Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa mennä tokmannille? Katsotko

Vierailija
16.02.2026 |

Katsotteko ihmisiä vinoon jotka käyvät tokmannilla? Jotenkin aina hävettää mennä sille ja en tiedä miksi. Jos olette esim kaksin puolison kanssa kotona niin puhutteko ihmisistä jotka käyvät tokmannilla ja jos itse joudutte käymään niin menettekö heti avaamis aikaan tai ilta pimeällä? 

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn DI-mieheni kanssa pääasiassa salessa, tokmannilla ja lidlissä.  Ilmankos meillä sitten onkin rahaa ja muuta omaisuutta, mm. uudet autot kummallakin, omakotitalo, mökki ja oari sijoitusasuntoa...

Vierailija
42/47 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AloituksestA tulee mielleyhtymä vanhaan suomalaiseen  leffaan (1930). Postineiti siinä juoruilee sentraalisantran kanssa, kun opettajaneiti on käynyt ostoksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolompaa on kirjoittaa päin honkia...Elikäs väärin, selvennykseksi sinulle ap.

Nyt pilkkaat tietämättä asioita. Olen oppinut ns kirjoittamaan uudelleen ja se on vielä hakusessa, puuttuu välillä pisteet tai pilkut tekstissä ja saan siihen kuntoutusta, oon saanut aivovamman 17 vuotiiana mikä vaikuttaa puhumiseen ja ymmärtämiseen ja sanojen löytämiseen ja muihin juttuihin.

Vierailija
44/47 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään hävettävää..

Vierailija
45/47 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se hieman noloa on, ja siellä käyvät ihmiset näyttävätkin jotenkin alaluokkaisilta. Kerran piti joku juttu sieltä hakea, ja kyllähän se aika noloa oli. 

Vierailija
46/47 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää, luikin pitkin seinänvieriä ettei tutut näe. Kauheeta!

Vierailija
47/47 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se hieman noloa on, ja siellä käyvät ihmiset näyttävätkin jotenkin alaluokkaisilta. Kerran piti joku juttu sieltä hakea, ja kyllähän se aika noloa oli. 

Nolo tyyppi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi