Hohhoi... laitetaanko lamein vappu -skaba...?
Mieheni on (taas kerran) bilettämässä työkavereidensa kaa kaupungilla...
Minä kotona pienten kaksosten kaa... laitoin lapset nukkumaan ajallaan, ja nyt kun ei sitä ukkoa kuulu - niin ajattelin että otan tässä vapun kunniaksi jotain...
Elämäni ekaa kertaa juon AITOA SAMPPANJAA - pullo joka ostettiin häämatkalla viime vuonna.. yksin tässä, netissä.. *huokaus* ...ja äijä sambaa takuulla jonkun vappupimuparven kanssa tuolla stadin yössä.
No, onneksi te ootte seurana sentään :))
Vappua vaan, itse kullekin
Kommentit (14)
Nyt miehen kanssa kotona. Minä koneella ja hän katsoo telkkaria.
litkin vettä ja istuskelen tietokoneella..
Mutta jos oikeesti ekä kertaa skumppaa - ja vielä häämatkalta... voivoi...
Siis onko ukkos töissä vai mitä?
supistelee tekosuppareita, turhaa nekin.
keitettiin lapsille iltapuuro, mies ja lapset nukkumaan klo 21 ja minä surffailin, söin suklaata ja join maitoa. Nukkumassa olin klo 22.30.
minä kotona kahden alle 2 v kanssa. vettä ja maitoa lasissa (:
Laimeavappu ehkä, mutta mukava päivä muuten.
mutta nyt näyttäis siltä että ero tulossa...
heitin sormuksen yöllä johonkin pöpelikköön, eikä mies ole vieläkään tullut kotiin jatkoilta. Ai kun kiva.
Minä, mies ja tytär olemme kaikki flunssassa. Nenä vuotaa, korvat on tukossa ja kutisee, keuhkoputkea painaa. En jaksanut ostaa mitään vappujuttuja, söin yhden munkin.
Kaverit lähtivät eilen piknikille, ja meidät oli kutsuttu mukaan, mutta jäi vapun juhlinta eikä tänäänkään jaksa lähteä ihmettelemään vappuhulinoita :/
Mies viikon " työmatkalla" Jenkeissä, mä 4 lapsen kanssa kotona. Yhdellä meni äsken ripulit vahingossa housuun ja kun olin menossa häntä yläkertaan auttamaan, niin sylissäni oleva vauva oksensi siten, että hänen ja mun vaatteet oli yrjössä ja monta porrasta myös. Heikompi olis voinu romahtaa, mut mä tajusin, et paskat ja yrjöthän kuuluu kunnon vappuperinteisiin...Eilen illalla, kun lapset oli nukahtanu katoin telkkaa yksin ja join pullon siideriä. Melko kuivaa musta!
Minä kolmen lapsemme kanssa kotona, mies joutui sairaalaan tänään täysin yllättäen. Päässee keskiviikkona pois. Lapset laitoin ajoissa nukkumaan ja sitten istuin avlla. Ja join lasillisen punaviiniä.