Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ei kestä sitä, että naiset haluaa valita naiskuskin taksimatkalle

Vierailija
14.02.2026 |

Miksi? Herää kysymys, että haluavatko nimenomaan päästä ahdistelemaan ja raiskaamaan naisia, kun niin kovasti vastustavat naisille tarkoitettua taksia?

Kommentit (140)

Vierailija
81/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tämä on ihan ok kunhan naiset puolestaan hyväksyvät sen, että pörssiyhtiöiden hallituksiin ja joihinkin työpaikkoihin ei ole naisilla asiaa.

Mulle naisena sopii oikein hyvin, että yritys päättää itse kenelle palvelunsa suuntaa ja keitä työntekijöiksi palkkaa,  edellyttäen että linja näiden asioiden välillä pysyy yhtenäisenä.  Jos joku yritys palkkaa vain tiettyä sukupuolta olevia, myös yrityksen palvelut  ovat sen saman sukupuolen edustajille.

Vierailija
82/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän huuto syntyisikään, jos mieskuski kieltäytyisi ottamasta naista kyytiin? Vain siksi, että sulla on pillu jalkojesi välissä.

Juuri sen takia ne naiset tarvitsee sen naiskuskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi tuttua taksikuskia ja ne on kyllä kertoneet miten sikamaisesti naiset käyttäytyy iltaisin ja öisin heitä kohtaan.

Ehdota heille, että perustavat oman yrityksen, joka tarjoaa kyytejä vain miehille. Sillähän se heidän ongelmansa ratkeaa.

Vierailija
84/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs naishieroja halusi ottaa pelkästään naisasikkaita. Lopulta joutui ottamaan myös miesasiakkaita, koska naisasiakkaita ei ollut tarpeeksi, jotta pystyisi pyörittämään yritäystä.

Eipä ollut sanansa mittainen nainen. Tosi nainen seisoo sanojen takana 100%, eikä lähde mielistelemään ketään. N33

Minkäs sille tekee, eivät naiset halua tukea naishierojaa. Hassua sinäänsä, kuinka hieroja aluksi oli varma siitä, ettei yksikään mies astu hänen liikkensä sisään. Nopeasti ääni muuttui kellossa, kun naisasikkaita ei vaan löytynyt tai naisia ei kiinnostanut hänen hieronta. -sama

Vierailija
85/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja minusta tämä on tosi hyvä juttu. Miksi ihmeessä on ongelma, että yksinäinen nainen pääsee turvallisesti kotiin? Voi hyvin olla esimerkiksi todella myöhäiseksi venynyt työvuoro, jolloin ei bussit kulje niin helposti ja kylmä ulkona. 

Kai naiset voivat sitten itse kustantaan "omat naisten" taksit? Ei pitäisi olla vaikeata, sillä naiset käyvät töissä.

Vierailija
86/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei koskaan aiemmin ollut mitään ongelmia taksien kanssa. No yksi kaunis kerta aluksi asiallisesti käyttäytyvä mieskuljettaja alkoi yhtäkkiä vastia "teelle" pääsyä kotiini. Alkoi sitä jankkaamaan ja jankatessaan innostui asiasta yhä enemmän.

Onneksi en ollut antanut osoitetta vaan ohjasin mihin pitää mennä. Pyysin jättämään muutaman sadan metrin päähän kohtaan, josta pääsee helposti vilahtamaan naapurin puskan suojiin. Ei kun ulos taksista maksun jälkeen ja karkuun. Piilottlin puskissa puoli tuntia katsellen, kun äijä ajaa edestakaisin yrittäen selvittää, mihin asuntoon menin.

Nykyään käytän edelleen takseja, mutta otan aina taksitunnuksesta näyttävästi kuvan, jotta kuljettaja ymmärtää tietojen menneen jollekin muulle. Eihän sekään sekopäisempää estä, mutta kiinnijäämisen riski on niin suuri, etteivät useimmat vaivaudu.

Vierailija
87/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaadin työpaikkoja, joissa on vain naisia, joka alalle.

T nainen joka voi

Olen samaa mieltä. Työnantajan pitäisi saada palkata juuri ketä haluaa, vaikka sukupuolen perusteella. 

Valkoisena heteromiehenä en näe mitään ongelmaa sille että olisi firma joka palkkaa vain naisia. Se on sitten toinen juttu miten hyvin tällainen firma menestyy. Maailma on pullollaan firmoja joissa on lähes pelkästään miehiä ja niitä on viety autotallista pörssin päälistoille pelkästään miesten voimin. Vastaavia naisten perustamia ja täysin naisten pyörittämiä pörssiyrityksiä ei ole suomessa yhtäkään ja en tiedä onko paljon muuallakaan.

Valehtelet. Yhtään miesten täysin pyörittämää yhtiötä ei ainakaan Suomessa ole. Eri asia on sitten että onko niille naisille maksettu työstään palkkaa. Usein ei.

Vierailija
88/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tämä on ihan ok kunhan naiset puolestaan hyväksyvät sen, että pörssiyhtiöiden hallituksiin ja joihinkin työpaikkoihin ei ole naisilla asiaa.

Mulle naisena sopii oikein hyvin, että yritys päättää itse kenelle palvelunsa suuntaa ja keitä työntekijöiksi palkkaa,  edellyttäen että linja näiden asioiden välillä pysyy yhtenäisenä.  Jos joku yritys palkkaa vain tiettyä sukupuolta olevia, myös yrityksen palvelut  ovat sen saman sukupuolen edustajille.

Eli jos puolijohteita valmistava yritys X palkkaa vain miehiä, niin näitä puolijohteita sisältäviä tuotteita voidaan myydä vain miehille? Mitenhän tuo toteutetaan?

