Mikä estää sinua harrastamasta lihaskuntoa kasvattavaa liikuntaa vähintään kaksi kertaa viikossa?
En vain ymmärrä, voitteko yrittää valaista minua miksi ihmiset eivät urheile.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista selittelyä. Eivätkö nämä laiskiaiset tajua miten kalliiksi tulevat myöhemmin veronmaksajille? Suomalaisten pitäisi ottaa mallia muista Pohjoismaista ja ryhdistäytyä.
Minä voin ruveta käymään salilla sitten lähempänä eläkeikää muiden mummojen kanssa. Omassa ikäluokassani saleilu on vielä valitettavasti liian ulkonäkökeskeistä, enkä halua, että kukaan ajattelee minun käyvän siellä jotain pyllyä pumppaamassa. Enkä sen puoleen halua myöskään olla sellaisten ihmisten ympäröimänä, jotka sitten keimailevat salin peilin edessä ottamassa kuvia siitä takalistostaan tai haukkaristaan.
Kotonakin voi tehdä lihaskuntoa eri tavoin.
Ei mikään, ei edes kulumia täynnä oleva selkä. Aion treenata salilla kovaa niin kauan kuin henki pihisee ja päälle vielä muuta liikuntaa, kuten kävelylenkkejä ja golfia jne.
N49
Ei mikään, treenaan 3 krt viikossa säännöllisesti.
T. Ennen lipputangon takana piilossa, nykyään harteikas ja sopusuhtainen kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista selittelyä. Eivätkö nämä laiskiaiset tajua miten kalliiksi tulevat myöhemmin veronmaksajille? Suomalaisten pitäisi ottaa mallia muista Pohjoismaista ja ryhdistäytyä.
Minä voin ruveta käymään salilla sitten lähempänä eläkeikää muiden mummojen kanssa. Omassa ikäluokassani saleilu on vielä valitettavasti liian ulkonäkökeskeistä, enkä halua, että kukaan ajattelee minun käyvän siellä jotain pyllyä pumppaamassa. Enkä sen puoleen halua myöskään olla sellaisten ihmisten ympäröimänä, jotka sitten keimailevat salin peilin edessä ottamassa kuvia siitä takalistostaan tai haukkaristaan.
Toki, mutta en minä ainakaan osaa tai pysty kotona tekemään yhtä monipuolisesti kuin salin tuhannella eri erikoislaitteella. Tuntuisi hölmöltä jossain tyhjällä olkkarin lattialla ähkiä.
Olen ( monien vuosien jankutuksen jälkeen) saanut äitini 80 vee jumppaamaan 2 kertaa vkossa käyttävät painoja
Äitini iloisesti yllättynyt kun olo vahvistuu & virkistyy!
Ei ole koskaan myöhäistä!
Tsemppiä 🍀🍀
Joskus keho ei palaudu harjoituksen intensiteetistä johtuen ja voi kannattaa jättää toinen harjoitus väliin.
Pieni lapsi, jolle ei ole hoitajaa. Ehkä kotona illalla lapsen nukkuessa voisin jotain kahvakuula treeniä tehdä, mutta minulla on liki jatkuvia selkäkipuja, tälläkin hetkellä olen todella kipeä, hädintuskin saan vaatteita puettua päälle, ja lapsen nostelu ja hoitaminen on haastavaa ja kivuliasta.
Tässä kunnossa on vaativaa käydä kävelylläkin, mutta koitan silti kävellä päivittäin
Ei mikään estä ja siksi harrastankin.
Asia selviää ehkä AP:lle sitten kun hänen oma liikuntaharrastuksensa hiipuu. Todennäköisesti ensin syitä haetaan rationalisoimalla mutta kun mikään niistä selityksistä ei pidä niin sitten aletaan olla lähellä totuutta.
Laiskuus...lenkin meinasin mennä kuntosalille mutta en jaksanut
Kolmiraaja-amputaatiot rajoittava tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, mutta en minä ainakaan osaa tai pysty kotona tekemään yhtä monimonipuolisesti kuin salin tuhannella eri erikoislaitteella. Tuntuisi hölmöltä jossain tyhjällä olkkarin lattialla ähkiä.
Ei tunnu yhtään hölmöltä. Omat painot, kuminauhat ja kahvakuulat käytössä. Ei tartte kuunnella muiden ähkinää.
Niimpä, tästä vierestä juuri katselen kun 50-vuotiaan liikuntakyky alkaa olla finaalissa...
Harrastan mieluiten esim lenkkeilyä joka päivä yli tunnin. Salilla kökkiminen on niin homojen hommaa kuin olla ja voi. Eikä edes näy missään pari tuntia tunkkaisella salilla viikossa vs joka päivä reilu tunnin kävely, aika paljon tehokkaampaa on ollut jälkimmäinen. Lisäksi nostelen töissä rautaa, parhaina päivinä monta tuhatta kiloa moneen kertaan.
No se estää, kun en jaksa täältä sohvan pohjalta ponnistaa ylös.
Vierailija kirjoitti:
Olen ( monien vuosien jankutuksen jälkeen) saanut äitini 80 vee jumppaamaan 2 kertaa vkossa käyttävät painoja
Äitini iloisesti yllättynyt kun olo vahvistuu & virkistyy!
Ei ole koskaan myöhäistä!
Tsemppiä 🍀🍀
Minun varmaan t*ppaisi minut jos ehdottaisin jotain (kehtaisin kritisoida häntä). Ei mene ihmissuhteetkan hyvin, kun ei pysty tehdä mitään paitsi purkaa pahaa oloaan muihin.
Vierailija kirjoitti:
Pieni lapsi, jolle ei ole hoitajaa. Ehkä kotona illalla lapsen nukkuessa voisin jotain kahvakuula treeniä tehdä, mutta minulla on liki jatkuvia selkäkipuja, tälläkin hetkellä olen todella kipeä, hädintuskin saan vaatteita puettua päälle, ja lapsen nostelu ja hoitaminen on haastavaa ja kivuliasta.
Tässä kunnossa on vaativaa käydä kävelylläkin, mutta koitan silti kävellä päivittäin
Ei jumalauta niitä lapsia nimenomaan kuuluu opettamaan liikunnalliseen elämäntapaan ja näyttää mallia. Ne voivat myös olla kaverina vaikka koripallossa tai uinnissa!