Keksitkö ammattia / työtä joka olisi turn off miehellä?
Kommentit (263)
päiväkotiapulainen, lähihoitaja
En nyt turn offista tiedä, mutta perusduunarin maailma on aika kaukana omasta maailmankuvastani. Saisi olla tosi paljon itsekseen harrastuksekseen lukenut, jotta kiinnostuisin hänestä. Itse olen humanisti. Kelpuuttaisin luonnontieteitä, oikeustieteitä, lääketiedettä tai vaikka teknisiä tieteitä opiskelleen. Kunhan olisi ennemmin tieteellinen maailmankuva. Yleensä opiskelu avartaa, siksi miehen pitää olla jossain määrin lukenut.
Turkistarhaaja on silti ehkä ainut, joka on aivan ehdoton ei. Ihminen, joka kykenee työkseen pitämään eläimiä keskitysleirinomaisissa olosuhteissa, ei ansaitse kunnioitustani. Ja jotta voisin olla suhteessa jonkun kanssa, minun täytyy voida häntä kunnioittaa.
Podcast bro tai joku muu tällainen naisvihapeikko. Joku himmeä myyntitykki hanken-toppaliivissä. Kryptovaluuttasijoittaja.
Sosiaaliala. Huono palkka, todella naismaisia miehiä. Ei mitään penaalin terävimpiä kyniä
Vierailija kirjoitti:
päiväkotiapulainen, lähihoitaja
Lisäksi sosiaalityöntekijä 😱
Lastentarhan hoitaja. Tulee heti pedari mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakimies. En ole tavannut ainuttakaan mukavaa, yhtään missään merkeissä.
Montako olet tavannut muuten kuin töissä?
Omasta mielestäni riittävän monta. Töissäkö sitten saa olla kusipää?Ei me omille päämiehille olla kusipäitä, mutta se on vähän niin kuin meidän työtä olla kusipäitä vastapuolelle.
Ja alaisille ja harjoittelijoille ja konsultoitaville, jos asiakassuhteen ei odoteta jatkuvan, ja roolin jäätyä päälle myös ystäville ja sukulaisille. Maailma jotenkin täynnä vastustajia, jotka pitää nujertaa. Joo ei kiitos.
Rikollinen. Ei lienee tarvitse selittää miksi.
Vierailija kirjoitti:
Lastentarhan hoitaja. Tulee heti pedari mieleen.
Olisi aika hakea apua kun kaikista tulee sulle pedarit ja pettäjät mielee.
Kassatyöntekijä, tulee heti pedarit mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Turkiseläinteurastaja
Joo! Tulee pedarit mieleen.
Viemäriauton kuski. Seurustelin ysärillä muutamia kuukausia. Se haju, mikä tuli kun hän pääsi töistä! Ja hänen asuntonsa etenen haisi ihan mädäntyneeltä, vaikka säilytti työvaatteita parvekkeella. Kerran hän tuli töistä minun luo, ei ollut käynyt suihkussa. Tuntui, että ihan hiuksetkin löyhkäsi. Oma nenähän noilla tottuu siihen ulosteen ja muun jäteveden hajuun.
Jos ei ole ammatti/tapa rikollinen, seksityöläinen tai "influensseri", niin ammatilla ei ole väliä.
Tylsät, yksitoikkoiset työt. Näitä löytyy sekä huonosti että hyvin palkatuista tehtävistä. Tuo kertoo todella paljon ihmisen persoonasta, kiinnostava ihminen ei valitse itselleen tylsää urapolkua.
Allahin pojat on neiti-ihmisiä.