Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laiskat vanhemmat ei lue lapsilleen

Vierailija
30.04.2007 |

iltasatua tai muutenki kirjoja

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö itseäsi jotenkin ns hyvänä vanhempana kun luet lapsellesi? Käytkö koskaan uimassa, ulkoilemassa, pyöräilemässä tai potkimassa palloa lapsesi kanssa? Yleensä ne jotka lukevat ei harrasta liikuntaa.

Vierailija
2/14 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat jotka ei lue ei harrasta liikuntaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Pidätkö itseäsi jotenkin ns hyvänä vanhempana kun luet lapsellesi? Käytkö koskaan uimassa, ulkoilemassa, pyöräilemässä tai potkimassa palloa lapsesi kanssa? Yleensä ne jotka lukevat ei harrasta liikuntaa.

Lapseni käyttää kolun jälkeen tuntikausia erilaiseen likuntaan, kuten kaverinsakin. Silti hän, ja kaverit myös, lukevat paljon. Kun ajoissa saa hoidettua iltapuuhat, jää vielä reilusti yli tunti lukuaikaa, ja siinä ajassa sujuva lukija ahmaisee ainakin viisikon verran luettavaa.

Uimassakin käydään, ja metsäretkillä. Sadepäivisin on yhteinen harrastus kääriytyä viltteihin ja lueskella sohva pojkalla lempikirjoja :-)

Vierailija
4/14 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva yhdessä olla vaik sohvalla ja uppoutua hyvään kirjaan : )

Vierailija
5/14 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä lukenut itsekkään, kun opin.

Enkä lue vieläkään.



Mistäköhän olen jäänyt paitsi?

Vierailija
6/14 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Enkä lukenut itsekkään, kun opin.

Enkä lue vieläkään.

Mistäköhän olen jäänyt paitsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäävät myös urheilla

Vierailija
8/14 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Pidätkö itseäsi jotenkin ns hyvänä vanhempana kun luet lapsellesi? Käytkö koskaan uimassa, ulkoilemassa, pyöräilemässä tai potkimassa palloa lapsesi kanssa? Yleensä ne jotka lukevat ei harrasta liikuntaa.

käyn uimassa kerran siikossa lasteni kanssa. Ulkoilemassa käydään kaksi kertaa päivässä. Pyöräillään ulkoilukerroista toinen, silloin kun pyöräily on mahdollista. Pallokin on mukana silloin tällöin, riippuen siitä, mitä lapset haluaa tehdä.

En kyllä ihan heti niele tuota, että lukevat vanhemmat eivät harrasta lastensa kanssa liikuntaa. Ehkä tuo on sun keksimä juttu, jolla voit lieventää oman tunnon tuskaa, kun et viitsi lukea...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirja kohdalle sattuu-Ja haluan tuon saman omille lapsille-luetaan paljon

Vierailija
10/14 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen reilu kolmekymppinen FM ja pääaineenani oli - yllätys yllätys - kotimainen kirjallisuus... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä pääsee paljon helpommalla kuin leikkiessä, jutut tulee valmiina kirjasta eikä tarvitse käyttää mielikuvitustaan ;-) Ja onhan se aivan ihanaa pitää kahta lämmintä pienokaista sylissä ja katsoa, kuinka satu tempaa heidät mukaansa.



Ja vaikka olen laiska, niin pakottaudun kyllä liikkumaan ja ulkoilemaan heidän kanssaan päivittäin, vaikka helpompaa olisi lukea kotona kirjoja koko ilta ;-)

Vierailija
12/14 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun lapset saa nauttia siis vaan hoidossa tosta " halvasta ilosta" -sääli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(esim. iltasadun kuuntelevat yleensä nauhalta). Joskus tietysti luetaan yhdessä, mutta aika paljon tosiaan kuuntelevat muiden lukemista. Nyt on menossa Muumipeikkoja, seuraavaksi olen jo hankkinut Karhukirjeitä.

Vierailija
14/14 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja multa tuntuu suhteellisuudentaju häviävän kirjojen parissa,kun pino on aina sellanen - ja tosiaan ilmasta