Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ei kestä sitä, että naiset haluaa valita naiskuskin taksimatkalle

Vierailija
14.02.2026 |

Miksi? Herää kysymys, että haluavatko nimenomaan päästä ahdistelemaan ja raiskaamaan naisia, kun niin kovasti vastustavat naisille tarkoitettua taksia?

Kommentit (140)

Vierailija
61/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedostavat naiset ovat äänestäneet sen puolesta että maahan on tuotu valtava määrä miehiä kulttuureista joissa raiskaus ja ahdistelu eivät ole rikoksia. Iso osa nykyisistä taksikuskeista on siis naisten tänne haluamia. Isossa kuvassa miehet eivät ole koko ongelmaa aiheuttaneet eivätkä siitä kärsi. Mielestäni on vain hyvä että naiset kerrankin yrittävät itse ratkaista itseään koskevan ongelman eivätkä vaadi miehiä ratkomaan sitä. Kunhan tuo naistaksijuttu toimii yksityisellä rahalla niin koko homma ei voisi vähempää kiinnostaa normaalia valkoista miestä.

Unohtui mainita että oliko se valkoinen mies joka ajoi tämän epäonnistuneen taksiuudistuksen läpi? 

Naisten aiheuttama ongelma ja hyvät että yrittävät sitä nyt ratkaista.

Vierailija
62/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin työpaikkoja, joissa on vain naisia, joka alalle.

T nainen joka voi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs naishieroja halusi ottaa pelkästään naisasikkaita. Lopulta joutui ottamaan myös miesasiakkaita, koska naisasiakkaita ei ollut tarpeeksi, jotta pystyisi pyörittämään yritäystä.

Eipä ollut sanansa mittainen nainen. Tosi nainen seisoo sanojen takana 100%, eikä lähde mielistelemään ketään. N33

Vierailija
64/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi tuttua taksikuskia ja ne on kyllä kertoneet miten sikamaisesti naiset käyttäytyy iltaisin ja öisin heitä kohtaan.

No he voi perustaa miesten tansin. Solved.

Vierailija
65/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedostavat naiset ovat äänestäneet sen puolesta että maahan on tuotu valtava määrä miehiä kulttuureista joissa raiskaus ja ahdistelu eivät ole rikoksia. Iso osa nykyisistä taksikuskeista on siis naisten tänne haluamia. Isossa kuvassa miehet eivät ole koko ongelmaa aiheuttaneet eivätkä siitä kärsi. Mielestäni on vain hyvä että naiset kerrankin yrittävät itse ratkaista itseään koskevan ongelman eivätkä vaadi miehiä ratkomaan sitä. Kunhan tuo naistaksijuttu toimii yksityisellä rahalla niin koko homma ei voisi vähempää kiinnostaa normaalia valkoista miestä.

Mieh*ethän pers*uja äänestää ja niiden halli*tuskaudellahaan niitä tuli pilvin pimein.

Ei pe*rsut, vaikka kovaa meteliä pitävät, ole koskaan vastustaneet maah*anmu*uttoa oikeasti. 

Miehet ovat aina olleet enemmistönä hallit*uksessa  ja siis pystyvät päättämään, mitä tehdään. 

Mutta ainahan inc*elli löytää syyn naisesta.   

Vierailija
66/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi naiset vaativat naispuolisen wolt kuskin, saman uhan perusteella.

No minä en tätä vastusta, huvittaa lähinnä se, että nyt he itsekin huomaavat, mitä ongelmia tämä huippuosaajien raahmien tänne aiheuttaa.

Vierailija
67/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin sanoa että ei kiinnosta vittuakaan. Tämä on täysin teidän naisten oma ongelma. Itse en voi sietää suomalaisia naisia. Heillä on vain pakottava tarve häiriköidä miehiä.

Vierailija
68/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä en tätä vastusta, huvittaa lähinnä se, että nyt he itsekin huomaavat, mitä ongelmia tämä huippuosaajien raahmien tänne aiheuttaa.

Toivottavasti työvoimatoimisto pakottaa korkeastikoulutettuja naisia tuohon, erityisesti niitä, jotka ovat ansiosidonnaisella.

Vierailija
69/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään ongelmaa ole, päinvastoin, miehenä nautin halvoista ravintoloista, takseista ym. koko ongelma on rasistiämmien pään sisällä. Hirveä hysteria parista yksittäistapauksesta.

Vierailija
70/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aloitus on selvä peittely-yritys sille hykertelylle, miten onnellisia tavalliset naiset ovat, kun vihdoinkin on ihan omistettu taksitkin sille, että auton kaikki istuinpaikat haisevat pihille ja pevalle. Homman voisi laajentaa myös bussiliikenteeseen."

Kannatetaan!

Itse en uskalla enää käyttää oman kaupunkini joukkoliikennettä edes aamu- ja päiväsaikaan. Miehet aiheuttavat hämminkiä harva se päivä. Yleisin asia mitä itse olen joutunut todistamaan, on se että bussiin tullaan maksamatta ja sitten aletaan huutaa kuljettajalle ja uhkailla välivallalla. On mua lääpittykin ja ehdoteltu kaikenlaista. Aikana ennen pleksikoppeja joku hyökkäsi kuskin päälle kesken ajon ja siitä ole aikanaan mediassakin isot otsikot.

