Miehet ei kestä sitä, että naiset haluaa valita naiskuskin taksimatkalle
Miksi? Herää kysymys, että haluavatko nimenomaan päästä ahdistelemaan ja raiskaamaan naisia, kun niin kovasti vastustavat naisille tarkoitettua taksia?
Kommentit (140)
23-vuotiaana oli tilanne,
jolloin palasin helteen
uuvuttamana ulkomaanmatkalta
> nappasin
Hki-Vantaan kentältä taksin.
Tujusti hieltä lemppaava kuusikymppinen
suomireijo vitsaili luonnossa maksamisella.
En reklamoinut, mutta 'korvamerkkasin.'
Olen suunnitelmallinen ja
pedantti, mietin menoni etukäteen.
Niinpä olenkin ottanut tavaksi soittaa
taksin jo edellisiltana > ja erikseen
pyytää naiskuskia, näin jo 25 vuotta.
Useimmiten toive on onnistunut.
Ymmärrän täysin naisten kokeman turvattomuuden ja mainitun yrityksen perustamisen juurimotiivit.
Näitä kaiketi tulee lisää. Tarvetta on.
Maassamme jopa 80+ naisia râiskattu kotona tai pesutuvassa hoivapalvelun käynnillä. Takseista puhumattakaan.
Hyvää ystävänpäivää.
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi tuttua taksikuskia ja ne on kyllä kertoneet miten sikamaisesti naiset käyttäytyy iltaisin ja öisin heitä kohtaan.
No eikös tämä ole sitten heillekin parannus, jos naiset siirtyy käyttämään naisten ajamia takseja?
Mulla on tuttu naiskuski. Hän on kertonut että naiset käyttäytyy yhtä törkeästi, kun miehetkin. Känniset naiset ovat repineet häntä hiuksista ajon aikana. Se siitä mukavista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Joo aika erikoinen ilmiö. Miehet aina loukkaantuu kaikesta vähän liian helposti ja sitten vedetään tunteella asiaa sen enempää ajattelematta.
Ei kannata yleistää. En minä loukkaannu mistään.
Tasapuolisesti pitäisi saada vain miesasiakkaita hyväksyviä takseja.
Tämä ei minua miehenä haittaa, kunhan miehille löytyy vastaava palvelu. Omat salit ja kaupat olisi myös hyvä, niin saisi olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän huuto syntyisikään, jos mieskuski kieltäytyisi ottamasta naista kyytiin? Vain siksi, että sulla on pillu jalkojesi välissä.
Juuri sen takia ne naiset tarvitsee sen naiskuskin.
No mikä estää naisia hakeutumasta alalle töihin? Vai mistä luulet naistaksikuskeja tilaavan?
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei koskaan aiemmin ollut mitään ongelmia taksien kanssa. No yksi kaunis kerta aluksi asiallisesti käyttäytyvä mieskuljettaja alkoi yhtäkkiä vastia "teelle" pääsyä kotiini. Alkoi sitä jankkaamaan ja jankatessaan innostui asiasta yhä enemmän.
Onneksi en ollut antanut osoitetta vaan ohjasin mihin pitää mennä. Pyysin jättämään muutaman sadan metrin päähän kohtaan, josta pääsee helposti vilahtamaan naapurin puskan suojiin. Ei kun ulos taksista maksun jälkeen ja karkuun. Piilottlin puskissa puoli tuntia katsellen, kun äijä ajaa edestakaisin yrittäen selvittää, mihin asuntoon menin.
Nykyään käytän edelleen takseja, mutta otan aina taksitunnuksesta näyttävästi kuvan, jotta kuljettaja ymmärtää tietojen menneen jollekin muulle. Eihän sekään sekopäisempää estä, mutta kiinnijäämisen riski on niin suuri, etteivät useimmat vaivaudu.
Mikset käytä Boltia? Jokainen kyyti on yhdistettävissä kuskiin ja autoon. Lisäksi sijainnin voi jakaa appin kautta ystävälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi tuttua taksikuskia ja ne on kyllä kertoneet miten sikamaisesti naiset käyttäytyy iltaisin ja öisin heitä kohtaan.
Monella naisella on myös rähinäviinageeni. Pk-seudulla aikoinaan nuorena miehenä ajaneena kaikkein eniten ongelmia tuli parin vähemmistön lisäksi keski-ikäisistä naisista. Vaihteli sellaisesta stockan mummon ilkeästä ylimielisyydestä käsiksi käymiseen ja törkeään uhkailuun ja solvauksiin. Esim. yksi alkoi kehätiellä kuristaa takapenkiltä kesken ajomatkan. Yhdeltäkään mieheltä en kohdannut väkivaltaa, sen sijaan miehet ottivat useammin juoksutakseja.
Oma analyysini on se, että rähinäviinageeni yhdistettynä sellaiseen henkilöön, jolle ei ole koskaan sanottu "ei", ja sukupuolen mukanaan tuomaan illuusioon koskemattomuudesta on erittäin huono yhdistelmä.
Jenkeistä löytyy paljon videoita, joissa bimbot ajavat tuhannen kän
Sekä miehistä että naisista löytyy niitä mätämunia. Kuitenkin miehet silti johtavat väkivaltarikostilastoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän huuto syntyisikään, jos mieskuski kieltäytyisi ottamasta naista kyytiin? Vain siksi, että sulla on pillu jalkojesi välissä.
No mikä estää naisia hakeutumasta alalle töihin? Vai mistä luulet naistaksikuskeja tilaavan?
Toivetaksi numerosta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä palstanaisilla taitaa olla pillu tulessa.
Ja palstamiehillä kulli lötkönä.
Ehkä mutta monesti jos kaksi naista tappelee keskenään niin se on paljon rajumpaa kuin se että kaksi miestä tappelee. Naiset repii toistensa hiuksia,raapii,lyö,potkii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sellainen taksifirma perustetaan, sieltä niitä naiskuskeja voi tilata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä palstanaisilla taitaa olla pillu tulessa.
Ja palstamiehillä kulli lötkönä.
No tietenkin on. Miksi ihmeessä ei olisi lötkönä samaan aikaan kun tätä selailee? Kenellä muka alkaa seisomaan vauva palstaa lukiessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja minusta tämä on tosi hyvä juttu. Miksi ihmeessä on ongelma, että yksinäinen nainen pääsee turvallisesti kotiin? Voi hyvin olla esimerkiksi todella myöhäiseksi venynyt työvuoro, jolloin ei bussit kulje niin helposti ja kylmä ulkona.
Kai naiset voivat sitten itse kustantaan "omat naisten" taksit? Ei pitäisi olla vaikeata, sillä naiset käyvät töissä.
??? Tietenkin kustantavat itse. Kuka sen muuten tekisi? Yksityinen yrittäjä kustantaa itse oman yrityksensä menot, ja asiakkaat maksavat itse omat matkansa. Ihan kuten muussakin liiketoiminnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tämä on ihan ok kunhan naiset puolestaan hyväksyvät sen, että pörssiyhtiöiden hallituksiin ja joihinkin työpaikkoihin ei ole naisilla asiaa.
Mulle naisena sopii oikein hyvin, että yritys päättää itse kenelle palvelunsa suuntaa ja keitä työntekijöiksi palkkaa, edellyttäen että linja näiden asioiden välillä pysyy yhtenäisenä. Jos joku yritys palkkaa vain tiettyä sukupuolta olevia, myös yrityksen palvelut ovat sen saman sukupuolen edustajille.
Eli jos puolijohteita valmistava yritys X palkkaa vain miehiä, niin näitä puolijohteita sisältäviä tuotteita voidaan myydä vain miehille? Mitenhän tuo toteutetaan?
Se on teidän ongelma. Tämä naistentaksi on yritys jossa naiset tarjoavat palveluja naisille. Jos miehet tekevät saman, niin se on ihan ok. Toista sukupuolta ei voi kuitenkaan hyväksikäyttää rajaamalla sen pois vain itselleen edullisella tavalla. Se on joko tai!
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei minua miehenä haittaa, kunhan miehille löytyy vastaava palvelu. Omat salit ja kaupat olisi myös hyvä, niin saisi olla rauhassa.
Se riippuu täysin siitä, löytyykö joku perustamaan yrityksen vain miehille.
Kannattaa miettiä ennen tämän asian dissaamista, että haluaisitko itse tyttöystäväsi, vaimosi, tyttäresi, äitisi tai isoäitisi pääsevän turvallisesti taksilla kotiin.
M35
Kauhean kiusallista olisi istua jonkin pelkästään naisille tarkoitetun taksin kyydissä, mistä siinä sitten keskustellaan, että olenko nyt niin r-pelkoinen, mikä varmasti naurattaisi kuskia ulkomuodon ja iän huomioon ottaen. Ne r-tapaukset on tyrkkyteinien ongelma, en koko elämääni nyt sen vuoksi pilaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa että naiset perustavat oman taksin. Mutta se minua todella risoo että syyksi sanotaan että naiset pelkäävät mennä miehen ajamaan taksiin. Miksi ei puhuta asioista niiden oikeilla nimillä? Kaikki me tiedämme ketkä siellä oikeasti sitä pelkoa aiheuttavat ja se ei todellakaan ole kaikki miestaksikuskit vaan ne joita ei saa kritisoida ettei häiriintyneet silakat suutu.
Pitää yleistää puheen tasolla kaikkiin miehiin, koska totuutta ei saa valitettavasti sanoa. T. Nainen
Taitaa inceleitä vaan haitata. Normimiehiä tuskin kiinnostaa ees koko juttu.