linea nigran häviämisestä..
milloin teillä on hävinnyt se mahan poikki menevä viiva, mulla synnytyksestä kuukausi ja edelleen on vahva ruskea viiva sekä napa on kuin kraateri joka on vieläpä tummanruskea eli aika karmean näköinen, muistaisin että esikoisen kohdalla oli viivat jo lähes jääneet synnärille, mut nyt ei ole häviämisen merkkejäkään, ovatko teillä viiva tallella vai hävinnyt missä vaiheessa?
Kommentit (6)
Mulla on vuoden ikäinen tyttö, eikä viiva ole lähtenyt mihinkään. Haalistunut on kyllä, mutta kyllä sen huomaa. En usko että kokonaan lähteekään, ainakaan minulla.
Vähitellen tässä vuoden aikana on navan yläpuolella ollut viiva hävinnyt, mutta navan alla on edelleen ja tulee varmaan olemaankin kun se oli jo ennen raskautta monta vuotta
eikä linea negra hävinnyt raskauksien välillä. Vaaleni kyllä, muttei hävinnyt. Toisen raskauden jälkeen se hävisi ihan huomaamatta. IHAN läheltä jos katsoo, sen näkee ihossa, mutta kauempaa ei enää huomaa. Nuorempi on nyt 1v2kk enkä tiedä missä vaiheessa hävisi, aika varhain vauvan synnyttyä mun mielestäni. Ja kulki siis navasta alaspäin.
esikoisesta meni 4kk viivan katoamiseen, nyt kaksosten jälkeen näkyy edelleen, ja mennyt jo 6kk!
Poika on yli 5kk ja viiva on haalistunut ,muttei kadonnut.