Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ehdotat seksiä tänään?

Vierailija
14.02.2026 |

tai miten ehdotit

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormi pilluvakoon herättää vaimon seksihalut herkästi. Ei tarvitse kauaa hiplailla kun kääntyy selälleen jalkansa levittäen, jotta voin antaa sormea kunnolla orkkuunsa asti. Siitä homma jatkuu lusikassa tai lähiksellä.

Vierailija
22/28 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin aamulla alasti miehen viereen sänkyyn ja aloin hyväillä ja halailla takaapäin. Ei lämmennyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiskaan rakkaani korvaan: Kokeile, miten märkä mä oon!

Vierailija
24/28 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin aamulla alasti miehen viereen sänkyyn ja aloin hyväillä ja halailla takaapäin. Ei lämmennyt. 

Varmaankin panitte eilen niin paljon, että mies parka oli vieläkin näännyksissä. 

Vierailija
25/28 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin panitte eilen niin paljon, että mies parka oli vieläkin näännyksissä. 

Taitaa olla viikko viimekerrasta.

Vierailija
26/28 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin suutelen suuta ja kaulaa. Sitten alan hyväillä ja suudella rintoja. Sen jälkeen alan hyväillä pikkuhousujen päältä pillua. Itse olen tässä vaiheessa jo täysin kovana ja ohjaan vaimoni käden hieromaan boksereissa kiihkeästi odottavaa kaluani. Enempää ei yleensä tarvita. Sen jälkeen nuolen hetken pillua ja vaimo hyväilee samalla kaluani. Sen jälkeen aletaan rakastella.

Vierailija
27/28 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla viikko viimekerrasta.

No mutta ihan hienosti tehty aloite sinulta kuitenkin. Jospa illalla sitten. 

Vierailija
28/28 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla vaimo tuli suihkusta pieni pyyhe ympärillään sängyn viereen, jossa mä vielä makailin. Tiputti pyyhkeen ympäriltään, levitti pillun huulia ja pyysi koskemaan. "Voisit sä naida mua nyt heti", kysyi seuraavaksi .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi