Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko te voineet luottaa vanhempiinne?

Vierailija
16.02.2026 |

Kokemuksia? Luotatteko nyt?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
2/21 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvaton lapsuus, ei ollut heidän vikansa.

Kuolleita ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isääni kyllä, äitiini en. Äiti oli narsisti ja itsekäs. 

Vierailija
4/21 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan, alkoholistiin ei voi koskaan luottaa

Vierailija
5/21 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, äitipuoleen myös.

Vierailija
6/21 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, arpapeliä. Isä kun kutsui r aiskaajaani kahville ja löi minulle luuria korvaan tuli selväksi että sieltä ei ainakaan ole odotettavissa enää mitään muuta kuin sitä mitä miehiltä nyt on: väkivaltaa ja r aiskaamista. Äiti on ailahtelevainen ja epävakaa, toisinaan kuitenkin ihan ok kunnossa. Häntäkin kuitenkin vaivaa erinäiset maailmankatsomukselliset ongelmat, jotka aiheuttavat haasteita sekä hänen sietämiseensä että yhteistyöhön hänen kanssaan. Mutta meillä on sentään jotakin yhteistä, joskin hänkin on syyllistynyt väkivaltaan ja erittäin julmiin metodeihin minua kohtaan

Vierailija
7/21 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme

Vierailija
8/21 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottaa, millä tavoin? Missä asiassa?

Vanhempani eivät koskaan ole pettäneet minua ja heiltä on aina saanut henkistä tukea, joskin joskus se tuki on ollut erilaista kuin olisin toivonut. Jumalia he eivät ole, eivätkä ihmeisiin pysty, he eivät ole voineet pelastaa minua mistään sairauksista tai taloudellisista ongelmista mitä matkaan on tullut. Nyt isäni on kuollut ja äitini suree - roolit ovat kääntyneet niin päin, että minä tuen äitiäni.

Vierailija
9/21 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
10/21 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatoin luottaa siihen että remmiä tuli harva se päivä.

Vierailija
11/21 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan voinut luottaa vanhempiini. Isääni ei perhe-elämä kiinnostanut ja äidillänikin menivät aina omat tarpeet kaiken edelle.

Vierailija
12/21 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempiini luotan tietenkin, mutta äidin kissaan ei voi luottaa lainkaan. Ei tottele käskyjä. Käy härkkimässä ja nuolemassa kaikkia ruokatuotteita ja astioita, joten en suostu syömään mitään vanhempieni luona.

Vierailija
13/21 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseen kyllä. 

Vierailija
14/21 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aina olivat luotettavia.

Vierailija
15/21 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti.

Toinen henkisesti ja paljon fyysisesti poissaoleva/poistyöntävä alkoholisti, ehkä autisminpiirteinen, toinen selkeä kyykyttävä raivoava ja hylkäävä narsisti.

Ei toivoakaan perheenperustamisesta, ihan tuuria etten päätynyt sairaseläkeläiseksi mutta en olisi varmaan tuota häviötä enää kestänyt. 
Katselen you tuben ihanan tavallisia tyyppejä kuten Melkoelliä ymmärtääkseni miten normaalit ihmiset elävät ja kelailevat.

Vierailija
16/21 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmaksi osaksi pystyin. Teininä oli aika jolloin en pystynyt luottamaan isään, viina alkoi viedä häntä. Sai kuitenkin lopulta korkin kiinni ja pystyin taas luottamaan.

Vanhempani elivät tuon jälkeen vielä pitkän ja hyvän elämän, kannattelee yhäkin minua vaikkei heitä enää ole.

Vierailija
17/21 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin luottaa siihen, että kaikkea mitä kerron voidaan käyttää aseena minua vastaan, ja siihen että kaikki mitä teen on väärin. 

Vierailija
18/21 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin asioissa. Ei ihan kaikissa. Äidille ei voi kertoa mitään yksityistä, kun levittää kaiken ympäri ystäväpiiriään, jotka levittävät siitä eteenpäin, todennäköisesti vielä vähän erilaisina versioina. Muuten kyllä luotettava, siis asiallisissa asioissa.

Vierailija
19/21 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äidirakkautta veljeäni ajallisesti vähemmän saanut siskoni. Äitiini en ole voinut luottaa koskaan ja hän ryöstikin minut isän kuoleman jälkeen perinnönjaossa huijaamalla liian pienellä verotusarvolla. Isä sentään oli yliveto.

Vierailija
20/21 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin luottaa siihen, että kaikkea mitä kerron voidaan käyttää aseena minua vastaan, ja siihen että kaikki mitä teen on väärin. 

Oletko sinä minä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme