Miten ehdotat seksiä tänään?
Kommentit (28)
Minä tein aika hienotunteisen ehdotuksen rouvalle. Hieroskelen vähän ja kysäisin : Mitäs me tänään tehdään . Vastaus oli valmis. : Kyllä me sitä tehdään ja hymyä suupielissä.
En ehdota, nainen saa itse kerjätä jos haluaa.
Slerba esiin housuista, toisella kädellä akkaa niskasta ja painan sen päätä alas.
Naiset tykkää suoran toiminnan miehistä.
En itse ehdottanut vaan vaimo noin 05:30 aamulla. Työnsi kätensä alushousuihini, "vemppasi" kaluni erektioon kääntyi lusikka asentoon ja ohjasi kaluni sisäänsä. Ihan unenpöpperössä nain häntä ja kun laukesin tunkin talouspaperia kaluni ympärille ja jatkoin nukkumista vielä 4h. Varmaan huomenaamuna toistuu......hänellä on nyt meneillään joku kevät kiima tai joku muu naisten juttu 😳
Vierailija kirjoitti:
En ehdota, nainen saa itse kerjätä jos haluaa.
Onko kiva katsella kisoja ja olla ilman?
Turha ehdotella. Ilman jää kuitenkin.
En ehdota. Sellainen kausi ettei naista kiinnosta niin vedän käteen.
Katson milloin ottaa asian puheeksi ja alkaa taas kiinnostamaan
No niin akka nyt naidaan, ala mennä peräkämppään.
Ei meillä yleensä tarvitse erikseen ehdottaa, kun molemmat tietää, että toinen haluaa lähtökohtaisesti aina. En muista, että olisi kumpikaan vielä toista torjunut. Onneksi molemmat on kyllä myös sen verran ymmärtäväisiä, ettei yritetä virittää seksiä silloin, jos toinen on vaikka kipeänä tms, jolloin ei jaksaisi.
Tänään oli hyvin tyypillinen viikonloppuaamu, eli heräsin siihen, kun mies kääntyi ottamaan minut haliotteeseen, vähän aikaa torkuttiin niin ja sitten mies alkoi hieroa rintojani, käännyin häneen päin ja siitä se sitten eteni. :) Myöhemmin vähän lisää vielä suihkussa.
Tulen miehen lähelle, suutelen kaulaa, työnnän käteni paidan alle, puristan pakaroita... Yleensä mies tuosta äkkiä huomaa, että olen sillä tuulella. :) Usein saatan kyllä sanoakin vaikka että "tekisi mieli vähän X:ää (miehen nimi)." Tai jotain vastaavaa.
Mutta ettekö muista muutama vuosi sitten voimaantullutta lakia suostumuksesta ja sen varmistamisesta? Ei vanha pari meillä (ja kirjoittajat edellä) taida varmistaa, että suostumus on. Ja jos onkin, miten sen voi todistaa, kun on sana sanaa vastaan?
Pieni pelko on, että rouva löytää nuoremman ja viriilimmän miehen. Ja erossa kertoo, että ex-mies ei ole piitannut suostumuksen hankkimisesta vaan käynyt aina asiaan sanaakaan sanomatta (kuten kävi jälleen tänä aamuna). Muutaman sadan ei-suostumuksellisen seksin korvaukset vienevät pääosan yhteisestä omaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Minä tein aika hienotunteisen ehdotuksen rouvalle. Hieroskelen vähän ja kysäisin : Mitäs me tänään tehdään . Vastaus oli valmis. : Kyllä me sitä tehdään ja hymyä suupielissä.
Sama homma meillä. Mekin tehdään sitä yhdessä. Kolme säkkiä tuli eilen klapeja niin yhdessä punotaan ne liiteriin
PS. Naiset huomatkaa: suostumuksen varmistaminen koskee teitäkin!
Vierailija kirjoitti:
Kiänny!
No mitteepä tuo tuumas , piäsitkö vehtoomaan?
Aamulla mies jo ehdotteli. Toiminnan miehenä veti syliinsä ja alkoi suudella niskaa. Ei tarvinut puhua asiasta. Ehkä tulee lisää ehdotuksia tänään?
Vierailija kirjoitti:
En ehdota. Sellainen kausi ettei naista kiinnosta niin vedän käteen.
Katson milloin ottaa asian puheeksi ja alkaa taas kiinnostamaan
Hyvää loppuelämää. Ei tule,sitä kiinnostuksen,päivää.
Tiedän kokemuksesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama homma meillä. Mekin tehdään sitä yhdessä. Kolme säkkiä tuli eilen klapeja niin yhdessä punotaan ne liiteriin
Oliko ne niitä jättisäkkejä ? Siinä sitä on nostelemista ja pinoomista.
Me aina vaan ryhdymme, useimmiten minä vaan tartun kaluun, kyllä se siitä jo tajuaa mitä haluan. Joskus mies taas alkaa kosketella klittaa. Ei voi ymmärtää väärin.