Miksi jotkut lähettää whatsappissa pelkkiä ääniviestejä?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähetä aina, mutta joskus töissä tai autoa ajaessa. Usein siis sellaisia asioita, jotka olis hyvä saada jonkun/joidenkin tiedoksi mahd. pian. Mutta en kyllä ihmettele niitä, jotka eivät tykkää kirjoittaa puhelimella. Ihan perseestähän se on.
Suurimmalla osalla ihmisistä puhelimella kirjoittaminen tulee kyllä ihan selkärangasta.
Ihan sama. Mulla se sattuu käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähetä aina, mutta joskus töissä tai autoa ajaessa. Usein siis sellaisia asioita, jotka olis hyvä saada jonkun/joidenkin tiedoksi mahd. pian. Mutta en kyllä ihmettele niitä, jotka eivät tykkää kirjoittaa puhelimella. Ihan perseestähän se on.
Suurimmalla osalla ihmisistä puhelimella kirjoittaminen tulee kyllä ihan selkärangasta.
Tälläkin palstalla olen aina luurilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälläkin palstalla olen aina luurilla.
Mä en. En tykkää tihrustaa pientä ruutua. Ja niin ärsyttävää tuhrata tekstiä kädet niin lähellä toisiaan. Todella epämukavaa.
Vierailija kirjoitti:
"Olen eri, mutta mulla kyllä ääniviestin ääni kuuluu samoin kuin puhelun äänikin, kun laitan luurin korvalle. Kerran junassa näin kun joku nuori näin teki, ja kaiuttimen ääni katosi heti. Kotona testasin ja totta tosiaan!"
😳😳😳
Kiitos vinkistä!! En ole ennen tajunnut 😂😂😂
Pakko myöntää, opin uutta myös.
Vierailija kirjoitti:
Vihollisen on vaikeampi tallentaa ja kääntää nopeasti puhuttua ääniviestiä, kuin kirjoitettua tekstiä.
"Venäjä ei tallenna NATOa"
Vierailija kirjoitti:
Todella ärsyttävä ilmiö. Ei niitä pysty kuitenkaan joka paikassa kuuntelemaan.
Miksi niitä pitäisi kuunnella joka paikassa? Kuuntelee silloin, kun on aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pikaviestimestä kun on kyse niin se toinenhan odottaa vastausta saman tien. Ei nämä mitään kirjeitä ole.
Jos haluaa jotenkin alistaa toista, ääniviesti on helppo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pikaviestimestä kun on kyse niin se toinenhan odottaa vastausta saman tien. Ei nämä mitään kirjeitä ole.
Ai jaa. Enpä ole tajunnut. Luen viestit kerran päivässä illalla.
Vierailija kirjoitti:
Kysy niiltä vaiks ääniviestillä. Miksi v i t u s s a täältä kyselet?
Noinko sinä puhut ystäville?
Ääniviestit ovat erittäin ärsyttäviä. Kirjoittakaa jos on jotain asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vihollisen on vaikeampi tallentaa ja kääntää nopeasti puhuttua ääniviestiä, kuin kirjoitettua tekstiä.
Onko tämä vihollisesi juuri nyt parhaillaan kanssasi samassa tilassa?
Vierailija kirjoitti:
Minusta on mukava kuunnella ääniviestejä. En kyllä itse lähetä, mutta tykkään kuunnella. Harvoin ehditään nähdä kavereiden kanssa, niin sitä ääntä on mukava kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinua ärsyttää, jos sen saman asian kertoo ääniviestillä?
Onko muut oikeasti tienneet että nuo voi kuunnella luuri korvalla? 😅 Eikä siten kuulu muille
Vierailija kirjoitti:
Onko muut oikeasti tienneet että nuo voi kuunnella luuri korvalla? 😅 Eikä siten kuulu muille
Mulla on Samsung, viesti katkeaa, jos puhelimen laittaa korvalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on mukava kuunnella ääniviestejä. En kyllä itse lähetä, mutta tykkään kuunnella. Harvoin ehditään nähdä kavereiden kanssa, niin sitä ääntä on mukava kuunnella.
Puhelut on keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Soittaisivat sitten mieluummin.
Sata kertaa parempi, että lähettävät ääniviestin. Sen voi kuunnella milloin haluaa kuitenkin.