Mulla on nykyään oma auto ja tämä on yksi syy siihen.

Vierailija
71/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T nainen joka voi

Olen samaa mieltä. Työnantajan pitäisi saada palkata juuri ketä haluaa, vaikka sukupuolen perusteella. 

Vierailija
72/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sentään jotain oikeudenmukaisuutta on maailmassa että ne kaikista suvaitsevaisimmat pääsevät myös kärsimään eniten maahanmuuton ongelmista.

Vierailija
73/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs naishieroja halusi ottaa pelkästään naisasikkaita. Lopulta joutui ottamaan myös miesasiakkaita, koska naisasiakkaita ei ollut tarpeeksi, jotta pystyisi pyörittämään yritäystä.

Eipä ollut sanansa mittainen nainen. Tosi nainen seisoo sanojen takana 100%, eikä lähde mielistelemään ketään. N33

Joten niitä ei löydy yhtäkään Suomesta.

Vierailija
74/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T nainen joka voi

Ime munaa. 🖕

Vierailija
75/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu itsesi puolesta vaan.

Vierailija
76/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo aika erikoinen ilmiö. Miehet aina loukkaantuu kaikesta vähän liian helposti ja sitten vedetään tunteella asiaa sen enempää ajattelematta.

Naiset vetää herneen nenäänsä jo siitä, kun sanoo, että naisten urheilu on B-luokan urheilua, mikä on tosiasia. Naisilla on liian pienet aivot ja siksi ne eivät kestä kuulla totuutta.

Naiset vetää myös herneen nokkaan jos joku mies kysyy että mitä järkeä on hyväksyä "nais" urheiluun mieheksi syntyneitä ja miehenä kasvaneita jotka vetää fysiikallaan sujuvasti joka ennätyksen naisen saavuttamattomalle tasolle.

Mutta kaikki keskustelu ja vastaanväittäminen on jossain aiheissa automaattisesti persuilua, äärioikeistoilua tms. ja siten sensuroitava ilman sen kummempaa harkintaa. 

Vierailija
77/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi tuttua taksikuskia ja ne on kyllä kertoneet miten sikamaisesti naiset käyttäytyy iltaisin ja öisin heitä kohtaan.

Monella naisella on myös rähinäviinageeni. Pk-seudulla aikoinaan nuorena miehenä ajaneena kaikkein eniten ongelmia tuli parin vähemmistön lisäksi keski-ikäisistä naisista. Vaihteli sellaisesta stockan mummon ilkeästä ylimielisyydestä käsiksi käymiseen ja törkeään uhkailuun ja solvauksiin. Esim. yksi alkoi kehätiellä kuristaa takapenkiltä kesken ajomatkan. Yhdeltäkään mieheltä en kohdannut väkivaltaa, sen sijaan miehet ottivat useammin juoksutakseja.

Oma analyysini on se, että rähinäviinageeni yhdistettynä sellaiseen henkilöön, jolle ei ole koskaan sanottu "ei", ja sukupuolen mukanaan tuomaan illuusioon koskemattomuudesta on erittäin huono yhdistelmä.

Jenkeistä löytyy paljon videoita, joissa bimbot ajavat tuhannen kännissä, eivät noudata poliisin käskyjä, ja ihan oikeasti ovat yllättyneitä kun tuleekin voimankäyttöä takaisin. He siis tosiaan uskovat, että he voivat vaikkapa läpsiä miespoliisia ja hän ei saa tehdä mitään kun olen nainen. Näin siis ainakin humalassa.

Onneksi tuon naistyypin oppi tunnistamaan jo kaukaa, ja kierrän nykyäänkin kaukaa, jos tulee vastaan. Suurin osa nais-ja miesasiakkaista oli ihan asiallisia.

Vierailija
78/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T nainen joka voi

Olen samaa mieltä. Työnantajan pitäisi saada palkata juuri ketä haluaa, vaikka sukupuolen perusteella. 

Valkoisena heteromiehenä en näe mitään ongelmaa sille että olisi firma joka palkkaa vain naisia. Se on sitten toinen juttu miten hyvin tällainen firma menestyy. Maailma on pullollaan firmoja joissa on lähes pelkästään miehiä ja niitä on viety autotallista pörssin päälistoille pelkästään miesten voimin. Vastaavia naisten perustamia ja täysin naisten pyörittämiä pörssiyrityksiä ei ole suomessa yhtäkään ja en tiedä onko paljon muuallakaan.

Vierailija
79/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän huuto syntyisikään, jos mieskuski kieltäytyisi ottamasta naista kyytiin? Vain siksi, että sulla on pillu jalkojesi välissä.

Ei siitä mikään huuto syntyisi. Jos joku mies perustaisi taksifirman jossa kaikki kuljettajat olisivat miehiä, ja asiakkaiksi saisi tulla vai. Miehiä, niin se ei kyllä haittaisi naisia yhtään mitenkään. Kokeilkaa vaikka!

Vierailija
80/140 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja minusta tämä on tosi hyvä juttu. Miksi ihmeessä on ongelma, että yksinäinen nainen pääsee turvallisesti kotiin? Voi hyvin olla esimerkiksi todella myöhäiseksi venynyt työvuoro, jolloin ei bussit kulje niin helposti ja kylmä ulkona. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi