Mitä syitä voi olla, että mies näyttelee kiinnostunutta/ihastunutta?
Miksi miehet haluavat ruokkia naisissa tunteita vaikka eivät lopulta välitä tai etene?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Hyötymistarkoitus jossa ei ole kyse mistään "tunteista."
Voi olla narsisti.
Yrittää herättää sinussa kiinnostusta kunnes vetää maton alta ja/tai iskee tikarin selkään.
Narsistien elämäntapa on tuollainen.
Kun on saanut sinut lytättyä, hän etsii seuraavan uhrin.
Tuo on se kaava millä he elävät elämänsä.
Narsistin tunnistaa aikaisintaan 1, 5 - 2 vuodessa vasta takuuvarmasti.
Joten pakene. Ei kannata taistella, vaan paeta.
Hän etsii muista ydinminuutta jota hänellä itsellään ei ole.
Tämähän se. Mutta toisen ydintä ei voi saada, ja siksi yritetään tuhota toisen elinvoima. Luotaantyöntävästä ei tule puoleensavetävää millään.
Täytyyhän narsistien jollain tasolla tietää että ovat lähtökohtaisesti huonompia eivätkä muuksi muutu.
Ehkä se haluavat vain seksiä. Tai sitten ovat ihan tosissaan kunnes huomaavat, että et ole mitään. Olet ehkä vain tylsä ihminen, johon ihastus sammuu heti. Koita muuttaa itseäsi, kehittää, olla kiinnostavampi.
Kysyitkö onko kiinnostunut rakastelemaan?
Itsellä tuollainen vastaavanlainen, lähes 20 vuotta nuorempi miestyökaveri. Kylmää - kuumaa, kylmää - kuumaa.. Olen alkanut tehdä hänelle ihan samalla tavalla, kuin hän tekee minulle. Nyt ollaan molemmat hämmentyneitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Tätä tullut monesta naisestakin ihmeteltyä. Käyttäytyvät ensin kaikki ihastumisen merkit täyttäen (tikusta asiaa vääntäminen, lähelle jopa kosketusetäisyydelle tunkeminen, tuijottelu, kaksimielinen flirttailu, "me" yms. yms. yms.) ja sitten ovat kuitenkin ikään kuin järkyttyneitä kun olen tulkinnut sen kiinnostukseksi. Kelle kaverimielessä muka ollaan tuollaisia.
Samalla tavalla meissä naisissakin, kuin miehissäkin, on sellaisia yksilöitä, jotka flirttailevat ihan luonnostaan ilman pyrkimystä oikeasti mihinkään kanssakäymiseen. Se voi olla kyllä hämmentävää miehille.
Mulla myös tuommoinen nuorempi työkaveri
Vierailija kirjoitti:
Itsellä tuollainen vastaavanlainen, lähes 20 vuotta nuorempi miestyökaveri. Kylmää - kuumaa, kylmää - kuumaa.. Olen alkanut tehdä hänelle ihan samalla tavalla, kuin hän tekee minulle. Nyt ollaan molemmat hämmentyneitä sitten.
No et kai sä nyt ole kiinnostunut miehestä, jonka äiti voisit ikäsi puolesta olla???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et kai sä nyt ole kiinnostunut miehestä, jonka äiti voisit ikäsi puolesta olla???
Tottakai olen. Kuka nyt ei nuoremmasta tykkäisi? Haluaisin koeajaa hänet.
Kyllä minäkin esitän kiinnostunutta. Toki ainoa, mikä tosiasiassa kiinnostaa, on seksi. Nimenomaan paljaalla pilluun.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä tullut monesta naisestakin ihmeteltyä. Käyttäytyvät ensin kaikki ihastumisen merkit täyttäen (tikusta asiaa vääntäminen, lähelle jopa kosketusetäisyydelle tunkeminen, tuijottelu, kaksimielinen flirttailu, "me" yms. yms. yms.) ja sitten ovat kuitenkin ikään kuin järkyttyneitä kun olen tulkinnut sen kiinnostukseksi. Kelle kaverimielessä muka ollaan tuollaisia.
Samalla tavalla meissä naisissakin, kuin miehissäkin, on sellaisia yksilöitä, jotka flirttailevat ihan luonnostaan ilman pyrkimystä oikeasti mihinkään kanssakäymiseen. Se voi olla kyllä hämmentävää miehille.
Mutta ei ilmeisesti kuitenkaan naisille vai mikä tämä keskustelu oikein on?
Voisiko olla ihastunut tai kiinnostunut tutustumaan sinuun, mutta epävarma siitä saako tunteilleen vastakaikua? Muiden seurassa jäätyy, kun ei halua muiden näkevän ihastumistaan? Ehkä torjutuksi tuleminen arvelluttaa, eikä halua että mahdolliset juorut leviää ympäriinsä. Jos homma ei kuitenkaan johda mihinkään, joutuu sitten vain selittelemään monelle epäonnistunutta juttua?
Narsistimodet taas manipuloimassa
Vierailija kirjoitti:
Haluaa seksiä. Mä ihmettelen ettei aikuinen nainen ymmärrä miehen haluavan seksiä?
Minä ihmettelen, että aikuinen mies ei tajua: kaikki naiset eivät ole käytettävissä!
Aspergernaiset ovat aivoiltaan kuin miehiä eivätkä myöskään tajua mitään hienovaraisia vihjailuja ja joku leikkimielinen flirttailukin otetaan totisena touhuna.
Vierailija kirjoitti:
Aspergernaiset ovat aivoiltaan kuin miehiä eivätkä myöskään tajua mitään hienovaraisia vihjailuja ja joku leikkimielinen flirttailukin otetaan totisena touhuna.
Tai sitten ei oteta sitä minään kun ei tajuta flirtiksi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla as + elämänmittainen kiusaaminen äidistä lähtien joka toitotti miten noin painava ei kelpaa kellekään pojalle aiheutti sen että en tajua muiden flirttailevan. Ja oikeastaan vähän pelkään sen olevan piilovittuilua johon tartuttuani sitten äänekkäästi vittuillaan miten kukaan ei tuollaiselle vastenmieliselle oliolle flirttailisi. Paljon helpompaa jos vaan pyydetään suoraan treffeille.
Mies leikkii vaikeasti saatavaa, prinsessakompleksi. Ei ole aikuinen.