Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko noloa mennä tokmannille? Katsotko

Vierailija
16.02.2026 |

Katsotteko ihmisiä vinoon jotka käyvät tokmannilla? Jotenkin aina hävettää mennä sille ja en tiedä miksi. Jos olette esim kaksin puolison kanssa kotona niin puhutteko ihmisistä jotka käyvät tokmannilla ja jos itse joudutte käymään niin menettekö heti avaamis aikaan tai ilta pimeällä? 

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään hävettävää..

Vierailija
42/55 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se hieman noloa on, ja siellä käyvät ihmiset näyttävätkin jotenkin alaluokkaisilta. Kerran piti joku juttu sieltä hakea, ja kyllähän se aika noloa oli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää, luikin pitkin seinänvieriä ettei tutut näe. Kauheeta!

Vierailija
44/55 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se hieman noloa on, ja siellä käyvät ihmiset näyttävätkin jotenkin alaluokkaisilta. Kerran piti joku juttu sieltä hakea, ja kyllähän se aika noloa oli. 

Nolo tyyppi

Vierailija
45/55 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIten sun parisuhteesi oikein mahtaa voida jos teidän pitää keskustella Tokmannilla käyvistä ihmisistä...

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
46/55 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rihkamakauppa Tokmannin hinnat ovat nykyään luokkaa Stockmann. Jos Tokmannilta aikoo mitään ostaa, kannattaa tarkistaa hinta myös muualta. Muuten saa helposti kalliimmalla pskempaa laatua.

Vierailija
47/55 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se noloa. Laitan aina peruukin päähän ja aurinkolasit kun käyn siellä. 

Vierailija
48/55 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noloa, kyllä puhutaan.

Vierailija
49/55 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs noloa työnteossa muka on.. Sairaaksi on mennyt tämä yhteiskunta. 

Vierailija
50/55 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalla se on monessa kunnassa ainoa marketti, ja seuraava on 15km  päässä, ei silloin asiaa edes mietitä.

Marketti? Saako siellä maalla Tokmannilta muutakin kun kuivatuotteita ja muuta huoneenlämmössä säilyvää? Täällä Tampere/Pirkkala-akselilla ei, paitsi joku limsakaappi tai jäätelöallas saattaa olla.

Itse käyn Tokmannilla harvemmin, mutta menen sinne erityisesti jos pitää tankata siivouskaappi eikä Citymarketissa ole haluamani tuotteet juuri tarjouksessa. Lankoja ostan myös, ja Ravensburgerin palapelejä olen sekä ostanut kivijalasta, että tilannut 'Tokkan' Verkkokaupasta.

Vierailija
51/55 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ainut laadukas sekatavarakauppa tällä kylällä, joten siellä on suorastaan hienoa käydä. 

Vierailija
52/55 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nolottaisi? Käyn, jos on jokin tavara, jonka haluan. Kun muutettiin nykyiseen kotiin, kävin hakemassa pesuhuoneeseen uudet suihkupäät. Oraksen olisi maksaneet jotakin satasen kappale, Tokmannilla säädettävät kaksikymppiä kappale. Muutosta on toistakymmentä vuotta ja toimivat moitteettomasti yhä. Käyn myös Lidlissä ja Biltemassa, kun asiaa.

Vierailija
53/55 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkailla on rahaa ostaa tokmannilta. Pakkoraossa olen hakenut jotain ruuveja mutta ei hävettänyt. Olen ilta ihminen joten usein on pimeää kuin Menen eikuitenkaan kesällä. Mutta joo vähän leuhkasti astelen kun kaikki näkevät miten Menen Tokmanniin enkä halvempiin paikkoihin. 

Vierailija
54/55 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kävin tänään. Hain Sinin siivoussuihkeen nyt vihdoin kokeiluun, kun on paljon kehuttu, oli alessa ja olin muutenkin menossa liikkeestä ohi. Ei hävettänyt yhtään. Jonoa oli niin, että oli molemmat kassat käytössä, vaikka kävin päivällä.

Vierailija
55/55 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn K-kaupassa niin tietää ketä morjestaa.

Perunat saisi maksaa vaikka 30 euroa kilolta niin ei olisi köyhät pyörimässä jaloissa.

T: Kokoomuslainen

No minäpä sitten perustan teille oman kaupan. Laitan paremmaksi ja saat sitten maksaa siitä perunakilosta 50€. Muovipussissa lukee köyhät kyynkyyn ja hinta vain teille varakkaille 25€, että kehtaatte sitten viedä ostoksenne kotiin. Hih.