluta lapsia, mutta halutaan kuitenkin nauttia seksistäkin. Kumi on välttämätön paha.

Ja hei, edelleen ne seksitaudit.... kondomi suojaa niiltä tällä hetkellä parhaiten ja sen takia minua inhottaa kun saa lukea  netistä miten miehet vonkuu saada painaa paljaalla lähes kenen tahansa naisen kanssa.

Onneksi ne taudit saa kun oman parin kanssa vain harrastaa. Kai net pettää kun ei halua omia tautejaan omalle miehelleen levittää. Tuon raskauden kuiten ymmärtää.

Vierailija
18/30 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta koko seksi kerta noin hankalaa. 

Vierailija
19/30 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii on 100% selibaatti. Jätä se hommaa uusi mies. Jos sen sanat ei sulle mitään merkkaa etkä sitä kuuntele. Niin jätä se sitten.

Vierailija
20/30 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä erektio-ongelmia?  Pelkää, ettei stondis kestä.  Itse naisena olen aina pitänyt siitä, että se tuotos"mälli" jää siististi pakettiin, ei ole niin sotkuista puuhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme