Montako peittoa on päälläsi öisin näin paukkupakkasilla?
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Yksi hyvä Joutsen, 600 g.
Mulla Västäräkki 45 g.
Vierailija kirjoitti:
No paljonko teillä on lämpötila makkarissa talvella? Meillä 14-15 astetta. Kaksi peittoa ja kuumavesipullo jalkoihin.
Noin 19 astetta.
T. Se ohuehkon silkkipeiton alla nakkena nukkuva.
Vierailija kirjoitti:
Yksi ohuehko silkkipeitto. Ja nakkena nukun.
Kas kun et nakkina sinapin kera!
Olen kotona yöt, en nuku ulkona.
Jotkut ovat tosi kuumaverisiä, mutta minä en ole. En siedä mitään vaatteita nukkuessani, olen koko aikuisikäni nukkunut ilkialasti. Näillä pakkasilla minulla on ohut huopa ja kaksi täkkiä. Omakotitalossa makuuhuoneessa on noin 17 astetta, ja on paljon halvempaa käyttää riittävästi peittoja kuin nostaa huonelämpötilaa.
3 täkkiä ja huopa. Pitkähihainen pyjamapaita ja housut. Tavan sukat ja siihen päälle parit villasukat. Normaalilämpöinen asunto, mutta minä tarvitsen yöllä paljon peittoja. Villasukat on aina päivälläkin.
Peitto, viltti, kissa, koira ja laama.
Vain yksi peitto, mutta myönnytyksenä pitkät yöhousut näin pakkasella. Muorilta perityt porsaanpu.. anteeksi lohenpunaiset pitkikset ovat parhaat. Pyjamista en pidä, koska ristiselkä ja vatsa paljastuvat eikä se ole kivaa. Pyjamahousut eivät oikein sovi, hankaavat ikävästi. Siis Käytän pitkää yöpaitaa ja pakkasella pitkiksiä.
Ihan yksi riittää, on kunnollinen ja kuohkea. Mutta vinkkinä palelijoille: flanellipussilakana! Ai että se on lämmin!
Yks peitto ollut koko talven, nukun sisällä en ulkona
Kolme on riittävästi nukkumaanmennessä, mutta aamuyöllä tulee turkasen kuuma. Insinöörit voisivat kehitellä peitonpoistajan, mikä ottaisi päällimäisen huovan pois siinä vaiheessa kun kehon lämpötila alkaa nousta, tai paremminkin rullaisi sen jalkopäähän missä tarvitsee olla enempi.
Ei yhtään, vaimo nukkuu päälläni?
Yksi ohut. Välillä joutuu pitämään ikkunaakin auki ja olla ilman peittoa. kun kämpässä on 23-24 astetta lämmintä.
Kaukolämpö ja olen tästä jo vuosia valittanut taloyhtiölle. Mitään ei tapahdu.
Kolme.
Keskimmäinen on "sähköpeitto".
Se sama yksi peitto, jota käytän kesäisinkin.
Kolme varmaankin. Asun kolmikerroksises kerrostalos ni on oma sekä tokan ja kolmannen kerrosen naapurien.
En asu sähköautossa,joten 1 riittää.
Yksi ohuehko silkkipeitto. Ja nakkena nukun.