Mitä syitä voi olla, että mies näyttelee kiinnostunutta/ihastunutta?
Miksi miehet haluavat ruokkia naisissa tunteita vaikka eivät lopulta välitä tai etene?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä tuollainen vastaavanlainen, lähes 20 vuotta nuorempi miestyökaveri. Kylmää - kuumaa, kylmää - kuumaa.. Olen alkanut tehdä hänelle ihan samalla tavalla, kuin hän tekee minulle. Nyt ollaan molemmat hämmentyneitä sitten.
No et kai sä nyt ole kiinnostunut miehestä, jonka äiti voisit ikäsi puolesta olla???
Tottakai olen. Kuka nyt ei nuoremmasta tykkäisi? Haluaisin koeajaa hänet.
petofiili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä tuollainen vastaavanlainen, lähes 20 vuotta nuorempi miestyökaveri. Kylmää - kuumaa, kylmää - kuumaa.. Olen alkanut tehdä hänelle ihan samalla tavalla, kuin hän tekee minulle. Nyt ollaan molemmat hämmentyneitä sitten.
No et kai sä nyt ole kiinnostunut miehestä, jonka äiti voisit ikäsi puolesta olla???
petofiili.
Yhtä lailla naiset tykkää nuoremmista, kuin miehetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
petofiili.
Mutta miehet ottaa ennemmin nuoren naisen.
Tai virheellinen tulkinta, missä ihastumiseksi tulkittavat asiat eivät ole sitä todellisuudessa. Sama voi olla myös toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa seksiä. Mä ihmettelen ettei aikuinen nainen ymmärrä miehen haluavan seksiä?
Minä ihmettelen, että aikuinen mies ei tajua: kaikki naiset eivät ole käytettävissä!
Kaikki naiset kuuluu miesten luontaiseen nautintaoikeuden piiriin, ettäs tiedät!
Pelkkä sexin takia? Tai saada ihailuq. Suurin osa narsisteja jotka leikkii toisten tunteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
petofiili.
Mutta miehet ottaa ennemmin nuoren naisen.
Miten niin ottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaisitko vähän lisää?
No antaa ymmärtää, että on hyvin kiinnostunut ja flirttailee. On sähköä, kemiaa välillä. Muiden seurassa muuttuukin välinpitämättömän oloiseksi ja kylmäksi, korostetun asialliseksi. Kanssani on joko hermostunut, jännittää mutta tai hauska, flirttailee, yrittää tehdä mustasukkaiseksi tai nähdä miten reagoin kun puhuu muista viettelevään sävyyn. Antaa kuvan, että herätän hänessä jotain mutta samaan aikaan tunnen etten ole yhtään mitään etenkin muiden läsnäollessa. Tai sitten olen vain ihminen, jota on helppo käyttää itsensä viihdyttämiseen.
Minullakin on sama yhden miehen kanssa ja olen epäillyt narsistiksi, myös muistakin syistä. Mutta sitten on piirteitä jotka eivät sovi narsistiin kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä tullut monesta naisestakin ihmeteltyä. Käyttäytyvät ensin kaikki ihastumisen merkit täyttäen (tikusta asiaa vääntäminen, lähelle jopa kosketusetäisyydelle tunkeminen, tuijottelu, kaksimielinen flirttailu, "me" yms. yms. yms.) ja sitten ovat kuitenkin ikään kuin järkyttyneitä kun olen tulkinnut sen kiinnostukseksi. Kelle kaverimielessä muka ollaan tuollaisia.
Samalla tavalla meissä naisissakin, kuin miehissäkin, on sellaisia yksilöitä, jotka flirttailevat ihan luonnostaan ilman pyrkimystä oikeasti mihinkään kanssakäymiseen. Se voi olla kyllä hämmentävää miehille.
Aa naisille normaalia toimintaa mutta mies on narsisti? Kyllä tämä on huvittava palsta.
Vierailija kirjoitti:
Ei vain osaa ilmaista kunnolla ettei ole sinusta kiinnostunut ja olet tainut vain itse käsittää tilanteet väärin. Ei se että mies on ystävällinen tai harrastaa flirttiä tarkoita että on kiinnostunut sinusta romantisessa mielessä.
No ns normaali flirtti vs kiinnostuksen osoitus ovat kyllä eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaisitko vähän lisää?
