Miksi suomen katukuvassa on niin paljon päihdeporukkaa?
Kävin taas matkoilla. Kotiin palatessa ihmetyttää aina päihteiden käyttäjien suuri määrä katuvassa. Miksi täällä on päässyt käymään näin?
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Onks teil ikinä semmone fiilis ku imasee bongist nii tuntuu et saa vähä aikaa ottaa happee ja sillee... hmm hidas ja raskas olo liikkua? Menee aina ohi kuite. :D
Ei oo vaaras tai mitää. Mut kuite on semmone fiilis. Hankala selittää.
Liian paljon vapaa-aikaa ja ilmaista rahaa.
Olen lukenut jossain sellaisen perustelun päättäjiltä, että tietenkin kaupunki on myös heille, joten tietty saavat olla kaupungilla.
Käy joskus vaikka Hampurissa, Lontoossa, Liverpoolissa, Roomassa, Pariisissa. Nark keja aivan täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreät ja Vasemmisto tykkäävät siitä kun on enemmän huumeiden käyttäjiä.
Heidän mielestään huumeiden käyttö pitäisi laillistaa että kaikki voisivat olla sekaisin kuin seinäkellot 24/7.
Suomi nousuun huumeita vetämällä!
Vihreät ja vasemmisto ovat ehdottaneet kannabiksen laillistamista. Onko se kannabis sinulle kaikki huumeet?
Vaikka enempi vasemmalle kallistun. Niin silti olen huumeista totaali kieltäytyjä. lyön vaikka hynttyyt yhteen oikeistolaisen kanssa väliaikaisesti jos tarvitsee että niitä ei laillisteta ei yhtäkään IKINÄ.
Eli olet erityisen haitallinen yhteiskunnan kannalta. Ota nyt pää pois takalistosta ja katso ympärillesi mitä kannattamasi politiikka aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Liberaaliglobalismi on kauniiksi leivottu kakku, jossa on koristeena kermavaahtoa, nonparelleja ja muita hienouksia. Liberaaliglobalismin ja sosialidemokratian varjolla voimme tehdä ihan mitä huvittaa. Me olemme muiden yläpuolella ja murskaamme kaikki, jotka vastustavat ideologiaamme. Huumaamme kansalaiset alkoholin avulla uskomaan, että me olemme ykkösiä maailmassa.
Globalismi on kylläkin oikeiston politiikkaa. Kapitalismia parhaimmillaan.
Ei töihin ole mikään pakko mennä
Päihteet maistuu, työt ei ja tukia liikaa joka mahdollistaa päihteisen päivän. Jos sammuu kadulle ei hätää, poliisi kuskaa kotiin.
Miten minusta tuntuu että monet kadehtii vähäosaisia tai päihteiden käyttäjiä
Vierailija kirjoitti:
Elä viitti just olin hisii ottamas kun tää tuli... repesin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imasiks vahingos nenää tai poskee sillee? Tai saitko vahingos ees bongwateria nassukkaan? Maistuu aina hyvälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imasiks vahingos nenää tai poskee sillee? Tai saitko vahingos ees bongwateria nassukkaan? Maistuu aina hyvälle.
Ui tai jos vahingos kippaa lattialle. Haisee varmaa viiko. :)
Ero johonkin 80-lukuun on kuitenkin huikea. Muistan kun muutin Helsinkiin vuonna 1982, ja Espalla näytti kuin olisi Raatteen tielle tullut. Raatoja joka puolella penkeillä ja maassakin. Nykyään on mannermaisen sivistynyttä.
Onks kukaa joutunu karstaa rappaa bongist? :D se o kunnu spuge meininkii voin sanoo. mut sil pärjää paha päivä.
Koska Suomi on hyvinvointivaltio ja täällä asuu maailman onnellisin kansa. On lottovoitto syntyä tänne.
Meinasin mässyis vetää pussin lakuja naamaa putkes. :D oli vähä hyviä.
Onks teil ikinä semmone fiilis ku imasee bongist nii tuntuu et saa vähä aikaa ottaa happee ja sillee... hmm hidas ja raskas olo liikkua? Menee aina ohi kuite. :D