Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä syitä voi olla, että mies näyttelee kiinnostunutta/ihastunutta?

Vierailija
14.02.2026 |

Miksi miehet haluavat ruokkia naisissa tunteita vaikka eivät lopulta välitä tai etene? 

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tänne yksi päivä yhden tähän liittyvän jutun mitä ilmeisesti naiset alapeukuttivat urakalla, syytä en tiedä miksi. Jos haluatte että mies ei ole "kuin kaikki ne muut", älkää itsekään olko. Mulle kävi jännä juttu missä mä aistin selvää vetoa naapurustossa asuvaan naiseen ja hän selvästi muhun myös, siis se energia on ihan käsin kosketeltavaa, mutta syy miksi mä lopetin kiinnostuksen näyttämisen oli se että hänen luonaan pyörii toinen mies, hän ei osaa olla yksin. Mä olen myös nähnyt ja kokenut tämän saman tilanteen aiemminkin omassa elämässä, enkä mä kävelly läpi helvetin toistaakseni taas samaa kuviota. Nainen on mua vanhempi ja joku hänessä on tuttua kylläkin. No miksi se on ongelma että hän ei osaa olla yksin? Haluatteko te miehen kuka hakee turvaa ja on valmis hyppäämään sen perässä toisen naisen luo heti tilanteen tullen, vai haluatteko te oikeasti oikean miehen? Koska mä en halua naista kuka hakee turvaa ja hyppii toisten miehien syliin, mä haluan oikean naisen kuka osaa olla yksin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme