Minkä annoksen tilaat yleisimmin ravintolasta?
Minkä annoksen tilaat yleisimmin ravintolasta?
A. Kiinalaisesta?
B. Pizzeriasta?
C. Hampurilaisravintolasta?
D. Jostain muualta, mistä?
Nälissäni tässä kyselen.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä kellään ole varaa käydä ravintolassa.
Minulla olisi mutta ei ole seuraa. Yksin syö mieluummin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut koskaa tarvetta kalliille ravintolaruoalle ja ravintolassa käynnille. Kaupasta löytyy kohtuuhintaista ruokaa kotona syötäväksi.
Ap ei kyllä maininnut kallista ravintolaruokaa, vaan enemmän näyttää pikaruokapainotteiselta. Toki on hyviä pizzerioita, jotka ei ole mitään kotipizzoja tms.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi että keskustelupalstoilla käy vain köyhät? Minä olen rikas ja silti tässä nyt. En kylläkään asu täällä kuten osa. Käyn silloin tälllöin.
Vierailija kirjoitti:
Intilaista käyn enimmäkseen syömässä.
Syötkö aina eri annoksen vai?
A. Kanaa ja riisiä, sekä kiinalaista irtolehtiteetä ruoan jälkeen
B. Rullakebab tai jos tarkoitetaan pelkkä pitsaa niin homejuusto, ananas, pepperoni pizza, new york style pizza tai pizza napolitaana marghareetta pizza
C. Pekonihampurilainen
D. Fish and chips etsin eri ravintoloita jonka menussa on fish and chips
Naudanliha pihvin, Raaka/blue. Tai sitten kalaa. Harvoin burgerin
Vierailija kirjoitti:
No ei mullakaan oikeastaan enää, mutta tänään tilataan jotain illemmalla kun on ystävänpäivän tarjouksia. Muistelin omassa vastauksessani vanhoja hyviä aikoja.
Kevätkääryleitä, friteerattua broileria, sweet chili kastiketta
Pepperoni runsaalla punasipulilla
Big mac tai vastaava
porsaan- tai broilerleike bearnaiskastikkeella ja lohkoperunoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla olisi mutta ei ole seuraa. Yksin syö mieluummin kotona.
Ravintolasta voi myös tilata kotiin.
Harvoin tulee ravintolassa käytyä, mutta
a) kiinalaisia sieniä
b) pizza margherita
c) ehkä kerroshampurilainen Hesburgerista
d) intialaisesta ravintolasta linssipata + naanleipä
e) espanjalaisesta pihviravintolasta härän sisäfilee ranskalaisilla perunoilla
f) jostain suomalaisesta hyvästä ravintolasta ottaisin voissa paistettua kuhaa perunamuusilla
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut koskaa tarvetta kalliille ravintolaruoalle ja ravintolassa käynnille.
Ap ei kyllä maininnut kallista ravintolaruokaa, vaan enemmän näyttää pikaruokapainotteiselta. Toki on hyviä pizzerioita, jotka ei ole mitään kotipizzoja tms.
Laitoin myös tuohon tuon kohdan D., johon voi laittaa vaikka jonkun kalliin ravintolaruoan halutessaan...
Mutta joo, muut vaihtoehdot on pikaruokaa jota esimerkiksi perheet saattavat tilata kun aina ei jaksa tehdä ruokaa tms.
Toki on ihmisiä jotka ei koskaan syö roskaruokaa, mutta suurin osa varmaan kuitenkin joskus syö...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut koskaa tarvetta kalliille ravintolaruoalle ja ravintolassa käynnille.
Laitoin myös tuohon tuon kohdan D., johon voi laittaa vaikka jonkun kalliin ravintolaruoan halutessaan...
Mutta joo, muut vaihtoehdot on pikaruokaa jota esimerkiksi perheet saattavat tilata kun aina ei jaksa tehdä ruokaa tms.
Toki on ihmisiä jotka ei koskaan syö roskaruokaa, mutta suurin osa varmaan kuitenkin joskus syö...
Toi termi "roskaruoka"... Mä en koskaan syö roskaruokaa, vaikka käyn hesessä, pizzalla, nakkikioskilla. Inhottava ilmaisu.
Syön vain D jossain muualla eli ravintoloissa. Kiinalaisessa käynyt viimrksi 90-luvulla mutta kotona syön sitä useinkin
Yleensää tilaan annoksen jollaista en tee kotona:
- poroa, valkoista kalaa, maksaa, pihvin tms
Viimeksi oon hakenut kebua ja ravintolassa syönyt "kiinalaista" (oli aasialainen sekaravintola).
Aikaa tuosta yli 10 vuotta. Opettelin itse tekemään sekä kebua että sushia.
a) kanaa ja chatsiupähkinöitä, mausteisin mahdollinen annos
b) mun lempipitsaa ei löydy pitzerioista, mutta jos pakko niin pannupitsa, joita ei valitettvasti joka paikasta saa, triplajuustolla, salamilla sekä RUNSAASTI valkosipulia
c) tuplajuustohamppari
d) yleisimmin jotain pastaa, koska tiedän sen varmasti olevan sellaista minkä saan syödyksi, eli rahat eivät mene hukkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intilaista käyn enimmäkseen syömässä.
Syötkö aina eri annoksen vai?
Useimmiten.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tilannut muuta kuin pizzaa kotiin.
No minkä pizzan yleensä tilaat vai onko se aina sama? Voi myös vastata noihin muihin mitä käy ravintolassa paikan päällä syömässä. Kyllähän silloinkin tilataan pöytään.
Kiinalaisesta yleensä jotain jossa sieniä. Pizza lähes aina quattro stagioni. Hamppari joku juusto tai kanaburgeri tai hesestä kanatortilla. Muissa ravintoloissa tulee enää käytyä niin vähän ettei mitään vakioannosta ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut koskaa tarvetta kalliille ravintolaruoalle ja ravintolassa käynnille. Kaupasta löytyy kohtuuhintaista ruokaa kotona syötäväksi.
Jokaiseen ketjuun tulee aina joku peräreikä ilmoittamaan että hän ei käytä tai syö sitä mikä ketjun aiheena on, on se sitten esim. alkoholi tai ruoka. Tälläkään piruparalla ei varmaan ole varaakaan käydä missään.
A. Kiinalaisesta? En ole koskaan käynyt kiinalaisessa.
B. Pizzeriasta? Vaihtelee, mutta yleensä jokin simppeli esim mozzarella-tomaatti-rucola.
C. Hampurilaisravintolasta? Hesestä kerrosateria tai juustoateria soodalla ja paprikamajoneesi.
D. Jostain muualta, mistä? Plevnasta maksapihvit.