Onko noloa mennä tokmannille? Katsotko
Katsotteko ihmisiä vinoon jotka käyvät tokmannilla? Jotenkin aina hävettää mennä sille ja en tiedä miksi. Jos olette esim kaksin puolison kanssa kotona niin puhutteko ihmisistä jotka käyvät tokmannilla ja jos itse joudutte käymään niin menettekö heti avaamis aikaan tai ilta pimeällä?
Kommentit (47)
Minusta Lidlissä käynti on noloa, Tokmanni vielä menettelee.
Laitan kommandopipon päähän niin ei tunnisteta. Sieltä saa kyllä hyviä juorun aiheita niin voi apteekin jonossa puhua että ketä on nähty tokmannilla.
Ei ole noloa. Käyn silloin kun on aikaa. En aamulla tai illalla.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Lidlissä käynti on noloa, Tokmanni vielä menettelee.
Kummassakaan ei ole mitään hävettävää :D
Vierailija kirjoitti:
Ei vois vähempää kiinnostaa. Niitä ämpäri hulluja ihmettelen.
Et sitten marjastamassa käy,siihen ovat passeleita.
Seksikaupassa käynti olisi noloa, muu ei.
Luultavasti aika moni on rikas juuri siksi, että säästävät kaikessa mahdollisessa.
En mä mene kauppoihin kyttäämään muita siellä käyviä, vaan vain hakemaan tarvitsemani ostokset. Ihan kellonajasta riippumatta.
En ole vähän aikaa käynnyt Tokmannilla koska hinnat ovat nousseet
Mä vedän sellasen Tokmannin ämpärin päähän,ettei kukaan tunnista. Tein siihen silmä reiät.
Maalla se on monessa kunnassa ainoa marketti, ja seuraava on 15km päässä, ei silloin asiaa edes mietitä.
Olet varmaan aika nuori kun mietit tuollaisia juttuja. Nolous karisee iän myötä.
Vierailija kirjoitti:
Olet rohkea tai sitten vanhempi ihminen. Hienoa että uskallat käydä 💞
Suoraan olen katsonut kassatyttöä ja onpa käyty yhdessä kahvillakin ym. Kyllä kannatti alunperin katsoa ja hymyillä, katseemme kohtasi siinä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Mä vedän sellasen Tokmannin ämpärin päähän,ettei kukaan tunnista. Tein siihen silmä reiät.
Ihana!
MIten sun parisuhteesi oikein mahtaa voida jos teidän pitää keskustella Tokmannilla käyvistä ihmisistä...
Vierailija kirjoitti:
Maalla se on monessa kunnassa ainoa marketti, ja seuraava on 15km päässä, ei silloin asiaa edes mietitä.
Maalla nyt ei kukaan häpeä mitään, kulkee rönttävaatteissa moni. se on ihan eri kun kaupungissa asuminen.
Minä käyn K-kaupassa niin tietää ketä morjestaa.
Perunat saisi maksaa vaikka 30 euroa kilolta niin ei olisi köyhät pyörimässä jaloissa.
T: Kokoomuslainen
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan aika nuori kun mietit tuollaisia juttuja. Nolous karisee iän myötä.
Oon 19, noh sitä odotellessa mutta en usko että se niin vaan lähtee, häpeän tosi paljon kaikkea. Esim roskien vieminenkin on tosi noloa tai se jos joutuu painamaan bussissa nappia ilman että kukaan muu jää pois .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet rohkea tai sitten vanhempi ihminen. Hienoa että uskallat käydä 💞
Ai?
Hmm.
Olen kylläkin 18-vuotias ja ihan tavallinen rohkeudessa. Teen tavallisia asioita, kuten käyn kaupassa. Milloin missäkin. En tarvitse erityistä rohkeuskaapua mennäkseni johonkin tiettyyn kauppaan ostamaan karkkipussin.
Ei vois vähempää kiinnostaa. Niitä ämpäri hulluja ihmettelen.