Miksi jotkut lähettää whatsappissa pelkkiä ääniviestejä?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa jotenkin alistaa toista, ääniviesti on helppo.
No mitä nyt taas? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääniviestit ovat erittäin ärsyttäviä. Kirjoittakaa jos on jotain asiaa.
Minusta on mukava kuunnella ääniviestejä. En kyllä itse lähetä, mutta tykkään kuunnella. Harvoin ehditään nähdä kavereiden kanssa, niin sitä ääntä on mukava kuunnella.
Puhelut on keksitty.
Ei ole aikaa aina jutella. Ääniviestin voi kuunnella rauhassa vaikka ennen nukkumaan menoa. Tuohon aikaan ei enää jaksa kenenkään kanssa jutella puhelimessa.
Ei niitä ole pakko avata. Lähetät takaisin, kai ymmärtää jossakin vaiheessa, tai pyydä litterointia.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ja usein jos toinen pyytää että viestitelläänkö ääniviesteillä, niin kuitenkaan ei niitä itse hirveästi laita vaan kirjoittaa normaalisti viestejä takaisin. Eli mikä järki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Soittaisivat sitten mieluummin.
Sata kertaa parempi, että lähettävät ääniviestin. Sen voi kuunnella milloin haluaa kuitenkin.
Nose onklilattu luetuksi, paikassa jossa ei voi kuunnella, joten kuuntelematta jääkin kun ei näy enää uutena viestinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ja usein jos toinen pyytää että viestitelläänkö ääniviesteillä, niin kuitenkaan ei niitä itse hirveästi laita vaan kirjoittaa normaalisti viestejä takaisin. Eli mikä järki?
Mitä ihmettä? Pyytää, että viestitelläänkö ääniviestillä? Eikö ole helpompi soittaa, jos monta viestiä pitää lähtettää perätysten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Soittaisivat sitten mieluummin.
Sata kertaa parempi, että lähettävät ääniviestin. Sen voi kuunnella milloin haluaa kuitenkin.
Nose onklilattu luetuksi, paikassa jossa ei voi kuunnella, joten kuuntelematta jääkin kun ei näy enää uutena viestinä.
Ja sinä et muista, että kaveri on lähettänyt sulle ääniviestin, jonka voit kuunnella myöhemmin? Onko dementiaa?
Tuttava lähettelee pitkiä ääniviestejä, jotka on pääosin tajunnanvirtaa ja jossain lopussa ehkä asiakin jos muistaa. Olen koittanut selittää, että lähetä minulle asiasi lyhyellä viestillä että voin tarkistaa mitä piti tehdä, kun muuten unohdan. Mutta ääniviestejä on ilmeisesti helpompi lähetellä.
Ei ole helppoa tämmöisen autistin kommunikaatio hahmotushäiriöisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tuttava lähettelee pitkiä ääniviestejä, jotka on pääosin tajunnanvirtaa ja jossain lopussa ehkä asiakin jos muistaa. Olen koittanut selittää, että lähetä minulle asiasi lyhyellä viestillä että voin tarkistaa mitä piti tehdä, kun muuten unohdan. Mutta ääniviestejä on ilmeisesti helpompi lähetellä.
Ei ole helppoa tämmöisen autistin kommunikaatio hahmotushäiriöisen kanssa.
Mitä piti tehdä? Ystävä pyytää sinua tekemään jotain asioita?
Kirjoittaminen on hitaampaa, siinä.on hetki aikaa miettiä onko asiasi niin tärkeä kuitenkaan. Ääniviestit on järjestäen sellaista lörpöttelyä ilman päätä tai häntää, etten niitä enää kuuntele.