Huonoja uutisia tatuoiduille tatuointien ja syövän väliltä löytyi yhteys
Ruotsalaistutkimus löysi yhteyden tatuointien ja syöpään sairastumisen väliltä.
Tutkimuksessa tarkasteltiin 2900 ruotsalaista, jotka olivat sairastuneet melanoomaan 20-60 vuotiaana. Väestörekisteristä valittiin jokaista potilasta kohden myös kolme satunnaista verrokkia.
Huonoja uutisia tatuoiduille tatuointien ja syövän väliltä löytyi yhteys - Voice.fi
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit kertoo aika hyvin mitä pään sisällä tapahtuu.
Noku noikii hyppää parkkitalosta niin minä kanssa.
Kertoo vaan siitä ettei osaa ajatella omilla aivoillaan.
Ap luulee olevansa ensimmäinen joka kuulee asiasta.
Tatuoiduille omavastuu syöpähoitoihin.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän vielä selviä muitakin haitallisia vaikutuksia, ei ne tatuointivärit mitään vaarattomia ole, varsinkaan ihon alle työnnettynä.
Vakavia allergisia reaktioitakin https://www.ts.fi/uutiset/6898462
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän Hesarissa juttu ja kuvia 41v. äijästä. Se oli koko kehonsa tatuoinut, päästä varpaisiin. Ei ollut kaunista katseltavaa. Eiköhän niitä ikinä kaduta mitä tuli tehtyä?
Miksi yleensäkin käytät aikaa muiden ihmisten elämän analysointiin? Mua ei ainakaan kiinnosta hevon vi...... tuntemattomien elämän valinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän Hesarissa juttu ja kuvia 41v. äijästä. Se oli koko kehonsa tatuoinut, päästä varpaisiin. Ei ollut kaunista katseltavaa. Eiköhän niitä ikinä kaduta mitä tuli tehtyä?
Miksi yleensäkin käytät aikaa muiden ihmisten elämän analysointiin? Mua ei ainakaan kiinnosta hevon vi...... tuntemattomien elämän valinnat.
Kiinnostaahan sua ainakin toisten viestien analysointi!
Vierailija kirjoitti:
Oliko tero kivinen vai onko niitä muitakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaahan sua ainakin toisten viestien analysointi!
Ei, vaan kysymys oli sinulle?
Iho on ihmisen suurin Elin.
Iho hengittää ja tekee monia tärkeitä asioita. Juu se kannattaa maalata ja sotkea...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tero kivinen vai onko niitä muitakin?
Oli, sama tyyppi.
Hoh hoijaa taas...........hankkikaa elämä.
Odottelenpa nyt sitten sitä syöpää, ap. Ilmoitan palstalla heti, kun olen sen taudin saanut.
Ennenwanhaan hampaisiin laitettiin amalgaanipaikkoja. Ei ole terveydellinen riski, mutta ympäistöhaitat ovat suuret ja se taas haittaa ihmistäkin epäsuorasti.