Onko noloa mennä tokmannille? Katsotko
Katsotteko ihmisiä vinoon jotka käyvät tokmannilla? Jotenkin aina hävettää mennä sille ja en tiedä miksi. Jos olette esim kaksin puolison kanssa kotona niin puhutteko ihmisistä jotka käyvät tokmannilla ja jos itse joudutte käymään niin menettekö heti avaamis aikaan tai ilta pimeällä?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maalla se on monessa kunnassa ainoa marketti, ja seuraava on 15km päässä, ei silloin asiaa edes mietitä.
Maalla nyt ei kukaan häpeä mitään, kulkee rönttävaatteissa moni. se on ihan eri kun kaupungissa asuminen.
Maalla onkin ihanaa, kun voi hurauttaa autolla Saleen kilometrin päähän kotivaatteet päällä ja jaloissa feikkicrocsit ja jos on talvi niin villasukat vielä väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan aika nuori kun mietit tuollaisia juttuja. Nolous karisee iän myötä.
Oon 19, noh sitä odotellessa mutta en usko että se niin vaan lähtee, häpeän tosi paljon kaikkea. Esim roskien vieminenkin on tosi noloa tai se jos joutuu painamaan bussissa nappia ilman että kukaan muu jää pois .
Kyllä se lähtee.
Kuulostat ihan normaalilta ahdistuneelta nuorelta.
On aika tavallista käydä läpi noita tunteita. Ne toki ahdistavat, mutta pystyt työstämään ne läpi.
Et ole yksin tunteidesi kanssa. Jakajia on.
Saat olla. Olet just hyvä omana itsenäsi.
On noloa ja laitan aina pienet Poirot-tekoviikset naamalle, kun on pakko käydä. Tokmanni on niin nolo.
Nolompaa on kirjoittaa päin honkia...Elikäs väärin, selvennykseksi sinulle ap.
Toisinpäin. Ihmettelen niitä jotka eivät ole rahantarkkoja ja hassaavat typeryyksiin ja merkkeihin. Aina hakenut esim siivoustarpeet sieltä, nykyään ison osan elukoiden ruuistakin. Sillä sitä rahaa on säästössäkin
Tokmannilla on ihan pätevää taloustavaraa. Miksi hakisin tarvikkeet kauempaa kun tuo on tossa tyrkyllä sopivan matkan päässä.
Vierailija kirjoitti:
On noloa ja laitan aina pienet Poirot-tekoviikset naamalle, kun on pakko käydä. Tokmanni on niin nolo.
🥸
Ajan aina toiseen kaupunkiin jos pitää käydä tokmannilla. Autosta vaihdan kilvet ettei kukaan voi rekisteritunnuksesta katsoa, että siellä se tokmannilla käy vaikka niin on olevinaan keskiluokkaista että.
Autossa minulla on peruukki ja aurinkolasit jotka laitan päälle asioidessani tokmannilla.
Tokmannin kanta-asiakkaat taisivat olla työttömät. Nyt ei taida työttömillä enää olla rahaa ostaa mitään Tokmannilta. Täten ei tarvita enää etsiviäkään.
enemmän häväettää stockmannille kuin tokmannille meno
Vierailija kirjoitti:
Ajan aina toiseen kaupunkiin jos pitää käydä tokmannilla. Autosta vaihdan kilvet ettei kukaan voi rekisteritunnuksesta katsoa, että siellä se tokmannilla käy vaikka niin on olevinaan keskiluokkaista että.
Autossa minulla on peruukki ja aurinkolasit jotka laitan päälle asioidessani tokmannilla.
Hyvä vinkki🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Mulle se on yks hailee missä muut käy ja mulle on myös yksi hailee mitä mieltä muut on siitä missä minä käyn. Ei kiinnosta katsooko mua joku vinoon. Vaikka joku katsoisi niin en kiinnitä muihin ihmisiin niin paljoa huomiota että huomasin sen.
Vierailija kirjoitti:
enemmän häväettää stockmannille kuin tokmannille meno
Sinäkään et osaa kirjoittaa. Sitä nyt oikeasti kannattaa hävetä.
Ainahan Suomessa on tällaisia halvoiksi miellettyjä kauppoja ollut. Anttilat ja Ahonlaidat, Kansanmarketit ja Tempot. Ei niissä mitenkään häpeällistä ole ollut käydä. Ihan mielekäs liikekonsepti. Miksi pitäisi jotenkin hävetä? Tunnen kyllä Helsingissä ihmisiä, jotka voivat ostaa vain Stockmannilta. Ovat kaikki olleet mielestäni naurettavia nousukkaita.
Eihän siellä ole sen halvempaa. Mistäs ne pesuaineet ja muut kodin perustarpeet sitten pitäs ostaa?
No kyllä vähän hävettää, ihan yhtä paljon kuin jos joutuisi käymään Lidlissä.
Ketjun täytyy olla vitsi. Ei kukaan voi oikeasti ajatella näin enää nykyään. Joskus muinoin maaseudulla ei ollut sopivaa mennä työväen osuusliikkeeseen, jos oli porvari.
Joka kevät ostan sieltä mullat. Paras paikka kun mullat on pihalla ja ajaa auto viereen. Ei kiinnosta mitä muut tekee. Käyn myös Stokkalla.