No antaa ymmärtää, että on hyvin kiinnostunut ja flirttailee. On sähköä, kemiaa välillä. Muiden seurassa muuttuukin välinpitämättömän oloiseksi ja kylmäksi, korostetun asialliseksi. Kanssani on joko hermostunut, jännittää mutta tai hauska, flirttailee, yrittää tehdä mustasukkaiseksi tai nähdä miten reagoin kun puhuu muista viettelevään sävyyn. Antaa kuvan, että herätän hänessä jotain mutta samaan aikaan tunnen etten ole yhtään mitään etenkin muiden läsnäollessa. Tai sitten olen vain ihminen, jota on helppo käyttää itsensä viihdyttämiseen.
Mä oon tuollainen vain koska en ole varma mitä meidän välillä on niin en viitsi kuuluttaa sitä maailmalle.
Tällainenhän sopii kuin nenä päähän noihin ukkomiehiin/ muuten sitoutuneisiin, jotka ovat seksiä/ salasuhdetta vailla. Eivät ymmärrettävästikään voi kovin rohkeasti edetä ja jos vielä on torjutuksi tulemisen pelkoa, onkin sitten ihan kissa ja hiiri -leikkiä.
Anna ymmärtää, että juustoa löytyy, niin siinä se. Käy koeajamassa, niin asiat selviävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä tullut monesta naisestakin ihmeteltyä. Käyttäytyvät ensin kaikki ihastumisen merkit täyttäen (tikusta asiaa vääntäminen, lähelle jopa kosketusetäisyydelle tunkeminen, tuijottelu, kaksimielinen flirttailu, "me" yms. yms. yms.) ja sitten ovat kuitenkin ikään kuin järkyttyneitä kun olen tulkinnut sen kiinnostukseksi. Kelle kaverimielessä muka ollaan tuollaisia.
Samalla tavalla meissä naisissakin, kuin miehissäkin, on sellaisia yksilöitä, jotka flirttailevat ihan luonnostaan ilman pyrkimystä oikeasti mihinkään kanssakäymiseen. Se voi olla kyllä hämmentävää miehille.
Aa naisille normaalia toimintaa mutta mies on narsisti? Kyllä tämä on huvittava palsta.
Todellakin. Tässäkin "keskustelussa" vääränlaiset kommentit sensuroidaan. Loukata ja haukkua saa, mutta sovitteleva kommentti kielletään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaisitko vähän lisää?
Narsisti.
Ei ole narsisti mutta hämmentävä henkilö kuitenkin. En saa otetta.
Ehkä haluaa antaa sinusta epäluotettavan kuvan. Jos sinä kerrot kaikille että hän on kiinnostunut sinusta ja flirttailee mutta hän väittää toista, muut näkevät hänet välipitämättömänä sinua kohtaan. Hän voi väittää mielenterveytesi reistailevan tai sinun olevan valehtelija.
Ko. miehellä on edelleen jotain harhakuvitelmia.
Pelaa samaa peliä mitä naiset koko ajan pelaavat...
Eipä tuossa mitään mystistä liene. Vaihtoehtoja on, narsisti tai muuten pahantahtoinen tahallinen harhaanjohtaminen on ehkä se epätodennäköisin. Ei ihmiset oikein aina itsekään tiedä mitä haluaa tai mitä pitäisi tehdä, ja työpaikka on nykyään aika sensitiivinen konteksti suhteiden muodostamiselle, harvempi nykyään itse asiassa haluaa tulla nähdyksi työpaikkaflirttinä. Jos olisin itse tuossa tilanteessa en mitenkään julistaisi tai näyttäisi muille kovin aikaisessa vaiheessa mitä on meneillään. Oletko varma ettet itsekin vaikuta kylmää kuumaa tyypiltä? siinä käy nimittän helposti niin että kun alkaa vastaamaan samalla mitalla, soppa on valmis ja kaikilla on vain paha mieli.
Vaihtoehtoja ovat siis eritasoinen emotionaalinen sekavuus, mahdolliset kontekstuaaliset tekijät (varattu tai omassa päässään semivarattu vahvistusta hakeva, olen itse saanut vastaavaa kohtelua eksän perään haikailevalta).
Älä käytä liikaa aikaa asian miettimiseen.
Auervaarat näyttelee, kunnes lompakko aukeaa ja rahat on viety.
Ei vain osaa ilmaista kunnolla ettei ole sinusta kiinnostunut ja olet tainut vain itse käsittää tilanteet väärin. Ei se että mies on ystävällinen tai harrastaa flirttiä tarkoita että on kiinnostunut sinusta romantisessa mielessä.