Vierailija
89/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän huuto syntyisikään, jos mieskuski kieltäytyisi ottamasta naista kyytiin? Vain siksi, että sulla on pillu jalkojesi välissä.

Jos miehet haluaa perustaa pelkästään miehille taksin vassakuu. Ei kukaan huuda mitään.

Vierailija
90/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstanaisilla taitaa olla pillu tulessa.

Vierailija
91/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen odotetaan niitä esimerkkejä miesten uhriutumisesta tästä aiheesta. Ja saadaan odottaakin hautaan saakka.

Jossain oli tänäaamuna uutinen tätä koskien. Muistaako joku missä? Linkkaisin tänne, mutta en muista mistä luin. 

Vierailija
92/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja minusta tämä on tosi hyvä juttu. Miksi ihmeessä on ongelma, että yksinäinen nainen pääsee turvallisesti kotiin? Voi hyvin olla esimerkiksi todella myöhäiseksi venynyt työvuoro, jolloin ei bussit kulje niin helposti ja kylmä ulkona. 

Kai naiset voivat sitten itse kustantaan "omat naisten" taksit? Ei pitäisi olla vaikeata, sillä naiset käyvät töissä.

Siis kenen sä kuvittelet sen naisen matkan maksavan? Tähän mennessäkin naiset ovat maksaneet taksimatkansa itse.

Vierailija
93/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieh*ethän pers*uja äänestää ja niiden halli*tuskaudellahaan niitä tuli pilvin pimein.

Ei pe*rsut, vaikka kovaa meteliä pitävät, ole koskaan vastustaneet maah*anmu*uttoa oikeasti. 

Miehet ovat aina olleet enemmistönä hallit*uksessa  ja siis pystyvät päättämään, mitä tehdään. 

Mutta ainahan inc*elli löytää syyn naisesta.   

---

NIitä tulee pilvin pimein koska vasemmisto masinoi niitä maahan vain silloin. Tällä kertaa oltiin hereillä ja itäraja laitettiin kiinni. Asiasta itki... vasemmisto.

Missä nasse-vassu siellä tuho.

Vierailija
94/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin tämä on mahtava juttu. Olen itsekin isä. Oma tyttäreni on jo aikuinen, ja muistan kun vielä 15 v sitten kehotin häntä tulemaan taksilla kotiin opiskelijabileistä. Ei missään nimessä kävellen, ei julkisilla, eikä kenenkään kaverin kyydillä vaan taksilla. Annoin hänelle ihan taksirahaakin. Meillä oli tuolloin välimatkaa 400 km, eli emme olisi vaimon kanssa voineet auttaa kyyditsemisessä.

Nyt varoittelemme häntä takseista varmasti kyllästymiseen asti ja tarjoudumme auttamaan vaimon kanssa kuskaamisessa, jos on tarvis. Oikein tervetullut palvelu tämä naisten taksi, luulisi kaikkien tyttöjen isien olevan siitä iloisia!

Vierailija
95/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni naiset ei kestä sitä että miehille on parturiketju Groom joka tarjoaa koneajoja ja nopeita leikkauksia miehille.

Miksi naiset eivät tee itselleen omaa koneajoketjua?

😂

Minusta ei ainakaan tule asiakasta sellaiseen paikkaan.

Vierailija
96/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa että naiset perustavat oman taksin. Mutta se minua todella risoo että syyksi sanotaan että naiset pelkäävät mennä miehen ajamaan taksiin. Miksi ei puhuta asioista niiden oikeilla nimillä? Kaikki me tiedämme ketkä siellä oikeasti sitä pelkoa aiheuttavat ja se ei todellakaan ole kaikki miestaksikuskit vaan ne joita ei saa kritisoida ettei häiriintyneet silakat suutu.

Vierailija
97/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kenen sä kuvittelet sen naisen matkan maksavan? Tähän mennessäkin naiset ovat maksaneet taksimatkansa itse.

No, missä se ongemla on sitten, jos kerran naiset voivat itse maksaa matkan. Sen kun menevät ja valitsevan naistaksikuskin. Ei pitäisi olla vaikeata.

Vierailija
98/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähemmästäkin saa itsenä naurunalaiseksi, joku ylipainoinen yli viisikymppinen muija ostoskasseineen pelkää tulevansa raiskatuksi. 

Kuule kahdensankymppisiä mummojakin raisssskataan.

Vierailija
99/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi tuttua taksikuskia ja ne on kyllä kertoneet miten sikamaisesti naiset käyttäytyy iltaisin ja öisin heitä kohtaan.

No eikös tämä ole sitten heillekin parannus, jos naiset siirtyy käyttämään naisten ajamia takseja?

Vierailija
100/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs naishieroja halusi ottaa pelkästään naisasikkaita. Lopulta joutui ottamaan myös miesasiakkaita, koska naisasiakkaita ei ollut tarpeeksi, jotta pystyisi pyörittämään yritäystä.

Eipä ollut sanansa mittainen nainen. Tosi nainen seisoo sanojen takana 100%, eikä lähde mielistelemään ketään. N33

Minkäs sille tekee, eivät naiset halua tukea naishierojaa. Hassua sinäänsä, kuinka hieroja aluksi oli varma siitä, ettei yksikään mies astu hänen liikkensä sisään. Nopeasti ääni muuttui kellossa, kun naisasikkaita ei vaan löytynyt tai naisia ei kiinnostanut hänen hieronta. -sama

Tehkää äm mät jotain sen eteen. Taas äijät joutuu elettämään äm miä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi