Onko noloa mennä tokmannille? Katsotko
Katsotteko ihmisiä vinoon jotka käyvät tokmannilla? Jotenkin aina hävettää mennä sille ja en tiedä miksi. Jos olette esim kaksin puolison kanssa kotona niin puhutteko ihmisistä jotka käyvät tokmannilla ja jos itse joudutte käymään niin menettekö heti avaamis aikaan tai ilta pimeällä?
Kommentit (47)
AloituksestA tulee mielleyhtymä vanhaan suomalaiseen leffaan (1930). Postineiti siinä juoruilee sentraalisantran kanssa, kun opettajaneiti on käynyt ostoksilla.
Vierailija kirjoitti:
Nolompaa on kirjoittaa päin honkia...Elikäs väärin, selvennykseksi sinulle ap.
Nyt pilkkaat tietämättä asioita. Olen oppinut ns kirjoittamaan uudelleen ja se on vielä hakusessa, puuttuu välillä pisteet tai pilkut tekstissä ja saan siihen kuntoutusta, oon saanut aivovamman 17 vuotiiana mikä vaikuttaa puhumiseen ja ymmärtämiseen ja sanojen löytämiseen ja muihin juttuihin.
Kyllä se hieman noloa on, ja siellä käyvät ihmiset näyttävätkin jotenkin alaluokkaisilta. Kerran piti joku juttu sieltä hakea, ja kyllähän se aika noloa oli.
Hävettää, luikin pitkin seinänvieriä ettei tutut näe. Kauheeta!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se hieman noloa on, ja siellä käyvät ihmiset näyttävätkin jotenkin alaluokkaisilta. Kerran piti joku juttu sieltä hakea, ja kyllähän se aika noloa oli.
Nolo tyyppi
Käyn DI-mieheni kanssa pääasiassa salessa, tokmannilla ja lidlissä. Ilmankos meillä sitten onkin rahaa ja muuta omaisuutta, mm. uudet autot kummallakin, omakotitalo, mökki ja oari sijoitusasuntoa...